We missen Ronny the Rebelquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staan de 2 Belgen tegen elkaar en dan maken ze er een mokersaaie partij van
ja leuk, een terdoodveroordeelde pillenslikker in de QF. Zinanquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:27 schreef Kopiko het volgende:
Mooi, het einde van deze Zuiderburenruzie is in zicht.
Naja Huybrechts komt gewoon niet opdagen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staan de 2 Belgen tegen elkaar en dan maken ze er een mokersaaie partij van
Dit kan @Poepz0r z'n wederhelft je vast vertellenquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Hoe noem je zo'n wip? Het is niet lekker maar gelukkig wel snel klaar.
Clayton v Van den Bergh is een uitstekend affiche. Niet zo miepen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk, een terdoodveroordeelde pillenslikker in de QF. Zinan
Sta overal met mijn kop op internet hoor, maar dat ga ik niet op dit forum zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben hem totaal niet gezien joh lachwekkend
okee baasquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Clayton v Van den Bergh is een uitstekend affiche. Niet zo miepen.
Ik verwacht weinig van Dirk. Hij gelooft er zelf al niet in.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat MVG - DVDB straks een beter spektakel wordt.
Dit begrijp ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Sta overal met mijn kop op internet hoor, maar dat ga ik niet op dit forum zetten.
Waarom eet je een viandel?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
deze partij is nog eerder klaar dan mijn viandel godver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |