het enige nummer wat ik ooit op gitaar kon spelen (ja ik was heel slecht)quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Come as you are, tja t is zon verplichte allertijdenlijstenklassieker, maar ik kan er niet zoveel mee
ja snap ik wel. Grotere kans op goede wifiquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef Bayswater het volgende:
97 % van de stemmers op de bankzitters blijft met vakantie in eigen land
Nogal lastig om een box mee te nemen op vakantie.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef Bayswater het volgende:
97 % van de stemmers op de bankzitters blijft met vakantie in eigen land
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:05 schreef Zwansen het volgende:
Tering, nu al bijna 17 graden in Limburg.
ik kan t intro ook. E-snaar 1ste fret, E-snaar 2e fret, A-snaar 2e fret, E-snaar 2e fret, E-snaar 1ste fret, losquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
het enige nummer wat ik ooit op gitaar kon spelen (ja ik was heel slecht)
I wishquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus wie blijft er tot 12 uur vanavond luisteren van jullie?
Ik wel. Uiteraard zwaai ik wel eerder af hier, maar het voordeel van zelf het feest organiseren is dat je zelf de muziek bepaalt
Wij gaan naar de buren vanavond en de deal is dat de radio aanstaatquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wel. Uiteraard zwaai ik wel eerder af hier, maar het voordeel van zelf het feest organiseren is dat je zelf de muziek bepaalt
Lekker man, Maar de regen waait wel alle vuurwerk uit (maar heb ik geen problemen mee)quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:05 schreef Zwansen het volgende:
Tering, nu al bijna 17 graden in Limburg.
Goed geregeldquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij gaan naar de buren vanavond en de deal is dat de radio aanstaat
Ik kan In Bloom ook wel prima hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Come as you are is de enige Nevermind single die ik nog kan horen
oh ik ben het helemaal verleerd hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik kan t intro ook. E-snaar 1ste fret, E-snaar 2e fret, A-snaar 2e fret, E-snaar 2e fret, E-snaar 1ste fret, los
Lithium ook niet?quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Come as you are is de enige Nevermind single die ik nog kan horen
Die is dan weer niet kapotgedraaid, maar niet zo'n best nummerquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan In Bloom ook wel prima hebben.
Boh...* Veegt kwijl wegquote:
ik blijf luisteren ook wel posten denk ik. Beetje gekke oud en nieuw. Door mn longcovid nog niet heel erg in staat tot heel veel, vrienden die allemaal losse plannen hebben waar ik niet echt bij aan kan sluiten en mn vriendin die vannacht terugkomt van 3 weken vakantie in Azie dus wil morgen ook n beetje fit zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |