dit jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook wel een lollig liedje, maar het hoeft niet in de Top 2000 en al helemaal niet zo hoog.
Ik zal je zoontje maar eens van TikTok halen dan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef Zwansen het volgende:
M’n dochter van 8 zojuist: pap, wat zijn dildo’s?
![]()
Ja! Endless nameless zelfs vrij fantastischquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zelfs Endless nameless en Gallons.. vind je goed?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gezegd dat ik het niet weet en dat ze niet alles hoeft te weten.
Doe maar, graag.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal je zoontje maar eens van TikTok halen dan.
Ooookeeeequote:Op zaterdag 31 december 2022 09:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja! Endless nameless zelfs vrij fantastisch
Wat al kapot is kan niet stukquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wel eentje die niet stuk gedraaid is
Ik antwoord dat ook weleens hier thuis richting mijn kinderen. Eigenlijk echt een fout antwoord maar weet op zulke dingen niet wat ik zeggen moetquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gezegd dat ik het niet weet en dat ze niet alles hoeft te weten.
Rest stukgedraaid?quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de 3 op Joshua Tree kan ik er ook nog maar eentje horen... en dat is níet deze
daarom is ook maar apologeet gewordenquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
Is niet echt een goede detective die Bono als die het nou nog steeds niet heeft gevonden
Hij checkt ook enkel steeds hetzelfde cirkeltje sinds vertigoquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
Is niet echt een goede detective die Bono als die het nou nog steeds niet heeft gevonden
Ja klopt, het is inderdaad wel de weg van de minste weerstand. Snel het gespreksonderwerp veranderen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik antwoord dat ook weleens hier thuis richting mijn kinderen. Eigenlijk echt een fout antwoord maar weet op zulke dingen niet wat ik zeggen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |