quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Terwijl het overduidelijk Waterfront is
nou....quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Terwijl het overduidelijk Waterfront is
Ze zijn helaas weggezakt naar plaats 2525.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die staan waarschijnlijk op 1 in 2525
Grappig, ik ben met Surprise Me ook ooit in Belfast beland.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden ging ik op surprisereis naar Belfast (pas op het vliegveld ontdekken waar je heen gaat)
Appte naar mn ouders waar we heen gingen.
Mijn vader binnen 3 seconden: oh, snel bellen dan?
Thanks pap
je wist welk nummer hij bedoelde?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden ging ik op surprisereis naar Belfast (pas op het vliegveld ontdekken waar je heen gaat)
Thanks pap
Staat niet in de lijst dit jaarquote:
Die moet ik zo nog halenquote:
Jouw Paquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef essnhills het volgende:
Thanks pap
Of Theme For Great Citiesquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef Berkery het volgende:
Hier had ook Hunter and the hunted kunnen staan
Jaquote:
Je vader past zo op dit forumquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef essnhills het volgende:
Thanks pap
Hunter and the Hunted stond wel op de keuzelijst! Kat van m'n ex nog op gestemdquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef Berkery het volgende:
Hier had ook Hunter and the hunted kunnen staan
quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:47 schreef Berkery het volgende:
Dit is dus de beste van de Simple Minds, volgens de stemmers.Dit was wel degene die ik vooral kende, maar deze week veel leukere gehoord. Ik moet die band wellicht toch eens uitcheckenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
New Gold Dream zelf dan?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Summertime is niet eens het beste nummer op New Gold Dream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |