Dat ben ik ook niet. Maar daar komt 8 januari verandering inquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan ben je geen door de wol geverfde Bill-kenner.
Toch kan die naam nog steeds niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de laatste keer dit jaar die darter.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was een keer in de kroeg en toen ging een gitarist met de gitaar in zijn nek spelen, daarna met zijn tanden, en daarna met de gitaar op de grond. Er lag een krant naast het podium en ik had lucifers, dus die gaf ik aan hem. Stak ie die krant á la Hendrix in de fik op zijn gitaar
nergens is veiligquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn dus mensen die niet van elektrische gitaren houden en naar Sky Radio luisteren.
DIT KUNNEN JE BUREN ZIJN!
MISSCHIEN GEVEN ZE JE KINDEREN LES!!!
He zeg, hou eens op met die nare praat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn dus mensen die niet van elektrische gitaren houden en naar Sky Radio luisteren.
Voodoo Chilequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Little Wing/Purple Haze is veel mooier
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ondertussen wordt men op npo2 gerickrolled
Geen kinderen hierquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ga nog wel een keer de jaarwisseling doorbrengen in het vakantiehuisje van m'n ouders in Zuid-Spanje. Maar dat bevindt zich in de bergen, dus het wordt waarschijnlijk hetzelfde recept maar dan aan het zwembadquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaan jullie Oud en Nieuw vieren met 17 graden?
Ik ga mojitios drinken en barbecueen op het strand, denk ik
Voodoo Child (Slight Return)quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shrek bedoel je neem ik aanquote:
Wattes?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ondertussen wordt men op npo2 gerickrolled
Oh nee npo1quote:
Geert! Waar kan ik intekenen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ga nog wel een keer de jaarwisseling doorbrengen in het vakantiehuisje van m'n ouders in Zuid-Spanje. Maar dat bevindt zich in de bergen, dus het wordt waarschijnlijk hetzelfde recept maar dan aan het zwembad
Pravi vind ik niets aanquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
I
[..]
Ik gok dat dat Pravi is?
Of ken ik je helemaal verkeerd
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ja ja ja ja!!! Ga door, Jimi!!!
Little wing van SRV? Inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Clip blokje bij top2000 a gogoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |