Zo nu en dan een flinke vlam in de pan is best prettig om naar te kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn mening kerel. Ik zag een filmpje dat Mexx een glas door de kamer smeed. Ik vind dat geen normaal gedrag
Mexx is al vanaf het begin een 'actrice' die geweigerd is bij plaatselijke toneelvereniging en wij moeten dat aanschouwenquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het ging mij om dat gedrag. Wanneer je dat gedrag vertoond, ben je in staat om meer te doen. Ik praat die Martin niet goed hoor, daar heb je idd een punt, dat ik de hele situatie misschien nog niet in kan schatten. Ik oordeel op wat ik nu zie.
ik bespeur een beetje poetinneriaanse grootheidswaanzin in zijn monoloogquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:30 schreef Silves het volgende:
Wel met zijn onzichtbaar pistool in zijn handen, de mafkees..de gene die nu komt vragen boem boem
Hij is wel aanwezig zeg maarquote:
Gewoon een verwend blaag, dat wanneer ze haar niet krijgt, nare trekjes begint te vertonen. Zo zie ik haar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is al vanaf het begin een actrice die geweigerd is bij plaatselijke toneelvereniging en wij moeten dat aanschouwen
Degene die je nu omschrijft is Djedi maar die is gelukkig al pleitequote:Op vrijdag 30 december 2022 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een verwend blaag, dat wanneer ze haar niet krijgt, nare trekjes begint te vertonen. Zo zie ik haar.
En als hij manager af is, gaat het echt beginnen zegt hij..quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik bespeur een beetje poetinneriaanse grootheidswaanzin in zijn monoloog
Die heb ik niet meegemaakt, maar Mexx nu wel en die heeft nare trekjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Degene die je nu omschrijft is Djedi maar die is gelukkig al pleite
Dan wordt hij nog ergerquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En als hij manager af is, gaat het echt beginnen zegt hij..
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft zijn scenario dus al ingezien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Dennix knalde Nadiaquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]In DGK hadden ze ook zo'n persoon. Die zou altijd gaan knallen, maar die knalde nooit. Dennis
Zijn script bedoel jequote:Op vrijdag 30 december 2022 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft zijn scenario dus al ingezien.
Oh ja Dennis...die kreeg uiteindelijk een toneelhaak en mocht toen, geheel gescript, een camera slopen zodat ie toch 1 keer kon knallenquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]In DGK hadden ze ook zo'n persoon. Die zou altijd gaan knallen, maar die knalde nooit. Dennis
Vernielde een camera, maar hoe echt was het allemaal.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |