Voor mij precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:00 schreef laxus13 het volgende:
334 Graceland Paul Simon![]()
![]()
![]()
![]()
333 Romeo And Juliet Dire Straits![]()
![]()
![]()
332 Beat It Michael Jackson![]()
![]()
![]()
331 The Load Out/Stay Jackson Browne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
330 Jesus To A Child George Michael![]()
329 My Way Frank Sinatra![]()
![]()
328 Op Fietse Skik![]()
327 The Day Before You Came ABBA![]()
![]()
326 Mama Genesis![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, altijd blij als Gijs weg is. Maar dat komt hakkelende/stotterende dronken Ruud er voor terug
volgens mij is ie totaal depressief sindsdien. Zat ook zn uiterlijk helemaal de grond in te praten op de radioquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:02 schreef Nizno het volgende:
is Matijn minder gaan werken na zn relatiebreuk oid?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
volgens mij is ie totaal depressief sindsdien. Zat ook zn uiterlijk helemaal de grond in te praten op de radio
Hij is er qua gezondheid wat verder op achteruit gegaan, denk dat dat de voornaamste reden is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:02 schreef Nizno het volgende:
is Matijn minder gaan werken na zn relatiebreuk oid?
ahaa...quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
volgens mij is ie totaal depressief sindsdien. Zat ook zn uiterlijk helemaal de grond in te praten op de radio
ik vind Graceland ietwat meh, verder alles dikke primaquote:
ja dat zal idd ook meespelenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is er qua gezondheid wat verder op achteruit gegaan, denk dat dat de voornaamste reden is.
Meer ABBAquote:
tis vooral zo'n onvermijdelijke plaat op dit soort dagen. dat maakt t niet per se leukerquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Graceland ietwat meh, verder alles dikke prima
Neen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de weinige luisterbare dialectplaten.
Zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:02 schreef zorro28 het volgende:
Maar de kniepertjes zijn er ondertussen en ze zijn weer lekker
Wel mee eens maar dan moest ik weer een uitzondering gaan makenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Graceland ietwat meh, verder alles dikke prima
beetje zeikerig. Jesus to a child hikt overigens ook wel richting zeikerig, maar beter te doen wmbquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
tis vooral zo'n onvermijdelijke plaat op dit soort dagen. dat maakt t niet per se leuker
van Skik is er 1 die er met kop en schouders boven uit steekt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Normaal heeft er ook een paar die op zich oké zijn, maar die zijn wat besmet door de agroterroristen.quote:
Bij de eerste noot van Jesus to a Child denk ik altijd dat Brothers in Arms begint.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje zeikerig. Jesus to a child hikt overigens ook wel richting zeikerig, maar beter te doen wmb
Ik heb er ook wel eens op gestemd, en ik ben niet eens een Drent.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
ga komend uur tussen de buien door ff naar de supermarkt
Ben wel alcohol uitgewerkt gelukkig, vandaar
Maandag Zondag thuis Grieks eten als de familie op bezoek komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |