Ik las dolle Dries.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen klompvoet tegen Dolle Dirk begonnen op t wk darts
Al geweest rond plek 500quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef Fred_B het volgende:
En dan moet Russians dat naar de Top 100 was gestegen nog komen.
Je bent 12quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is een van de nummers waarvan mijn herinnering echt heel lang teruggaat. Net als Losing My Religion.
Russians reeds vanochtend geweestquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef Fred_B het volgende:
En dan moet Russians dat naar de Top 100 was gestegen nog komen.
Oja, bij Dreadlock Holiday waren die al weg.quote:
Als die met Noren gaat gooien gaat het dartbord doormiddenquote:
Nou hoorquote:
Wij kregen Engelsman in New York in de 1e klas middelbare bij muzieklesquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is een van de nummers waarvan mijn herinnering echt heel lang teruggaat. Net als Losing My Religion.
Morad is gewoon primaquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef Poppejans het volgende:
Zķ jammer dat Motörhead en Slayer bij Morad te horen zijn.
Ik geloof nooit dat hij daarop los gaat.
Emmely zou daarbij veel leuker zijn
krijgen we die in 1 uur?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef Poppejans het volgende:
Zķ jammer dat Motörhead en Slayer bij Morad te horen zijn.
Ik geloof nooit dat hij daarop los gaat.
Emmely zou daarbij veel leuker zijn
Ja, dat werd enthousiast aangekondigd op Radio 2 voorafgaand aan de lijst. Maar dat sloeg blijkbaar nergens op.quote:
Nee.quote:
Geen idee. Waar is de Mona Lisa voor nodig?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef MielMonteur het volgende:
Waar is dat vreselijk gecompressed drumgedeelte eigenlijk voor nodig?
nee geen enkele van die stats is uitgekomenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat werd enthousiast aangekondigd op Radio 2 voorafgaand aan de lijst. Maar dat sloeg blijkbaar nergens op.
Ja, ik vond dat ook wel erg hoog.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat werd enthousiast aangekondigd op Radio 2 voorafgaand aan de lijst. Maar dat sloeg blijkbaar nergens op.
Wij Het is een nacht van Guus Meeuwis. Het verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Wij kregen Engelsman in New York in de 1e klas middelbare bij muziekles
Nee. Zo na het nieuws Motörhead en Slayer pas in het uur ernaquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
krijgen we die in 1 uur?vervroegd slapen wordt wel aantrekkelijk zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |