ja dat zal idd ook meespelenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is er qua gezondheid wat verder op achteruit gegaan, denk dat dat de voornaamste reden is.
Meer ABBAquote:
tis vooral zo'n onvermijdelijke plaat op dit soort dagen. dat maakt t niet per se leukerquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Graceland ietwat meh, verder alles dikke prima
Neen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de weinige luisterbare dialectplaten.
Zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:02 schreef zorro28 het volgende:
Maar de kniepertjes zijn er ondertussen en ze zijn weer lekker
Wel mee eens maar dan moest ik weer een uitzondering gaan makenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Graceland ietwat meh, verder alles dikke prima
beetje zeikerig. Jesus to a child hikt overigens ook wel richting zeikerig, maar beter te doen wmbquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
tis vooral zo'n onvermijdelijke plaat op dit soort dagen. dat maakt t niet per se leuker
van Skik is er 1 die er met kop en schouders boven uit steekt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Normaal heeft er ook een paar die op zich oké zijn, maar die zijn wat besmet door de agroterroristen.quote:
Bij de eerste noot van Jesus to a Child denk ik altijd dat Brothers in Arms begint.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje zeikerig. Jesus to a child hikt overigens ook wel richting zeikerig, maar beter te doen wmb
Ik heb er ook wel eens op gestemd, en ik ben niet eens een Drent.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
ga komend uur tussen de buien door ff naar de supermarkt
Ben wel alcohol uitgewerkt gelukkig, vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |