quote:Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode
Luke Humphries v Stephen Bunting
Is Klaas alweer gebanned eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Skysports bood haar excuses aan omdat Price @:klaasweetalles na deed.
Mijn vermoeden is dat hij niet meer terugkomt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is Klaas alweer gebanned eigenlijk?
erg mooiquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat hij niet meer terugkomt.
Dat is positief.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gelukkig geen woordendiarree meer in DRT van hemquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Eensch, wat een droeftoeter was dat zeg!
Prachtig nieuws.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kraakvloer gate.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
moest King tegen Clemens spelen dan hadden ze een probleem met de constructie.
Nou nou nou, zo doen we dat niet in DRTquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Eensch, wat een droeftoeter was dat zeg!
Nou die feature hebben we echt gemist!quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je ziet tegenwoordig ook mobiel of users geband zijn
Maar wat werken de servers goed he!quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou die feature hebben we echt gemist!
Precies dat alleen hoop ik hetquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik vrees dat Soots Clemens in slaap gaat sukkelen met 80 gemiddeld en vervolgens opeens gaat schroeien
Dat is dan ook de reden dat John Henderson niet meer erbij is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
moest King tegen Clemens spelen dan hadden ze een probleem met de constructie.
Die tempoquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kort in de middag op die tempo
Doe even je UI wisselen, hoef ik niet steeds Meijer te zienquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik vrees dat Soots Clemens in slaap gaat sukkelen met 80 gemiddeld en vervolgens opeens gaat schroeien
Ja in dat steegje achter elliepellie liggen 9 kromme podia van die keren dat Hendo er was?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat John Henderson niet meer erbij is.
Dan zal ik het hoofd van Clemens wel erin zettenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:00 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Doe even je UI wisselen, hoef ik niet steeds Meijer te zien![]()
kapsalon_jongenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou het gewoon een marokkaan zijn?
Nou, ja, ik moest heel de tijd naar desktopweergave wisselen om te zien of @Tong, @Caland of @Neef_Wuppie weer eens in de kampen zat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou die feature hebben we echt gemist!
Beter blijft tong daar gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, ja, ik moest heel de tijd naar desktopweergave wisselen om te zien of @:tong, @:caland of @:neef_wuppie weer eens in de kampen zat.
Wat kan jou Tong nou weer schelen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, ja, ik moest heel de tijd naar desktopweergave wisselen om te zien of @:tong, @:caland of @:neef_wuppie weer eens in de kampen zat.
Mr Sandman zou een betere bijnaam voor hem zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat gebeurt me nou nooit!quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@fetXquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Het publiek wordt met het jaar vervelender.
Ja lijkt wel alsof ze tegen alles zijn dit jaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe voelt dat nou, zo’n lange periode zonder ban? Mis je de kampen niet een beetje?quote:
Duitsers slechte toevoeging. Die zalen daar is ook altijd boe-geroep.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Gewoon Price eruit houden, dat scheelt al de helft.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:05 schreef Szura het volgende:
In Rotterdam straks ook weer fluitende mongolen bij de PL
Zo beter?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:00 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Doe even je UI wisselen, hoef ik niet steeds Meijer te zien![]()
Hij doet mij ook erg denken aan Voldemort met een fopneus op.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Soutar heeft een beetje zo’n zelfde plat hoofd als Schreuder
Even mijn monitor invetten aan de binnenkant. *Scrollscrollquote:
Nooit tegen hem.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Price staat gewoon in de halve finale zonder weerstand.
Geluk van de nummer een.
Soms wel, misschien in het nieuwe jaar weer even een bezoekje brengen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zo’n lange periode zonder ban? Mis je de kampen niet een beetje?
Vorige was ook al zo'n uienpotquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben niet heel erg geboeid door deze pot.
Neequote:Op vrijdag 30 december 2022 15:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zou jij willen sabbelen aan dat pinkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |