Jij bent meer liefhebber van warme chocolademelk met een flinke tik erin?quote:
Net waar ik de volgende keer weer zin in heb.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wat moet er voor in de plaats komen dan? Airfryer bitterballen?
Ik weet niet zo goed waarom dit terug blijft komen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij bent meer liefhebber van warme chocolademelk met een flinke tik erin?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom dit terug blijft komen.
Daarom xHamster.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwakzinnig niveau van Hamster
Terug in kooi
Wie gaat er vanavond koken? Jij of je vriendin?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat wordt geen diep in de middag
Je moederquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie gaat er vanavond koken? Jij of je vriendin?
Spinazie is lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net waar ik de volgende keer weer zin in heb.
Deelblokjes spinazie, nou goed?
Scheelt ook weer voor hem komend jaar. Moet dan een Matchplay-finale verdedigen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijke route voor Dimitri zo naar de kwartfinale.
Vroeg in de middag zelfs.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas zullen Price en Van Gerwen in de avond gooien, maar Clayton v Van den Bergh in de middag is zondag prima.
Nouja zeg! Waar heb ik dit aan te danken? Probeer het iedereen naar zijn zin te maken krijg je ditquote:
Clayton prakt hem plat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk, een terdoodveroordeelde pillenslikker in de QF. Zinan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |