Met die long covid eerder veel te ver wegquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ess niet gehaald hebben, dat is net te ver weg.
En als je Herman Brood draait op je begrafenis, dan zeg je het met een liedje van een ander, dat weer een cover is van een vertaling.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:37 schreef Tussle266 het volgende:
Altijd lekker, met een liedje van een ander zeggen dat je het op jouw manier deed.
Deden ze daar niet aan seks met Johanna en allevrouw?quote:
Kut Friezen die dat hebben gedaan ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
De letters TOP van de top2000 komen morgen terug naar Hilversum
Dat is wel heel eigen, dat moet ik even verwerken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En als je Herman Brood draait op je begrafenis, dan zeg je het met een liedje van een ander, dat weer een cover is van een vertaling.
Op fietsen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
De letters TOP van de top2000 komen morgen terug naar Hilversum
Hamlapjes tegen Kut Friezen: En dat heb jij gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kut Friezen die dat hebben gedaan ook
Wie de fak is Johanna ?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deden ze daar niet aan seks met Johanna en allevrouw?
En bedanktquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kut Friezen die dat hebben gedaan ook
Wel een echte Nederlander, om 16:45 eten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo eten
Ja vroeg, ik weet het. Maar ik moet zo weg en daar eten kan eventueel wel, maar wil ik niet (ook duur)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |