Iig gaat die verkoudheid dan sneller weg. Ik lig wss God of War te spelen en onderbreek het in elkaar meppen van Aesir even voor een lekkere Weizen om 12uquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaan jullie Oud en Nieuw vieren met 17 graden?
Ik ga mojitios drinken en barbecueen op het strand, denk ik
Het verbaast me dat jij dit leuk vindtquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:04 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
.Ik ben bij die wedstrijd geweest, dus ik wist de uitslag al. Maar ik vind het echt 0.0 nieuwswaarde hebben..quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Had jij dit ook voorspeld @:Scorpion_17?
Oefenwedstrijden van PSV zijn tegenwoordig belangrijker dan het resultaat van Dobey - Cross (WK darts 8e finales)
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar niet Lemmy mooi gezien
Zelfs in 2040 zal dit niet gedateerd zijn, vrees ik...quote:
Zonder Echoes was ie heel dicht in de buurt gekomen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah Mexi, daar is TFF. Net geen laatste dag
Ja ik vind dit nummer leuk sinds ik het voor een popquiz heb gebruiktquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me dat jij dit leuk vindt
quote:
Ik gok dat dat Pravi is?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
Hoogtepuntje vna het uur zit er al op. 258 is ook nog erg mooi.
Zak chips is er al doorheen maar m'n bier moest nog afkoelenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo ik heb net nog even een zak chips en popcorn besteld. Had er ff zin in. Nieuw biertje ingeschonken
Dan ben je geen door de wol geverfde Bill-kenner.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
I
[..]
Ik gok dat dat Pravi is?
Of ken ik je helemaal verkeerd
je kunt bier soms ook goed drinken op n graad of 8 qua temperatuur. Welke ga je opentrekken?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zak chips is er al doorheen maar m'n bier moest nog afkoelen
Heb ik nog wel een anekdote over.quote:
Ja, Nederlandse nieuwtjes op de 31e zijn nooit zo leukquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee helaas, wel de dartswedstrijden! Morgen nog nieuws over vuurwerkomzet en slachtoffers helaas
Dat ben ik ook niet. Maar daar komt 8 januari verandering inquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan ben je geen door de wol geverfde Bill-kenner.
Toch kan die naam nog steeds niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de laatste keer dit jaar die darter.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was een keer in de kroeg en toen ging een gitarist met de gitaar in zijn nek spelen, daarna met zijn tanden, en daarna met de gitaar op de grond. Er lag een krant naast het podium en ik had lucifers, dus die gaf ik aan hem. Stak ie die krant á la Hendrix in de fik op zijn gitaar
nergens is veiligquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn dus mensen die niet van elektrische gitaren houden en naar Sky Radio luisteren.
DIT KUNNEN JE BUREN ZIJN!
MISSCHIEN GEVEN ZE JE KINDEREN LES!!!
He zeg, hou eens op met die nare praat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn dus mensen die niet van elektrische gitaren houden en naar Sky Radio luisteren.
Voodoo Chilequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Little Wing/Purple Haze is veel mooier
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ondertussen wordt men op npo2 gerickrolled
Geen kinderen hierquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ga nog wel een keer de jaarwisseling doorbrengen in het vakantiehuisje van m'n ouders in Zuid-Spanje. Maar dat bevindt zich in de bergen, dus het wordt waarschijnlijk hetzelfde recept maar dan aan het zwembadquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaan jullie Oud en Nieuw vieren met 17 graden?
Ik ga mojitios drinken en barbecueen op het strand, denk ik
Voodoo Child (Slight Return)quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shrek bedoel je neem ik aanquote:
Wattes?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ondertussen wordt men op npo2 gerickrolled
Oh nee npo1quote:
Geert! Waar kan ik intekenen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ga nog wel een keer de jaarwisseling doorbrengen in het vakantiehuisje van m'n ouders in Zuid-Spanje. Maar dat bevindt zich in de bergen, dus het wordt waarschijnlijk hetzelfde recept maar dan aan het zwembad
Pravi vind ik niets aanquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
I
[..]
Ik gok dat dat Pravi is?
Of ken ik je helemaal verkeerd
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ja ja ja ja!!! Ga door, Jimi!!!
Little wing van SRV? Inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Clip blokje bij top2000 a gogoquote:
Klinkt goed jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geert! Waar kan ik intekenen?Ik neem n gitaar mee
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van queen LORDE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hunger Games![]()
Was een gokje!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pravi vind ik niets aan258 is Kashmir.
verbaast me ook best wel dat dit zo hoog staat, kon me anders herinneren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah daar is TFF dus. Bizar hoog, dit is dus echt ruim de hoogste ooit en dit zat al een paar jaar in de lift.
YA YA YA YA YAquote:
streams, ticktock, serie, film? all of the aforementionedquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef Sfeermaker het volgende:
Deze bungelde altijd rond plek 1000. Waarvan die stijging de laatste paar jaren?
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet niet of TFF uberhaupt ooit met een nr zo hoog heeft gestaan in de Top 2000?
Die ook ja!!quote:
Hehe, bij deze ben je ingetekendquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geert! Waar kan ik intekenen?Ik neem n gitaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |