Krijg er altijd Nooduitgang van Het Goede Doel vibes vanquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:49 schreef Kopiko het volgende:
Klinkt als een willekeurige albumtrack van een NL-groep uit de jaren 80.
Dat is het ook. Maar dat zijn wel meer bands. Maar goed. Elk jaar wel iets raars en beter dan boer dat is de kerelquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah wat klote allemaal![]()
![]()
Voor mij begon het jaar goed. Toen kwam de tweede helft en ging mn relatie stuk en kwam mn depressie ook weer een beetje terug
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerste helft was prima. Net verhuisd (december vorig jaar), lekker geklust, leuke dingen gedaan. En toen werd het mei..Ook al geen makkelijk jaar dus, long covid had ik wel gelezen deze week, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk gaat het in 2023 weer stapje voor stapje wat beter!Potdikke, wat kutquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.
Daarom vandaag ook minder hier aanwezig…
Gecondoleerd en heel veel sterkte!![]()
Zeker. Ze staan ook veel te hoog hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar dat zijn wel meer bands. Maar goed. Elk jaar wel iets raars en beter dan boer dat is de kerel
Het ligt gewoon voorin de herinnering.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:50 schreef Poppejans het volgende:
Ernstig, zoveel mensen die hierop gestemd hebben hoor. Verschrikkelijk
al in drievoud besprokenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al gemeld dat dit te hoog staat?
Bijvoorbeeld. En dat voorbeeld bevat stukken meer kwaliteit.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit Henk Westbroek in deze band?
Ja, op 3 meter ofzo, kan ik net niet bij.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al gemeld dat dit te hoog staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |