Runescapequote:Op zaterdag 31 december 2022 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Deze versie is wel degene die veel op de radio gedraaid werd toen ik Runescape speelde.
Ik kwam er dus afgelopen week achter dat het Blige is en niet Blidge.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik word altijd zo zenuwachtig van dat geschreeuw van Mary J Blige
Ik ga nog maar een keer naar Gaia luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:34 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben te lui om deze tenenkrommende U2 te muten en een gemist nummer van overdag in de plaats op te zetten
Daar is alles mis mee.quote:
Niet vloek'n, mien jong...quote:
Ach kan prima zingenquote:
Beter dan 4 keer U2quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gareth BaleWist je dat ie dat knotje maakt om een kale plek te verhullen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Bijna letterlijk ongevraagd of bijna letterlijk uitgekleedquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:34 schreef TheVulture het volgende:
Ben ooit gewoon bijna letterlijk ongevraagd uitgekleed terwijl m'n vriend ernaast stond
We hebben hier in Den Helder nog één gay-cafe. Daar heb ik wel verhalen over gehoord (van vaste klantenquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gemiddelde gaykroeg.... geen grotere openbare vleeskeuringen dan in een gaybar. Ben ooit gewoon bijna letterlijk ongevraagd uitgekleed terwijl m'n vriend ernaast stond
Neequote:Op zaterdag 31 december 2022 01:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wist je dat ie dat knotje maakt om een kale plek te verhullen?
Dat laatstequote:Op zaterdag 31 december 2022 01:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bijna letterlijk ongevraagd of bijna letterlijk uitgekleed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |