Was this written by a human or ai?quote:Op maandag 16 januari 2023 08:32 schreef Danny het volgende:
Met de plugin:
write a 100 word essay about hummingbirds
resultaat:
Web search results:
[1] "928 Words. 4 Pages. Open Document. Hummingbirds are the smallest birds in the world. They are extremely tiny birds weighing, roughly two to twenty grams. The females are larger than the males. According to World Of Hummingbirds.com the smallest hummingbird species in the world is the Cuban Bee Hummingbird, it measures five to six cm in length ..."
Source: https://www.bartleby.com/essay/Hummingbirds-P3CP3S5YTJ
Current date: 16-1-2023
Instructions: Using the provided web search results, write a comprehensive reply to the given prompt. Make sure to cite results using [[number](URL)] notation after the reference. If the provided search results refer to multiple subjects with the same name, write separate answers for each subject.
Prompt: write a 100 word essay about hummingbirds
Hummingbirds are the smallest birds in the world, weighing roughly two to twenty grams. The females are larger than the males, with the smallest species being the Cuban Bee Hummingbird, measuring five to six cm in length. [1] Hummingbirds are known for their ability to fly in any direction, including backwards, and for their high metabolism and rapid wing beats. They feed primarily on nectar, but also consume insects and spiders for protein. These tiny birds are found in the Americas, with the majority of species found in the Andes and the tropical regions of South America.
Ja, inclusief link in de output bij [1]
quote:This was written by a human.
quote:The information provided in the text is generally correct. Hummingbirds are indeed known to be the smallest birds in the world, with a weight range of 2-20 grams. They are also known for their ability to fly in any direction, including backwards, and for their high metabolism and rapid wing beats. They primarily feed on nectar but also consume insects and spiders for protein. Hummingbirds are found in the Americas, with the majority of species found in the Andes and the tropical regions of South America.
However, it is not specified that only females are larger than males, it depends on the species. And, it would be more accurate to say that the Cuban bee hummingbird is the smallest species of hummingbird, rather than the smallest species of any bird.
Je hebt de hele output gebruikt? Want je moet natuurlijk alleen dit invoeren:quote:Op maandag 16 januari 2023 08:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Was this written by a human or ai?
[..]![]()
Dat is immers het deel dat je als essay zou inleveren. Bij mij geeft-ie: This was most likely written by AI.quote:was this written by a human or ai:
Hummingbirds are the smallest birds in the world, weighing roughly two to twenty grams. The females are larger than the males, with the smallest species being the Cuban Bee Hummingbird, measuring five to six cm in length. [1] Hummingbirds are known for their ability to fly in any direction, including backwards, and for their high metabolism and rapid wing beats. They feed primarily on nectar, but also consume insects and spiders for protein. These tiny birds are found in the Americas, with the majority of species found in the Andes and the tropical regions of South America.
Ik had alleen het essay-stukje gebruikt.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt de hele output gebruikt? Want je moet natuurlijk alleen dit invoeren:
[..]
Dat is immers het deel dat je als essay zou inleveren. Bij mij geeft-ie: This was most likely written by AI.
Meer mensen die hier last van hebben?quote:ChatGPT is at capacity right now
Get notified when we're back
quote:Write an acrostic poem about the status of ChatGPT.
C: ChatGPT is currently down
H: Huge demand has caused the site to crash
A: All users will have to wait
T: Time is needed for the servers to catch up
G: Go grab a coffee and check back soon
P: Patience is key in this situation
T: Trust that the team is working hard to fix it up
Je kan openAI playground (https://beta.openai.com/playground/) gebruiken en de 'policy violations' afzetten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:04 schreef Akathisia het volgende:
Ik gebruik het ook voor mijn werk hoor, maar zou voor onderstaand advies geen stuiver over hebben.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Ik kwam net dit tegen op LinkedIn, van een Amerikaanse professor die het volgende heeft opgenomen in de instructies voor zijn studenten:quote:Op maandag 16 januari 2023 08:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zou het als docent ook maar gewoon omarmen. Dus de opdracht voor een essay aanpassen naar zoiets als:
Schrijf een prompt voor een essay over XYZ.
Noteer hier jouw prompt en de output:
Check of de aangehaalde feiten kloppen met de werkelijkheid. Geef 3 voorbeelden hiervan, met bronnen.
Ben je tevreden met het resultaat? Zo ja, waarom? Zo nee, hoe zou je jouw prompt kunnen aanpassen voor een betere output?
Gewoon refreshen paar keer.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:49 schreef onlogisch het volgende:
De laatste tijd kreeg ik steeds een error dat de systemen overloaded waren. Sinds vandaag krijg ik een nieuwe message :
[..]
Meer mensen die hier last van hebben?
Maar dat vind ik wel afhankelijk van welk vak je geeft en welke vaardigheid je de leerlingen aan wilt leren. Ik vind dat het heel erg goed past bij vakken als geschiedenis of maatschappijleer, zeker inclusief het zelf ook beoordelen van de teksten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kwam net dit tegen op LinkedIn, van een Amerikaanse professor die het volgende heeft opgenomen in de instructies voor zijn studenten:
[ afbeelding ]
Zo zou ik het dus ook doen.
Acht laat dat links rechts geouwehoer toch een keer achterwege.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:34 schreef Belugastroop het volgende:
Ik vind ChatGPT na een sessie van een half uur al helemaal niets. De antwoorden die worden gegeven zijn te generiek en vooral woke. Bij de vierde vraag kreeg ik een error. En nu krijg ik al 2 dagen een "servers at capacity" message. Dit terwijl vrienden wel gewoon gebruik kunnen maken van de ChatGPT. Oftewel ik ben waarschijnlijk verbannen. Maar die linkse lulletjes bij OpenAI hebben de ballen niet om dit openlijk toe te geven. En toen kwam dit tegen;
https://twitter.com/njhochman/status/1613061827067363329
Hier is een linkse artikel van Vice media die hierover gaat. Maar let er op dat de makers van de AI-chat dit gewoon toegeven dat ze bevooroordeeld zijn. En hun AI zo hebben laten intrainen.
https://www.vice.com/en/a(...)hatgpt-has-gone-woke
Als AI's zelf dat links-rechts gedoe achterwege zouden laten.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Acht laat dat links rechts geouwehoer toch een keer achterwege.
En waarom zou jij specifiek verbannen zijn??quote:Op zondag 22 januari 2023 21:34 schreef Belugastroop het volgende:
Ik vind ChatGPT na een sessie van een half uur al helemaal niets. De antwoorden die worden gegeven zijn te generiek en vooral woke. Bij de vierde vraag kreeg ik een error. En nu krijg ik al 2 dagen een "servers at capacity" message. Dit terwijl vrienden wel gewoon gebruik kunnen maken van de ChatGPT. Oftewel ik ben waarschijnlijk verbannen. Maar die linkse lulletjes bij OpenAI hebben de ballen niet om dit openlijk toe te geven. En toen kwam dit tegen;
https://twitter.com/njhochman/status/1613061827067363329
Hier is een linkse artikel van Vice media die hierover gaat. Maar let er op dat de makers van de AI-chat dit gewoon toegeven dat ze bevooroordeeld zijn. En hun AI zo hebben laten intrainen.
https://www.vice.com/en/a(...)hatgpt-has-gone-woke
Als een AI-chatbot expres ingetraind wordt om bevooroordeeld te zijn. Wat denken we dat er zal gebeuren wanneer AI op andere gebieden wordt ingezet?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
En waarom zou jij specifiek verbannen zijn??
Bias en corrupte datasets moet je rekening mee houden. Voor zat dingen is het een prachtig hulpmiddel, geen oplossing en zeker niet op zichzelf staand
Wat heeft dat met jou als individu te maken?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:21 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Als een AI-chatbot expres ingetraind wordt om bevooroordeeld te zijn. Wat denken we dat er zal gebeuren wanneer AI op andere gebieden wordt ingezet?
Dit beweren linkse wappies wel vaker. Dat een forum X of een twitter lekker zelf mag bepalen hoe er gemodereerd, wordt bijvoorbeeld. Totdat dit tegen ze werkt. Dan hoor je ze elke dag overal janken over nazi's. Be careful what you wish for.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:54 schreef jogy het volgende:
De makers van die AI kunnen lekker doen en laten wat ze willen en als ze een AI willen maken die zo correct en vooral vredig mogelijk is vind ik het alleen maar prima. En vergeet niet dat het om de framework gaat hoe het algoritme/programma informatie verwerkt. Dus mocht je het heel graag willen zal, wanneer de chat gpt kloons uitkomen, iedereen de kans krijgen om er een eigen Mein Kampf inhoud in te gooien die alle stormfront achtige bronnen opslurpt tot er een schizofrene, redpill, wit-nationalistische mafklapper uit komt met drift-issues.
Ik zeg ook niet dat het perse online hoeft te komen staan, in de niet zo heel verre toekomst kan je het lekker lokaal draaien of via een vps ergens en inhoud voeren van alles wat je leuk vindt. Beetje zoals stable diffusion zeg maar.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:00 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Dit beweren linkse wappies wel vaker. Dat een forum X of een twitter lekker zelf mag bepalen hoe er gemodereerd, wordt bijvoorbeeld. Totdat dit tegen ze werkt. Dan hoor je ze elke dag overal janken over nazi's. Be careful what you wish for.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |