Jaartje geduld nog.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat die er niet in?die is prachtig
Zegt de oude manquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben een paar keer naar een James Bond-film geweest in de bios. Vroeger. Toen bioscooptickets nog te betalen waren.
Heb volgens mij alleen Goldeneye in de bios gezienquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben een paar keer naar een James Bond-film geweest in de bios. Vroeger. Toen bioscooptickets nog te betalen waren.
Ik Moonrakerquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb volgens mij alleen Goldeneye in de bios gezien
Ik was zelfs bij Skyfall geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
ik echt helemaal niks geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog nooit een hele Bondfilm gezien, alleen stukjes
Idemquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:33 schreef essnhills het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:33 schreef essnhills het volgende:
Noemen we vanaf nu de Berkery-metadequote:Op vrijdag 30 december 2022 18:31 schreef Berkery het volgende:
Ik zit ff mobiel. Note to self: dan geen topics openen met die worstenvingers van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |