Nadat je 'Life' hebt gelezen verbaas je je over het feit dat de man uberhaupt nog leeft.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:59 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Niet gelezen, wil al jaren memoires van artiesten lezen. "Life" van Keith Richards staat hoog op het lijstje en "me" van Elton John ook
Kibbelingquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lust verder (naast tonijn) geen vis![]()
Zat laatst zijn interview met Drumeo te checken. Hij heeft een geheel eigen sound, maar Phil heeft hem duidelijk achter z'n kit leren drummenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Soms weet ik niet meer of Nic achter de kit zit of een jonge Phil
Al vind ik hem in z'n eigen werk ook wel weer een eigen signatuur hebben, uiteraard met duidelijke invloeden van z'n pa
Dat doe ik sowieso alquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Nadat je 'Life' hebt gelezen verbaas je je over het feit dat de man uberhaupt nog leeft.![]()
Ik hoef Life niet eens te lezen om me daarover te verbazen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Nadat je 'Life' hebt gelezen verbaas je je over het feit dat de man uberhaupt nog leeft. :-)
Laters. En veel plezierquote:
en dan in de winter beginnenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef MTheBassman het volgende:
fietsen van Alaska naar Mexico... tja je kan ook betere dingen met je tijd doen.
Was op mijn bek gegaan met die ijzel twee weken terug. Naja, spatbord geplakt met Dagoduckt tape, Alles leek goed, tot ik vorige week terugfietste vanuit de stad, bleek er een spaak los te zitten. Nou dat ging helemaal fout.quote:
Deze ook al gezien? Laat wel goed z'n leercurve zien door progquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Zat laatst zijn interview met Drumeo te checken. Hij heeft een geheel eigen sound, maar Phil heeft hem duidelijk achter z'n kit leren drummen
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was op mijn bek gegaan met die ijzel twee weken terug. Naja, spatbord geplakt met Dagoduckt tape, Alles leek goed, tot ik vorige week terugfietste vanuit de stad, bleek er een spaak los te zitten. Nou dat ging helemaal fout.
Goed idee inderdaad. De behoefte aan zelfkastijding bij bepaalde lieden is blijkbaar bijzonder groot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
en dan in de winter beginnen
Ik eet iedere zaterdag op de markt een zoute haring aan de staart.quote:
Nee, maar sinds Monsanto heb ik steeds meer een hekel aan die man gekregenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand de memoires van Bono gelezen?
Zijn ze zo vreselijk qua zelverheerlijking als dat ze lijken?
* OscarMopperkont is regelmatig te vinden bij 't Wad in Den Oeverquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik eet iedere zaterdag op de markt een zoute haring aan de staart.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar sinds Monsanto heb ik steeds meer een hekel aan die man gekregen
Kom er wel eens als het zo uitkomt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is regelmatig te vinden bij 't Wad in Den Oever
Goede toko!
Haring doe ik niet aan
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef nils_22 het volgende:
Ik zie allemaal kinderen dansen op oude boomermuziek in het top 2000 cafe
Waarom staat Ch!pz er niet in, 1001 Arabian Nights ?
Ja die doelde ik opquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Deze ook al gezien? Laat wel goed z'n leercurve zien door prog
Tja, dan kan je je ook afvragen waarom 'mijn' generatie er geen Vengaboys in heeft gestemd, al is het alleen maar uit nostalgie.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef nils_22 het volgende:
Ik zie allemaal kinderen dansen op oude boomermuziek in het top 2000 cafe
Waarom staat Ch!pz er niet in, 1001 Arabian Nights ?
Zijn dat MJ's pronouns?quote:
Vind zijn laatste take beter dan die ze als origineel lieten horenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:05 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ja die doelde ik opZo gaaf hoe hij die track interepreteerde in het begin met die hits met snare/tom!
wat is jouw generatie?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tja, dan kan je je ook afvragen waarom 'mijn' generatie er geen Vengaboys in heeft gestemd.
Dat klinkt ook ongeveer zo.
Dit was nog van voor het alfabet family gedoequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef essnhills het volgende:
Ik zie eigenlijk een vrouw als ik in de spiegel kijk
Dat en SHEmone!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |