quote:Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode
Luke Humphries v Stephen Bunting
Is Klaas alweer gebanned eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Skysports bood haar excuses aan omdat Price @:klaasweetalles na deed.
Mijn vermoeden is dat hij niet meer terugkomt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is Klaas alweer gebanned eigenlijk?
erg mooiquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat hij niet meer terugkomt.
Dat is positief.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gelukkig geen woordendiarree meer in DRT van hemquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Eensch, wat een droeftoeter was dat zeg!
Prachtig nieuws.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kraakvloer gate.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
moest King tegen Clemens spelen dan hadden ze een probleem met de constructie.
Nou nou nou, zo doen we dat niet in DRTquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Eensch, wat een droeftoeter was dat zeg!
Nou die feature hebben we echt gemist!quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je ziet tegenwoordig ook mobiel of users geband zijn
Maar wat werken de servers goed he!quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou die feature hebben we echt gemist!
Precies dat alleen hoop ik hetquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik vrees dat Soots Clemens in slaap gaat sukkelen met 80 gemiddeld en vervolgens opeens gaat schroeien
Dat is dan ook de reden dat John Henderson niet meer erbij is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
moest King tegen Clemens spelen dan hadden ze een probleem met de constructie.
Die tempoquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kort in de middag op die tempo
Doe even je UI wisselen, hoef ik niet steeds Meijer te zienquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik vrees dat Soots Clemens in slaap gaat sukkelen met 80 gemiddeld en vervolgens opeens gaat schroeien
Ja in dat steegje achter elliepellie liggen 9 kromme podia van die keren dat Hendo er was?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat John Henderson niet meer erbij is.
Dan zal ik het hoofd van Clemens wel erin zettenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:00 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Doe even je UI wisselen, hoef ik niet steeds Meijer te zien![]()
kapsalon_jongenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou het gewoon een marokkaan zijn?
Nou, ja, ik moest heel de tijd naar desktopweergave wisselen om te zien of @Tong, @Caland of @Neef_Wuppie weer eens in de kampen zat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou die feature hebben we echt gemist!
Beter blijft tong daar gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, ja, ik moest heel de tijd naar desktopweergave wisselen om te zien of @:tong, @:caland of @:neef_wuppie weer eens in de kampen zat.
Wat kan jou Tong nou weer schelen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, ja, ik moest heel de tijd naar desktopweergave wisselen om te zien of @:tong, @:caland of @:neef_wuppie weer eens in de kampen zat.
Mr Sandman zou een betere bijnaam voor hem zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat gebeurt me nou nooit!quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@fetXquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Het publiek wordt met het jaar vervelender.
Ja lijkt wel alsof ze tegen alles zijn dit jaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe voelt dat nou, zo’n lange periode zonder ban? Mis je de kampen niet een beetje?quote:
Duitsers slechte toevoeging. Die zalen daar is ook altijd boe-geroep.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Gewoon Price eruit houden, dat scheelt al de helft.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:05 schreef Szura het volgende:
In Rotterdam straks ook weer fluitende mongolen bij de PL
Zo beter?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:00 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Doe even je UI wisselen, hoef ik niet steeds Meijer te zien![]()
Hij doet mij ook erg denken aan Voldemort met een fopneus op.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Soutar heeft een beetje zo’n zelfde plat hoofd als Schreuder
Even mijn monitor invetten aan de binnenkant. *Scrollscrollquote:
Nooit tegen hem.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Price staat gewoon in de halve finale zonder weerstand.
Geluk van de nummer een.
Soms wel, misschien in het nieuwe jaar weer even een bezoekje brengen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zo’n lange periode zonder ban? Mis je de kampen niet een beetje?
Vorige was ook al zo'n uienpotquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben niet heel erg geboeid door deze pot.
Neequote:Op vrijdag 30 december 2022 15:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zou jij willen sabbelen aan dat pinkje?
4 januari een topic waarin je nattekat vergelijkt met Schreuder.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Soms wel, misschien in het nieuwe jaar weer even een bezoekje brengen.
Wat een fotoquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Downie met begeleider
Stukje jaloers allen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:13 schreef Mani89 het volgende:
De immer overschatte “Soots” glibbert het tweede jaar op rij lekker door het WK heen met zijn kutgemiddelden waardoor hij zelfs de top 32 in glijdt. Lachwekkend.
De Bassie & Adriaan van de 20's.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Downie met begeleider
Nattekut is aan de beurt ja. Wat een fluitketel is datquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
4 januari een topic waarin je nattekat vergelijkt met Schreuder.
Het warme bad is voorbij.
Begeleider eraf geknipt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Downie met begeleider
Als je een pijl in de dubbel kan gooien als het moet kan je ver komen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:13 schreef Mani89 het volgende:
De immer overschatte “Soots” glibbert het tweede jaar op rij lekker door het WK heen met zijn kutgemiddelden waardoor hij zelfs de top 32 in glijdt. Lachwekkend.
Waar is Woertsssssquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Downie met begeleider
Die staat er niet opquote:
Slechte woordgrap.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit is een goed stel hoor!
Barney lijkt wel een scharminkeltje... geShopt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die staat er niet op
[ afbeelding ]
Nee die is gewoon net zo oud als die andere 4 bij elkaar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Barney lijkt wel een scharminkeltje... geShopt?
Kort en pittig?quote:
Hoop dode tokkies op straat zondagquote:Er wordt morgen harde wind verwacht. Voor het noordwesten van het land (Noord-Holland, Friesland en de Waddeneilanden) geldt vanwege windstoten code geel van 18.00 tot 00.00 uur. Daar kan het in de avond stormachtig waaien, met windstoten tot 80 kilometer per uur.
Op andere plekken in het land worden windstoten verwacht tot 70 kilometer per uur. "Wees daarom voorzichtig met vuurwerk, ook als omstanders. Het kan zijn dat de pijl een andere kant op vliegt, of dat dingen omvallen", adviseert weervrouw Willemijn Hoebert.
Die vouwen in dat shirt zien er echt niet uitquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die staat er niet op
[ afbeelding ]
Toch niet dat al lang en breed uitgekauwde "iedereen die vuurwerk afsteekt is een tokkie"-riedeltje he?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dode tokkies op straat zondag
Vuurwerktokkie gespotquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch niet dat al lang en breed uitgekauwde "iedereen die vuurwerk afsteekt is een tokkie"-riedeltje he?
Lekker bukken voor vuurpijlen tijdens het fietsen 's avondsquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dode tokkies op straat zondag
Maar IEDEREEN THUIS zit zich af te vragen wie er mee gaan doen, VERUIT de meest gestelde vraag van de kijkers!quote:
Heb ik op Sky nog letterlijk nul keer langs horen komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Neuh, vuurwerktokkies hebben vuurwerk dat niks anders dan een harde knal doet. Vooral die onzin die je overdag hoort.quote:
@Haags loost zijn frituurvet in het riool.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:25 schreef AllesKaputt het volgende:
Iedereen die vuurwerk afsteekt is een tokkie.
Price, Wright, vGerwen, Smith, Humphries, vdBergh, Aspinall en Clayton.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar IEDEREEN THUIS zit zich af te vragen wie er mee gaan doen, VERUIT de meest gestelde vraag van de kijkers!
Erg mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vinny staat er weer heerlijk ongemakkelijk (op afstand) bij.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die staat er niet op
[ afbeelding ]
Boyband The Dartboard Boys.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die staat er niet op
[ afbeelding ]
Maar RossSmit dan! En Cross als hij ver komt? Maar wat nou als er 10 deelnemers mee doen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price, Wright, vGerwen, Smith, Humphries, vdBergh, Aspinall en Clayton.
Afgehandeld.
Likeje voor je post. Nou weer een tietengifje graagquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Boyband The Dartboard Boys.
Met superhits als
The OneHundredAndEighty
My Backpain is Back, Alright!
As Long As You Don't Break Me
Quit Playing Games With My Darts
Show Me The Meaning of Winning Dartsgames
En bij deze nomineer ik mij als user met de slechtste post in deze WK darts reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |