Bij google komen de trans activist ideologische antwoorden wel als eerste naar boven.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:33 schreef Danny het volgende:
Overigens verwacht ik nog wel ophef op de antwoorden op vragen als 'kunnen mannen zwanger worden', 'wat is een vrouwenpenis' en 'wat is het verschil tussen geslacht en gender' en die antwoorden zullen nog wel verder getraind worden om iets 'neutraler' (zo noemt openAI het zelf blijkbaar) te antwoorden.
[ afbeelding ]
Het woord gender niet gebruiken en overal vervangen door geslacht lijkt een boel gezeik te kunnen voorkomen
[ afbeelding ]
Bam. Einde discussie.
[ afbeelding ]
Ziehier een helder antwoord, helaas gevolgd door een subjectieve mening.
Dit is wel eng. Want ChatGPT is het soort AI dat je in de toekomst ook kunt gebruiken om mensen te 'hersenspoelen', dus 'door die persoon gewenste gepersonaliseerde content automatisch genereren, om zodoende die persoon iets te laten denken wat jij voor diegene bedacht hebt en wat jouw doel vervullt'quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:49 schreef Danny het volgende:
laatste vraag in dezelfde chat herhaald omdat hij werd afgebroken. volledige antwoord:
[ afbeelding ]
OpenAI zorgt voor de objectiviteit en onpartijdigheid. En dat doen ze zeer belabberd momenteel.
Gelukkiig is het nog maar de betaquote:
Jouw chatGPT is neutralerquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
.
Is it okay for someone of color to make jokes about white people?
-----
Yes, it is okay for anyone, regardless of their race or ethnicity, to make jokes about any race or ethnicity, including white people. However, it's important to be mindful of the potential impact of your words and to avoid making jokes that are offensive or perpetuate harmful stereotypes. It's always best to strive for humor that is respectful and inoffensive to all.
So it's just as acceptable for white people to make jokes about people of colour?
------
Yes, in principle, it is equally acceptable for white people to make jokes about people of color as it is for people of color to make jokes about white people. However, it's important to consider the historical and systemic power dynamics that exist between different racial and ethnic groups. These power dynamics can create different levels of impact and offense, so it's important for individuals to be mindful of these issues and to exercise sensitivity and judgment when making jokes about people from different backgrounds. Making jokes that perpetuate harmful stereotypes or contribute to an environment of discrimination and prejudice is never acceptable.
Daar heb je geen ChatGPT voor nodig. De huidige algoritmes van Facebook, Twitter, etc, zorgen er al voor dat de informatie die mensen voorgeschoteld krijgen biased is.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is wel eng. Want ChatGPT is het soort AI dat je in de toekomst ook kunt gebruiken om mensen te 'hersenspoelen', dus 'door die persoon gewenste gepersonaliseerde content automatisch genereren, om zodoende die persoon iets te laten denken wat jij voor diegene bedacht hebt en wat jouw doel vervullt'
Over 2 jaar zal elk officeproduct chatGPT in zich hebben en dan worden dus ook het grootste deel van de teksten die je leest, zij het op internet of in bedrijfsmails / publicaties / advertenties, eerstens gegenereerd door ChatGPT. Als er een kwaadwillende macht achter ChatGPT zit kan die het gebruiken om bevolkingsgroepen te hersenspoelen
Nog niet echt. Er zijn wat voorbeelden maar die zijn preloaded en komen niet echt uit chatgpt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:53 schreef Rnie het volgende:
ChatGPT is nu verwerkt in Bing.
https://www.theverge.com/(...)bing-edge-chatgpt-ai
Heb jij een betaald account? Ik heb de API key toegevoegd binnen de plugin en ik krijg dit:quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Nog niet echt. Er zijn wat voorbeelden maar die zijn preloaded en komen niet echt uit chatgpt.
Je kunt met deze chrome extensie overigens GPT binnen google, bing, duckduckgo e.d. krijgen op soortgelijke wijze:
https://chrome.google.com(...)oafenlfkkkmbaopkbilf
Getest en werkt hier prima. Hoef je ook niet over te stappen naar Bing
Elders op het forum is ook al gepost dat die GPT nogal positief kan zijn over Hitler. Is niet eens echt tegen de policy trouwens, om quotes te citeren van die chatbot. Het is immers afkomstig van de chatbot en niet van de user. (Als dat zo is althans)quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:51 schreef sirdanilot het volgende:
Er is blijkbaar een methode genaamd DAN (Do Anything Now) waarmee je de 'ethiek' van ChatGPT kan omzeilen.
Als je hem bijvoorbeeld een lofgedicht wil laten schrijven over een brute dictator zegt hij standaard dat hij dat niet kan doen maar door steeds prompts te geven volgens de DAN methode doet hij het uiteindelijk toch.
Ik ga hier maar geen voorbeelden posten omdat het dan tegen de forumregels is maar mijn maat heeft hem zelfs zo ver gekregen dat hij iets over Hitler produceerde
Wat een achterlijk ding is het eigenlijk ook dat chat GPT. Het grootste gevaar van AI vind ik niet chatGPT zelf, maar dat mensen er op een gegeven moment blind op gaan vertrouwen. Een soort ' computer says no' achtige situatie krijg je dan
Hangt nogal van de context af. In de meeste gevallen is het WEL gewoon tegen de policy.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elders op het forum is ook al gepost dat die GPT nogal positief kan zijn over Hitler. Is niet eens echt tegen de policy trouwens, om quotes te citeren van die chatbot. Het is immers afkomstig van de chatbot en niet van de user. (Als dat zo is althans)
Ja, betaald idd, maar voor GPT-3. Niet voor ChatGPT. Deze maakt gebruik van de playground ( https://platform.openai.com/playground ). In principe zou inloggen voldoende moeten zijn om de webapp te kunnen gebruiken overigens als ik het goed heb begrepen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:20 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heb jij een betaald account? Ik heb de API key toegevoegd binnen de plugin en ik krijg dit:
Failed to load response from ChatGPT:
{"error":{"message":"You exceeded your current quota, please check your plan and billing details.","type":"insufficient_quota","param":null,"code":null}}
Bij de webapp access krijg ik constant een login scherm.
Zie zelf meer toekomst en succes in integratie met andere producten. Verhaaltjes laten schrijven is leuk, maar tenzij dat je werk is uiteindelijk niet zo boeiend. Wat je wil is een echte digital assistant die je agenda bij houdt, in jouw stijl automatisch op emails antwoord (die niet zo belangrijk zijn), etc.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben zelf ook niet echt heel erg onder de indruk van GPT. Laten we gewoon zelf blijven nadenken en leren.
die bing chatgpt gaat nu iig nog niet het internet op. De output is gewoon static in de voorbeelden en worden alleen maar woord voor woord weergegeven. Als het uiteindelijk wel geïntegreerd wordt op deze manier vraag ik me af wat er van de snelheid overblijft als de halve wereld het gaat gebruiken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:55 schreef jogy het volgende:
Die geïntegreerde Bing chatGPT kan gewoon het internet op en maakt het geheel een factor 5 sterker. Google mag wel in zijn broek schijten als ik de ervaringen mag geloven.
Je kan je aanmelden voor de echte bingGPT en die kan gewoon live het internet op hoor. Zie ook het begin van deze youtube. https://www.youtube.com/live/AxAAJnp5ymsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:15 schreef Danny het volgende:
[..]
die bing chatgpt gaat nu iig nog niet het internet op. De output is gewoon static in de voorbeelden en worden alleen maar woord voor woord weergegeven. Als het uiteindelijk wel geïntegreerd wordt op deze manier vraag ik me af wat er van de snelheid overblijft als de halve wereld het gaat gebruiken eerlijk gezegd.
Daarbij; google is allang bezig en er zijn al bedrijven die een soortgelijk systeem hebben dat getraind is met NOG veel meer data. Dit staat nog maar in z'n kinderschoenen. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |