Ik hoorde 'm een tijdje terug bij KINK en ik heb me ook een ongeluk gezocht naar de titel...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie vibe, herkenbare stem van Sting maar dan maar bedenken: ‘ hoe heet dat nummer nou ook alweer?’. Gelukkig is daar het hoesje in het topic
Da's meer 70's, maar ik wil niet moeilijk doen...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht eerst dat het iets van Jean Michael Jarre was.
Nooit wegdoen!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij met mijn platenverzameling...
Zuinig op zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij met mijn platenverzameling...
Ik heb Oxygen nog helemaal gespeeld horen worden in Carré, met alle originele synthesizers.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hele album was top en alles wat daarna uitkwam deed me niets meer.
Improviseerde hij veel, of klonk het als het origineel?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Oxygen nog helemaal gespeeld horen worden in Carré, met alle originele synthesizers.
Kwijlen...
Heb het hele concert opgenomen...
Nee, dat was zoals het hele album ooit opgenomen was.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Improviseerde hij veel, of klonk het als het origineel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |