Nee oké maar ik ben van plan alleen mensen uit te nodigen die ik ook een beetje mag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik zou het doen, je hoeft het zelf niet meer te horen dan
Zo af en toe is ie heerlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zwak voor dit nummer.
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:23 schreef essnhills het volgende:
Tief eens een end op met dat kutcafé
Wel een meevaller dat Haus Am See weer op Spotify staat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
we krijgen fox ook nog zeker? Allebei niet de beste duitse platen in de lijst
Ess, zo fel hoor ik je zeldenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:23 schreef essnhills het volgende:
Tief eens een end op met dat kutcafé
Oepsquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:22 schreef Koen66 het volgende:
Wtf, mevr Koen riep net dat Jerney Kaagmsn overleden was, dus ik al denken wat een faal. Maar het is dus Margriet Eshuijs
Maak er een uitdaging van. De mensen die het kunnen doorstaan krijgen je erfenis.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké maar ik ben van plan alleen mensen uit te nodigen die ik ook een beetje mag.
Het verbaasd me nog steeds dat Kaagman nog leeft overigensquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:22 schreef Koen66 het volgende:
Wtf, mevr Koen riep net dat Jerney Kaagmsn overleden was, dus ik al denken wat een faal. Maar het is dus Margriet Eshuijs
Ja eens wel. En van wat er buiten staat: Grauzone - Eisbarquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wel een meevaller dat Haus Am See weer op Spotify staat.
Beste Duitse nummer is voor mij Der Weg, maar goed.
uhm ehmquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ess, zo fel hoor ik je zelden
Nouja, kort ben je zekerquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
uhm ehm
Kan ik kort lontje ook onder long covid scharen?
Beter draaien we m gewoon om! Een lang lontje en kortcovidquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
uhm ehm
Kan ik kort lontje ook onder long covid scharen?
Er komt er dit uur ook nog 1.quote:
tot the Joshua tree was het prima, daarna nog een opleving bij achtung babyquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:24 schreef Evenstar het volgende:
Deze van U2 is een van de minst irritante.
Ah nee, die vind ik persoonlijk echt vreselijk 😬quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja eens wel. En van wat er buiten staat: Grauzone - Eisbar
quote:
Haloaquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Nood
De man die er vanaf het begin bij was
Totaal nog 9.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |