Klinkt alsof je het goed hebt geregeldquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
peaceman eet misschien 2 of 3 oliebollen/appelbeignets. Lennon niets. Twan is er niet... Ik ben dus de enige die ze nu eet.
Wie zingt er niet Hold The Line op feestjes?quote:
hahahaha, grapjas.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:03 schreef Fred_B het volgende:
Haus Am See is het hoogtepunt dit uur.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:03 schreef Fred_B het volgende:
Proost.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eerste biertje erbij gepakt. Cheers
Nee, maar het scheelt niet veel. Alles is mooiquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:03 schreef Fred_B het volgende:
Mooi, ik had niet graag met je op de vuist willen gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan accepteren dat daar een persoonlijke voor de een of de ander is
Ben gek op Kate, maar hoe Paula de zinnen zingt is gewoon voor mij nog wat zalvenderquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan accepteren dat daar een persoonlijke voor de een of de ander is
Op feestjes waar ik kom wel vaak lijnen, maar niet van Toto.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wie zingt er niet Hold The Line op feestjes?
Weight Watchers?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op feestjes waar ik kom wel vaak lijnen, maar niet van Toto.
Dat snap ik, met die Spaanse mañana mañana mentaliteit komt elke tegenstoot pas een dag later, dan lig je al op de grond voordat je de eerste uit kan delenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi, ik had niet graag met je op de vuist willen gaan.
Die van gisteren met o.a. de beste TWOD, Tame Impala en Gotye was ook een serieuze contender.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:03 schreef Zorro het volgende:
Uitgezonderd Haus am See (Die is) is alles
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste uur van de hele Top2000 tot nu toe
Bugno3 is een linedancer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op feestjes waar ik kom wel vaak lijnen, maar niet van Toto.
Oké nou heb je het er zelf naar gemaakt, loop maar even mee naar buitenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat snap ik, met die Spaanse mañana mañana mentaliteit komt elke tegenstoot pas een dag later, dan lig je al op de grond voordat je de eerste uit kan delen
quote:
Het was een beetje gechargeerd natuurlijk, maar ik vind het wel een prima plaatquote:
Pinkpop?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:05 schreef peaceman het volgende:
straks mijn jaarlijkse verhaal over Troy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |