Wie gaat er vanavond koken? Jij of je vriendin?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat wordt geen diep in de middag
Je moederquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie gaat er vanavond koken? Jij of je vriendin?
Spinazie is lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net waar ik de volgende keer weer zin in heb.
Deelblokjes spinazie, nou goed?
Scheelt ook weer voor hem komend jaar. Moet dan een Matchplay-finale verdedigen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijke route voor Dimitri zo naar de kwartfinale.
Vroeg in de middag zelfs.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas zullen Price en Van Gerwen in de avond gooien, maar Clayton v Van den Bergh in de middag is zondag prima.
Nouja zeg! Waar heb ik dit aan te danken? Probeer het iedereen naar zijn zin te maken krijg je ditquote:
Clayton prakt hem plat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk, een terdoodveroordeelde pillenslikker in de QF. Zinan
Het was hem ook wel gegund na alle pech op de majors in 2021.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scheelt ook weer voor hem komend jaar. Moet dan een Matchplay-finale verdedigen.
Toch down dusquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwakzinnig niveau van Hamster
Terug in kooi
Lekker sfeertje op je verjaardag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nouja zeg! Waar heb ik dit aan te danken? Probeer het iedereen naar zijn zin te maken krijg je dit
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nouja zeg! Waar heb ik dit aan te danken? Probeer het iedereen naar zijn zin te maken krijg je dit
Misschien een idee als Kim een deel van zijn prijzengeld gebruikt om de fans te vergoeden voor zijn wanprestatiequote:Lazio vergoedt kaartjes fans die totale afgang in Denemarken bijwoonden
Spelers MVV vergoeden supporters na afgang
Spelers Zulte Waregem betalen fans terug na afgang bij Anderlecht
Heb je de ondraaglijke spanning overleefd?quote:
eerder een zware teleurstelling. Had graag gehad dat ze vochten tot de suddendeathquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je de ondraaglijke spanning overleefd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat gaan die junkies alleen maar uitgeven aan drugs, dat moet je niet willen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien een idee als Kim een deel van zijn prijzengeld gebruikt om de fans te vergoeden voor zijn wanprestatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |