Ik ben tamelijk links en netjes gevaccineerd en ik vond er toch niks aan.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef golfer het volgende:
Opvallend veel ongevaccineerde wappies uit bepaalde richtingen die op o.a. Twitter kritiek op CdB haar conference hebben.
Zou die tweedeling hier ook zo zijn?
Roddels zeker, maar of het rechts is... ik geloof niet dat het gelieerd is aan een politieke partij dus moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:02 schreef golfer het volgende:
De mediacourant, dat is toch dat rechtse vod dat roddelt over sterren?
Iedereen kan andere dingen leuk en grappig vinden.quote:
Maar ik heb niets zelf verzonnen. Ik heb me alleen vergist in de achtergrond van die balletdanseres. Mijn mening dat dat makkelijk effectbejag was staat verder los van of ze nu uit Rusland of Oekraïne komt: het blijft in mijn ogen een gemakzuchtige manier om ‘iets met de oorlog te doen’.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:50 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zoals Claudia in haar show duidelijk maakte is kritiek geen enkel probleem. Prima zelfs.
MAAR totale zelf verzonnen onzin verkondigen als zijnde een feit is absoluut nooit OK. Niet over Claudia, niet over Kaag en ook niet over Baudet, Wilders of Van Meieren. Hou je gewoon bij feiten en verzin niet wat een ander gezegd heeft of denkt.
Maar dan heb je de balletdanseres toch niet begrepen. Het feit dat ze Russisch was, was juist van belang. Omdat alles wat Russisch was gecanceld is geweest en soms nog is. Ook Tsjaikovsky, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:58 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Maar ik heb niets zelf verzonnen. Ik heb me alleen vergist in de achtergrond van die balletdanseres. Mijn mening dat dat makkelijk effectbejag was staat verder los van of ze nu uit Rusland of Oekraïne komt: het blijft in mijn ogen een gemakzuchtige manier om ‘iets met de oorlog te doen’.
Wie heeft gezegd dat ie vindt dat van Nieuwkerk keihard is aangepakt? Ik vind juist dat ze niemand keihard heeft aangepakt. Ze heeft wat mensen genoemd, en er zaten goede opmerkingen tussen over verschillende personen, maar eerder goede nadenkers dan keiharde aanpakkers. En juist dat maakte, in mijn ogen, de conference sterk.quote:Idem mijn mening over de grappen over Van Nieuwkerk; dat velen hier die blijkbaar keihard vonden, is ook maar een mening. Ik had gewoon méér verwacht omdat Claudia wekenlang heeft geweigerd zich uit te spreken over de situatie bij DWDD (waar ze toch jarenlang met haar neus bovenop heeft gezeten als meubelstuk in die studio).
Dat is niet wat ik zeg. In ieder geval niet wat ik bedoel. Als je het niet leuk vond, is dat net zo prima als dat je het wel leuk vond. Je kunt dan nog over de inhoud discussieren en uitleggen waarom je iets wel of niet leuk vond. Maar waarom is het belangrijk te weten dat van bepaaalde media een enorm percentage het wel of juist niet leuk vond? Is de boodschap: kijk, zoveel procent van die groep vond het wel/niet leuk, dus jouw mening is verkeerd? Dat slaat toch nergens op?quote:Kijk, ik ben direct bereid de fout bij mezelf te zoeken: ik had gewoon niet moeten kijken, aangezien ik nooit echt heb gelachen om De Breij. Maar de vijfsterrenrecensie in de Volkskrant én de beloofde spectaculaire afsluiting hadden me nieuwsgierig gemaakt. Waardoor ik teleurgesteld was aan het eind.
Maar ik had dat hier inderdaad niet moeten uiten. Zoals miss_sly hier al zei: als mensen melden dat ze iets leuk vonden, is het niet altijd gewenst om daar een tegengestelde mening tegenover te zetten. Excuses daarvoor dus.
Komt-ie nu achter.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:58 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Maar ik heb niets zelf verzonnen. Ik heb me alleen vergist in de achtergrond van die balletdanseres. Mijn mening dat dat makkelijk effectbejag was staat verder los van of ze nu uit Rusland of Oekraïne komt: het blijft in mijn ogen een gemakzuchtige manier om ‘iets met de oorlog te doen’.
Idem mijn mening over de grappen over Van Nieuwkerk; dat velen hier die blijkbaar keihard vonden, is ook maar een mening. Ik had gewoon méér verwacht omdat Claudia wekenlang heeft geweigerd zich uit te spreken over de situatie bij DWDD (waar ze toch jarenlang met haar neus bovenop heeft gezeten als meubelstuk in die studio).
Kijk, ik ben direct bereid de fout bij mezelf te zoeken: ik had gewoon niet moeten kijken, aangezien ik nooit echt heb gelachen om De Breij. Maar de vijfsterrenrecensie in de Volkskrant én de beloofde spectaculaire afsluiting hadden me nieuwsgierig gemaakt. Waardoor ik teleurgesteld was aan het eind.
Maar ik had dat hier inderdaad niet moeten uiten. Zoals miss_sly hier al zei: als mensen melden dat ze iets leuk vonden, is het niet altijd gewenst om daar een tegengestelde mening tegenover te zetten. Excuses daarvoor dus.
Dat kan niet.quote:
Geweldig.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:39 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zuinig over de drempel is actueel genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |