Wel terug zijn voor de ster.quote:
Daarvoor vond ik het al goed. Geen netflix-serie voor nodigquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:08 schreef hole1988 het volgende:
Wat een Netflix serie voor elkaar kan boksen hé.
Eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Thanks Stranger Things, hoewel het niet het beste seizoen was wat mij betreft
Wat een scene was datquote:
Heb die film pas vorig jaar gekeken ofzo. Heb ik ook weer lekker lang mee gewacht.quote:
Nice.quote:
Is dat Marco Bquote:
Was me een genoegenquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:10 schreef ok01 het volgende:
Lieve mensen ik sluit af voor dit jaar![]()
Wat was het weer een voorrecht om met jullie muzikaal het jaar af te sluiten. Alle grappen (kan het Marco B gifje alleen niet meer aanzien), het zeilen, het genieten: het Top 2000 forum blijft altijd weer een prachtige traditie. Blijft altijd mijn favoriete warme bad. En ook al heb je niet somebody to love, ok01 houdt wel van jullie allemaal
Gelukkig nieuwjaar ladies en people
quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:10 schreef ok01 het volgende:
Lieve mensen ik sluit af voor dit jaar![]()
Wat was het weer een voorrecht om met jullie muzikaal het jaar af te sluiten. Alle grappen (kan het Marco B gifje alleen niet meer aanzien), het zeilen, het genieten: het Top 2000 forum blijft altijd weer een prachtige traditie. Blijft altijd mijn favoriete warme bad. En ook al heb je niet somebody to love, ok01 houdt wel van jullie allemaal
Gelukkig nieuwjaar ladies en people
Nog steeds niet gezienquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb die film pas vorig jaar gekeken ofzo. Heb ik ook weer lekker lang mee gewacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |