ja had Paradise by the,.... wel hoger verwachtquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had nog wel een iets steviger bonus mogen zijn.
RIP Meat Loaf.
Had ie later in het jaar de pijp uit moeten gaan denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja had Paradise by the,.... wel hoger verwacht
Ik wil het nog niet weten, maar hoop wel op top 20.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja had Paradise by the,.... wel hoger verwacht
zit wat in. maar die stond nog steeds stevig in de top 100quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had ie later in het jaar de pijp uit moeten gaan denk ik.
Meer stemmen.quote:
Er is vaker op gestemd.quote:
Das ook meteen het lastige aan de top 100, staan uiteraard alleen maar platen die sowieso al veel stemmen krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
zit wat in. maar die stond nog steeds stevig in de top 100
Ahquote:
Kut. Al besproken van mijn hand dus.quote:
ik zeg niksquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet weten, maar hoop wel op top 20.
Dan zou dit dus hoger moeten staanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is deaud gegaan dit jaar
Hoger dan Disturbed?quote:
Nederland....quote:
En dat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is deaud gegaan dit jaar
Je bent wat op het spoorquote:
+138quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou dit dus hoger moeten staan
Ik ga Meau wel missen als ik op tijd naar bed ga. Erg vervelend.quote:
Lange nummersquote:
Ik heb al in jaren geen gehaktbrood gehad...quote:
Oprecht opgelucht dat die niet in de top 10 staat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga Meau wel missen als ik op tijd naar bed ga. Erg vervelend.
Ja, dat de knaller van het jaar in stijging midden in de nacht komt is wel een prima speling van het lot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ALSquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kedengedengquote:
Volgend jaar zal ie wel dalen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat de knaller van het jaar in stijging midden in de nacht komt is wel een prima speling van het lot.
Golden Earring komt nog later.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |