abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2023 @ 14:15:23 #101
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207405025
Guido niet gezien en Claudia vond ik saai en niet grappig.

quote:
11s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef golfer het volgende:
Opvallend veel ongevaccineerde wappies uit bepaalde richtingen die op o.a. Twitter kritiek op CdB haar conference hebben.
Zou die tweedeling hier ook zo zijn? :')
Ik ben tamelijk links en netjes gevaccineerd en ik vond er toch niks aan.
Het kan maar zo.
pi_207405448
  dinsdag 3 januari 2023 @ 15:02:53 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207405453
De mediacourant, dat is toch dat rechtse vod dat roddelt over sterren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 januari 2023 @ 15:20:22 #104
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207405652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 15:02 schreef golfer het volgende:
De mediacourant, dat is toch dat rechtse vod dat roddelt over sterren?
Roddels zeker, maar of het rechts is... ik geloof niet dat het gelieerd is aan een politieke partij dus moeilijk te zeggen.
Wat vond je trouwens van wat Claudia zei over polarisatie?
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 15:20:45 #105
5428 crew  miss_sly
pi_207405654
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 15:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen kan andere dingen leuk en grappig vinden.

Wat is nu de meerwaarde van discussieren over of iemand wel of niet grappig is? En als mensen aangeven dat ze het wel goed vonden, waarom moet daar tegenover gezet worden dat anderen het niet goed vonden? Maakt het dat voor mensen die het wel goed vonden ineens niet meer goed?

Wat vermoeiend als je daar je tijd mee moet vullen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 3 januari 2023 @ 15:50:35 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207405931
Vond het wel kut dat Claudia niet besefte dat kaarsengate was omdat Johan zich kwetsbaar opstelde en zei 'we moeten niet hypocriet zijn, iedereen heeft wel eens wat gedaan dat niet door de beugel kan met de kennis van nu' waarna ie dus dat kaarsenverhaal vertelde. Waardoor ie daarna dus gecanceld werd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207406001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 11:50 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Zoals Claudia in haar show duidelijk maakte is kritiek geen enkel probleem. Prima zelfs.

MAAR totale zelf verzonnen onzin verkondigen als zijnde een feit is absoluut nooit OK. Niet over Claudia, niet over Kaag en ook niet over Baudet, Wilders of Van Meieren. Hou je gewoon bij feiten en verzin niet wat een ander gezegd heeft of denkt.
Maar ik heb niets zelf verzonnen. Ik heb me alleen vergist in de achtergrond van die balletdanseres. Mijn mening dat dat makkelijk effectbejag was staat verder los van of ze nu uit Rusland of Oekraïne komt: het blijft in mijn ogen een gemakzuchtige manier om ‘iets met de oorlog te doen’.
Idem mijn mening over de grappen over Van Nieuwkerk; dat velen hier die blijkbaar keihard vonden, is ook maar een mening. Ik had gewoon méér verwacht omdat Claudia wekenlang heeft geweigerd zich uit te spreken over de situatie bij DWDD (waar ze toch jarenlang met haar neus bovenop heeft gezeten als meubelstuk in die studio).

Kijk, ik ben direct bereid de fout bij mezelf te zoeken: ik had gewoon niet moeten kijken, aangezien ik nooit echt heb gelachen om De Breij. Maar de vijfsterrenrecensie in de Volkskrant én de beloofde spectaculaire afsluiting hadden me nieuwsgierig gemaakt. Waardoor ik teleurgesteld was aan het eind.

Maar ik had dat hier inderdaad niet moeten uiten. Zoals miss_sly hier al zei: als mensen melden dat ze iets leuk vonden, is het niet altijd gewenst om daar een tegengestelde mening tegenover te zetten. Excuses daarvoor dus.
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 16:05:17 #108
5428 crew  miss_sly
pi_207406069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 15:58 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
Maar ik heb niets zelf verzonnen. Ik heb me alleen vergist in de achtergrond van die balletdanseres. Mijn mening dat dat makkelijk effectbejag was staat verder los van of ze nu uit Rusland of Oekraïne komt: het blijft in mijn ogen een gemakzuchtige manier om ‘iets met de oorlog te doen’.
Maar dan heb je de balletdanseres toch niet begrepen. Het feit dat ze Russisch was, was juist van belang. Omdat alles wat Russisch was gecanceld is geweest en soms nog is. Ook Tsjaikovsky, bijvoorbeeld.
quote:
Idem mijn mening over de grappen over Van Nieuwkerk; dat velen hier die blijkbaar keihard vonden, is ook maar een mening. Ik had gewoon méér verwacht omdat Claudia wekenlang heeft geweigerd zich uit te spreken over de situatie bij DWDD (waar ze toch jarenlang met haar neus bovenop heeft gezeten als meubelstuk in die studio).
Wie heeft gezegd dat ie vindt dat van Nieuwkerk keihard is aangepakt? Ik vind juist dat ze niemand keihard heeft aangepakt. Ze heeft wat mensen genoemd, en er zaten goede opmerkingen tussen over verschillende personen, maar eerder goede nadenkers dan keiharde aanpakkers. En juist dat maakte, in mijn ogen, de conference sterk.
quote:
Kijk, ik ben direct bereid de fout bij mezelf te zoeken: ik had gewoon niet moeten kijken, aangezien ik nooit echt heb gelachen om De Breij. Maar de vijfsterrenrecensie in de Volkskrant én de beloofde spectaculaire afsluiting hadden me nieuwsgierig gemaakt. Waardoor ik teleurgesteld was aan het eind.

Maar ik had dat hier inderdaad niet moeten uiten. Zoals miss_sly hier al zei: als mensen melden dat ze iets leuk vonden, is het niet altijd gewenst om daar een tegengestelde mening tegenover te zetten. Excuses daarvoor dus.
Dat is niet wat ik zeg. In ieder geval niet wat ik bedoel. Als je het niet leuk vond, is dat net zo prima als dat je het wel leuk vond. Je kunt dan nog over de inhoud discussieren en uitleggen waarom je iets wel of niet leuk vond. Maar waarom is het belangrijk te weten dat van bepaaalde media een enorm percentage het wel of juist niet leuk vond? Is de boodschap: kijk, zoveel procent van die groep vond het wel/niet leuk, dus jouw mening is verkeerd? Dat slaat toch nergens op?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 januari 2023 @ 16:13:03 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_207406140
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 15:58 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]

Komt-ie nu achter. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207406159
Ben alles behalve een fan van Claudia, maar heb haar dit jaar een kans gegeven. Moet zeggen dat het mij meer dan meeviel. Het is niet zo dat ik hardop lachend op de bank zat, iets wat een Pannekoek met gemak voor elkaar krijgt, maar vond het goed genoeg voor een oudejaars. Benoemde prima de punten die belangrijk waren in 2022 en de diepgang en grappen waren sterk genoeg wat mij betreft.

:r guido :r niet gekeken, die achterlijke kwal is zo wappie als maar zijn kan. Een jaar of 10 geleden was hij nog wel te pruimen en zat er wel een opgaande lijn in zijn shows. In die tijd was een lach nog wel mogelijk. Dat werd al minder in de jaren voor Corona, een glimlach was het maximale. Maar sinds zijn ware aard naar boven is gekomen wens ik er geen seconde meer naar te kijken, absurd dat zo iemand een podium krijgt in NL. Volgend jaar nemen ze Willem Engerd denk ik, ook al zo'n "wakkere" grapjurk.

Mijn hoop voor volgend jaar is weer eens een echt goede cabaretier. Youp, Finkers of liefst Pannekoek. Maassen vind ik niet sterk met actualiteiten, net als dat niks is voor Meyer of Goedemondt. Actualiteit is echt een vak apart wat je moet beheersen.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 17:27:09 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207406651
Ik wil Wim Kan terug. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207406784
quote:
84s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 17:27 schreef golfer het volgende:
Zuinig over de drempel is actueel genoeg.

Trouwste user 2022 dinsdag 3 januari 2023 @ 19:10:31 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_207407946
quote:
84s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 17:27 schreef golfer het volgende:
Dat kan niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 januari 2023 @ 19:13:26 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_207407998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 17:39 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Zuinig over de drempel is actueel genoeg.

Geweldig.

zondag 8 januari 2023 @ 16:56:25 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207472092
Bron: de Telegraaf

Claudia de Breij gaat „alsnog aan de champagne” vanwege de definitieve kijkcijfers van haar oudejaarsshow. Dat laat de cabaretière weten aan het ANP. Stichting KijkOnderzoek publiceerde zaterdag de kijkcijfers inclusief uitgesteld kijken. Hieruit blijkt dat de voorstelling bijna 2,3 miljoen kijkers wist te boeien.

Bijna vier miljoen mensen hebben een deel van de show gezien, aldus Stichting KijkOnderzoek. „Dat gewoon bijna vier miljoen mensen een deel van de oudejaarsconference hebben gezien, dat is toch níet normaal!”, vertelt De Breij. „Ik ga denk ik nu alsnog aan de champagne.”

De cabaretière vindt het fijn dat na oudejaarsavond honderdduizenden mensen alsnog de voorstelling zijn gaan kijken. „We zien al jaren dat terugkijken bij de oudejaarsconference steeds belangrijker wordt. Voor heel veel mensen is oudejaarsavond feesten en 1 januari (of de dagen erna) lekker uitbrakken met de oudejaarsconference. Ik ben heel blij en trots en denk erover mezelf als anti-katermiddel in de markt te gaan zetten, want kennelijk werkt dit goed na een champagne-nacht.”
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')