Wie weet, misschien wel een 'dude looks like a lady'quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
was gewoon een lichamelijk onderzoek. "I dont wanna miss a thing"
Lang leve de opwarming van de aardequote:Op zaterdag 31 december 2022 09:05 schreef Zwansen het volgende:
Tering, nu al bijna 17 graden in Limburg.
Ja, daar is ook alleen die filler op Loveless heel matig. Al staat er ook 1 nummer op Isn't Anything die ik wat minder goed vind, ik weet even niet welke.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit. En bij My Bloody Valentine ook enkel wat gare B-kantjes
Tja in de stemweek zat het in de promo van Radio 2, manipulatie!quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
och jee, vermoeiende pokemonact is ook weer gestegen. Dit kwam tegelijkertijd met Gorky in de lijst en ik kan me er maar moeizaam bij neerleggen dat dit zoveel hoger staat na al die jaren
nee hoeft niet van mij.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
leuk nr hoor, maar zn beste? Dan Goodbye Yellow Brick Road liever
Zelfs Endless nameless en Gallons.. vind je goed?quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik verder ook niet, nee ook zelfs van KoRn niet.
radio 2 gaat goed op haar eigen hypesquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja in de stemweek zat het in de promo van Radio 2, manipulatie!
wat antwoordde je? het zijn zwansen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef Zwansen het volgende:
M’n dochter van 8 zojuist: pap, wat zijn dildo’s?
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef Zwansen het volgende:
![]()
Deze lijst kan inderdaad wel wat meer Gorky gebruikenquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
och jee, vermoeiende pokemonact is ook weer gestegen. Dit kwam tegelijkertijd met Gorky in de lijst en ik kan me er maar moeizaam bij neerleggen dat dit zoveel hoger staat na al die jaren
Je heet Zwans, wat had je verwacht?quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef Zwansen het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat antwoordde je? het zijn zwansen?
Tsja, ik vind het ook wel een lollig liedje, maar het hoeft niet in de Top 2000 en al helemaal niet zo hoog.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef Poppejans het volgende:
Ik zal wel weer de smakeloze vrouw zijn hier, maar aan Pokemon vind ik dus juist dat liedje wél leuk
Gezegd dat ik het niet weet en dat ze niet alles hoeft te weten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat antwoordde je? het zijn zwansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |