Ik vind hem een beetje geforceerd overkomenquote:
Heb em al de hele dag aanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb mijn Maiden shirt al aan. Ik ga proberen om op de zoom oid te komen
Truequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef MTheBassman het volgende:
liever Morad dan een intentioneel irritante Gijs of van Boerenkinkel. Morad lijkt in ieder geval het oprecht leuk te vinden en doet zn best, dat kan ik nog wel waarderen.
Precies goed.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Gretzl het volgende:
Die TT was wat aan de vroege kant @:Dagoduck
Dit. Precies dit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje geforceerd overkomen
ik kan me herinneren dat we enkele jaren geleden bij nummer 300 ongeveer de nacht in gingenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zitten dit jaar erg vroeg bij nummer 270 trouwens.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
Och deze ook nog.![]()
Broekje gaat niet meer aan vanavond
Wer Bistoquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij Het is een nacht van Guus Meeuwis. Het verschil moet er zijn.
Het is Queensr che.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Bayswater het volgende:
Deze van Queensryche mag ook weleens in de top 10
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
Och deze ook nog.![]()
Broekje gaat niet meer aan vanavond
Wil je niet zo schreeuwen.quote:
Kun je dit ook even in kleine letters typen?quote:
Jan Veenstem, maar als dat alles is..quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje geforceerd overkomen
dit dus, wat ik het meest haat aan een dj is als ie er zn eigen show van wil maken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
#Teammorad
Hij vindt het leuk om te doen en maakt zichzelf niet belangrijker dan de lijst
Hun andere muziek klinkt wel iets anders denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ooit bij het Metalprogramma van Arrow Classic Rock Radio kaartjes gewonnen voor hun concert in de Effenaar, wel niet meer met Geoff als zanger en ook dit nummer speelde ze niet. Maar het was wel leuk
Dat mag ook wel, maar niet tijdens de Top 2000quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit dus, wat ik het meest haat aan een dj is als ie er zn eigen show van wil maken.
Die jongen is gewoon super enthousiast..quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
#Teammorad
Dat heb ik echt met 95% van de nummersquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
deze hoor ik ook echt alleen tijdens de top 2000
Vooral leuk dat deze altijd naar boven komt als je Queen probeert te ctrl-f'en. Net als QOTSA.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef Gretzl het volgende:
Met dank aan de Top 2000 is mijn waardering voor deze one hit wonder in de loop der jaren gestegen
quote:
Al bij al doet hij het heul niet slecht voor een eerste keer, vind het soms nog wel erg aangezet (net als z'n stem), dus daar ligt nog wel wat ruimte voor verbetering. Maar een miljoen miljard keer beter dan de Ruudjes, Gijzen en Jeroens van deze wereld, dat zekerquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
#Teammorad
nee ik bedoel ook tijdens de lijst uiteraardquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, maar niet tijdens de Top 2000
Ze hebben heel veel meer moois gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef Gretzl het volgende:
Met dank aan de Top 2000 is mijn waardering voor deze one hit wonder in de loop der jaren gestegen
Second that, ik heb tijdens nachtdienst wel eens naar hem geluisterd op FUNX en Radio1, heeft een heel mooie vertel stemquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon super enthousiast..
Een soort Top2000 puppy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |