76 van 75: done!quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoop dat ik het nog haal, al heb ik de laatste weken van het jaar vrij om lekker te lezen
Buddenbrooks. Klein beetje begonnen, morgen hopelijk lekker in al m'n tijd verder. En wil gewoon echt doorpakken met boeken.quote:
Ik zet altijd laag in en ga er meestal 50% tot 100% over mn doel heenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Gaat het lezen niet tegenstaan als je een doel hebt gezet en het aan het einde van het jaar krap wordt of dat je al weet dat je het niet meer gaat halen? Dat zou ik zelf hebben, dat de lol er dan vanaf gaat.
Nee hoor. Mijn doel is ook niet in beton gegoten. Lezen is voor de ontspanning, het is voor mij geen wedstrijd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Gaat het lezen niet tegenstaan als je een doel hebt gezet en het aan het einde van het jaar krap wordt of dat je al weet dat je het niet meer gaat halen? Dat zou ik zelf hebben, dat de lol er dan vanaf gaat.
De Bijensteek van Paul Murray.quote:
Het is voor mij slechts een manier om mezelf een beetje een richtlijn te geven, en misschien geeft het net dat beetje stimulans om eerder de telefoon weg te leggen en gewoon dat boek erbij te pakken. Verder zal er niemand om malen of ik mijn challenge wel of niet haal.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
ik vind 't juist ideaal. Ook handig om het lijstje 'wil ik nog lezen' op bij te houden. Dat groeit helaas sneller dan mijn 'gelezen' lijst.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ken het en houd er niet van
Liever dat dagboek
Zo'n lijstje heb ik ook op papierquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:13 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't juist ideaal. Ook handig om het lijstje 'wil ik nog lezen' op bij te houden. Dat groeit helaas sneller dan mijn 'gelezen' lijst.
Ik kan jullie vertellen dat ik compleet gefaald ben in mijn voornemen en meer boeken gekocht heb dan ik gelezen heb dit jaarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:39 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb een aardig grote nog-te-lezen-stapel dus mijn voornemen is om die eerst allemaal te lezen voor ik andere boeken koop/leen.
Het probleem is vaak juist als je heel veel "to read" boeken hebt of een hele grote verlanglijst. Dan kom je er haast niet meer aan toe. Daarom zet ik nu max 10 ebooks op mijn ereadrr en voordat die klaar of weg zijn zet ik geen nieuwe eropquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik kan jullie vertellen dat ik compleet gefaald ben in mijn voornemen en meer boeken gekocht heb dan ik gelezen heb dit jaar
Nog maar een keer opnieuw hetzelfde voornemen dan. Laat ik beginnen met tijdens mijn OV-pendel niet meer naar podcasts te luisteren maar te lezen.
Mythos uitlezen vermoed ik, nu ongeveer halverwege.quote:
Ja, ik moet ook zeggen... ik ontdekte een website waar je goedkoop tweedehands boeken kon kopen, en dat was wel echt even een dingetje zeg maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het probleem is vaak juist als je heel veel "to read" boeken hebt of een hele grote verlanglijst. Dan kom je er haast niet meer aan toe. Daarom zet ik nu max 10 ebooks op mijn ereadrr en voordat die klaar of weg zijn zet ik geen nieuwe erop
Girl, 20 (van Kingsley Amis) uitlezenquote:
Dit klinkt tof! Welke stad?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:17 schreef herverwijderd het volgende:
Oh en de enorme ondergrondse tweedehands boekenkelder in de stad waar ik onlangs het bestaan van ontdekte ga ik dus NIET bezoeken voorlopig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |