Je moet er van houden. Ik vind het wat veel.quote:
Ik houd er wel van.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik vind het wat veel.
Owwquote:Op donderdag 29 december 2022 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zonder broek wordt je er iets minder vrolijk van
Kan die gozer dat zelf niet ophangen, of is Kim zijn slaafje?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim mag niet alle posters ophangen, want Isaac moet van 1 een schilderij maken. Marciano is wel heel overtuigd van zichzelf
Jij mag Erik.Ik merk dat meteen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef Silves het volgende:
Iedereen aan het bier..Erik natuurlijk zijn crodino , anders is het niet eerlijk..vrek 2022
Geen mening.quote:
beetje wel jaquote:Op donderdag 29 december 2022 21:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan die gozer dat zelf niet ophangen, of is Kim zijn slaafje?
Het is een beetje uit verhouding, Ze heeft een mooi slank bovenlichaam, met een mooie taille, maar daaronder dan een enorme kont en hele korte dikke beentjes.quote:
En veel putjes in de billenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een beetje uit verhouding, Ze heeft een mooi slank bovenlichaam, met een mooie taille, maar daaronder dan een enorme kont en hele korte dikke beentjes.
Dat klopt, maar daar prik ik wel doorheenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een beetje uit verhouding, Ze heeft een mooi slank bovenlichaam, met een mooie taille, maar daaronder dan een enorme kont en hele korte dikke beentjes.
nederlandse bouw zegt men...stevig onderstelquote:Op donderdag 29 december 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Meer kraters..quote:Op donderdag 29 december 2022 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En veel putjes in de billen
nou, dit is echt niet alleen een stevig onderstelquote:Op donderdag 29 december 2022 21:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nederlandse bouw zegt men...stevig onderstel
Jullie kraken die billen afquote:Op donderdag 29 december 2022 21:42 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dit is echt niet alleen een stevig onderstel![]()
De verhoudingen zijn gewoon zoek
En tietenmanquote:
Als billen mooi strak zijn, dan is dat mooi, dikke billen met putten vind ik niet mooi. Maar mannen met een lekker kontje is ook niet verkeerd hoorquote:
Ik ben wel benieuwd naar jou billen danquote:Op donderdag 29 december 2022 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als billen mooi strak zijn, dan is dat mooi, dikke billen met putten vind ik niet mooi. Maar mannen met een lekker kontje is ook niet verkeerd hoor
Present.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als billen mooi strak zijn, dan is dat mooi, dikke billen met putten vind ik niet mooi. Maar mannen met een lekker kontje is ook niet verkeerd hoor
Die zijn voor mijn man, maar dat is een billenmanquote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar jou billen dan
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn voor mijn man, maar dat is een billenman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Janet is niet de enige, wij zijn er allemaal zat vanquote:Op donderdag 29 december 2022 21:47 schreef mootie het volgende:
Janet![]()
Klaar met dat gesmoes van Zoe Wendy Bep
Wendy meteen gepikeerd. Bep verzint er een enorm verhaal omheen.
Bep?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:47 schreef mootie het volgende:
Janet![]()
Klaar met dat gesmoes van Zoe Wendy Bep
Wendy meteen gepikeerd. Bep verzint er een enorm verhaal omheen.
A okay. Dacht al, Bep had ik nog niet langs zien komenquote:
quote:
En met een heel uitgestreken gezicht, Je kunt helemaal nergens aan merken dat ze hele verhalen staat te liegen, ze heeft haar gezicht en haar lichaamshouding helemaal in bedwang.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:50 schreef mootie het volgende:
Nu Bep een rondje stoken.
Wat vind ik haar vreselijk naar geworden. Was al geen fan, maar hoe zij kan liegen…
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:51 schreef mootie het volgende:
Bep heeft ook de nieuwe trui van Mirthe ingepikt.
Nee onze acteur is al weer moequote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zijn vieze dingen aan het doen
Zou je denkenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee onze acteur is al weer moe
Bep was zelf beste vriendjes met Jeff, toen ze hem kon gebruiken en zeikt hem nu ook af.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:53 schreef Silves het volgende:
En Toch heeft Bep ook gelijk, Jef die een paar dagen het 2tal verrot heeft gescholden, iedereen heeft opgejut om op rup te stemmen..1 dag later hem in zijn kont te kruipen, beste vriendjes, terwijl hij weken heeft lopen steuken.
Ach dat doen ze allemaal als het ff uit komtquote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bep was zelf beste vriendjes met Jeff, toen ze hem kon gebruiken en zeikt hem nu ook af.
Ligt elke avond vroeg in bed, dan mag Mexx ff bij hem liggen, beetje rotzooien en dan moet ze naar haar eigen bedquote:
Jeff doet elke dag iets anders, wat hem het beste uitkomt.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:53 schreef Silves het volgende:
En Toch heeft Bep ook gelijk, Jef die een paar dagen het 2tal verrot heeft gescholden, iedereen heeft opgejut om op rup te stemmen..1 dag later hem in zijn kont te kruipen, beste vriendjes, terwijl hij weken heeft lopen steuken.
Daar is Mexx zelf bij. Krijg de indruk dat ze het niet erg vindquote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ligt elke avond vroeg in bed, dan mag Mexx ff bij hem liggen, beetje rotzooien en dan moet ze naar haar eigen bed
Doet iedereen daar, niemand uitgezonderdquote:Op donderdag 29 december 2022 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff doet elke dag iets anders, wat hem het beste uitkomt.
Mexx hoeft maar 1 knipoogje te geven en meneer ligt klaar onder het dekbedquote:Op donderdag 29 december 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is Mexx zelf bij. Krijg de indruk dat ze het niet erg vind
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mexx hoeft maar 1 knipoogje te geven en meneer ligt klaar onder het dekbed![]()
Scheelt weer 'n washandje of sok
nou, dat valt wel mee hoor bij een aantal.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet iedereen daar, niemand uitgezonderd
Andersom ook..Jef is afgevallen naar die grote bek tegen iedereen, totdat hij een weerwoord krijgt wordt en draait hij door..ja bep is ook een baasje die dit niet pikt, en nog hem proberen te sussen en te helpen.maar helaas dolken in de rug van Jef..( mijn mening)quote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bep was zelf beste vriendjes met Jeff, toen ze hem kon gebruiken en zeikt hem nu ook af.
Er is altijd iets te roddelenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:58 schreef mootie het volgende:
Zoe frummelt zich ertussen, is er iets te roddelen?
Voor ¤ 20 volgens Zoequote:Op donderdag 29 december 2022 22:00 schreef mootie het volgende:
Voor een deel van de zalandobon heeft Leila een jas van KimD overgenomen.
Zelfs dat staat de dames niet aan.
Maar was een leuk grapje! Heus niet bitchy!quote:Op donderdag 29 december 2022 22:05 schreef R0T29 het volgende:
Wendy snapt waarom Eunice om 5:00 opstaat. Dan heeft d'r kop 3 uur om bij te trekken
En nu ? wie staat er nu bovenaan?? het zijn nu net een paar mensen die opkomen voor de eerlijkheid, verdeeldheid, wetend dat je kop op het hakblok zit..kamer 3 weken uit beeld gehouden..en de schapen zitten stil te knikken..quote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef Thorelf het volgende:
wendy stond hoog bij mij..babs ergens in het midden,maar nu beide gekelderd tot bijna onderaan zoniet onderaan
heel eerlijk...heb nu geen idee! mss dat het weer komt...jappie is het ook niet meerquote:Op donderdag 29 december 2022 22:09 schreef Silves het volgende:
[..]
En nu ? wie staat er nu bovenaan?? het zijn nu net een paar mensen die opkomen voor de eerlijkheid, verdeeldheid, wetend dat je kop op het hakblok zit..kamer 3 weken uit beeld gehouden..en de schapen zitten stil te knikken..
dat kan niet. Geld uit de pot moet nu eenmaal over gestemd worden en heeft een meerderheid nodig.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja grote fout..en niemand die het lef heeft om op die knop te drukken..en 1 ton te doneren.
ja ik ook niet..niemand daar hoog op mijn lijstje.te veel gehoord, gezien en nog 8 maanden te gaan...neuh dit is killingquote:Op donderdag 29 december 2022 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
heel eerlijk...heb nu geen idee! mss dat het weer komt...jappie is het ook niet meer
ja bedoel ik..niemand die durft deze op te gooien.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kan niet. Geld uit de pot moet nu eenmaal over gestemd worden en heeft een meerderheid nodig.
Macht kent ze alleen als het over drank of peuken gaat want die zijn haar namelijk allebei de baasquote:
Hangen doen ze zeker jaquote:Op donderdag 29 december 2022 22:15 schreef engine het volgende:
Of Erik een kale kut mooi vindt...hangt er een beetje vanaf zegt hij.
Ze willen hem gewoon uitlachen om zijn ongemakkelijkheidquote:Op donderdag 29 december 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
why???
ik wil niet weten of Erik geschoren of liever kaal heeft
vind dit echt een debiel gesprekquote:Op donderdag 29 december 2022 22:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze willen hem gewoon uitlachen om zijn ongemakkelijkheid
Bij Babbel voel je al aan je water dat je haar op afstand moet houdenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze willen hem gewoon uitlachen om zijn ongemakkelijkheid
ik zie geen liefde daarquote:Op donderdag 29 december 2022 22:18 schreef Hoempah het volgende:
Martin tegen Mexx: Zullen we even een maand proberen? (uit elkaar)
Mexx: Neehee ik wil geen andere vent.
Martin:
[ afbeelding ]
ik denk dat ze naar een baan als psych kan fluitenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij Babbel voel je al aan je water dat je haar op afstand moet houden
Die hebben toch 'n middenscheiding?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:16 schreef engine het volgende:
Nu vraagt Babette zich af of Chinezen beneden ook stijl haar hebben
Mexx is nog jong volgens Martin. Tommy Lee was ook gevallen.quote:
in ieder geval videolandquote:Op donderdag 29 december 2022 22:20 schreef Silves het volgende:
Welke zender wordt bb uitgezonden? en ook op vidieoland?
RTL 5 en videoland ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:20 schreef Silves het volgende:
Welke zender wordt bb uitgezonden? en ook op vidieoland?
zal wel de schuld van jeff zijnquote:Op donderdag 29 december 2022 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ze niet eens gezopen had
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die hebben toch 'n middenscheiding?
Martin denkt vooral dat hij alles beter weet en slimmer is en meer ervaring heeftquote:Op donderdag 29 december 2022 22:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Mexx is nog jong volgens Martin. Tommy Lee was ook gevallen.
Ik denk dat hij zelf het ook wel snel vond hoe ze naar een ander ging.
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal wel de schuld van jeff zijn
Iedereen heeft zijn batterij aan Erik meegegeven om te wisselen, maar ze lullen gewoon door allemaalquote:Op donderdag 29 december 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
wat is dit nu dan
een stream met al het geluid van de loods
Op zich niets mis mee, als ze maar eerlijk naar elkaar toe zijnquote:
Martin zegt net: We worden de hele tijd opgeroepen maar de batterijen liggen er niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
wat is dit nu dan
een stream met al het geluid van de loods
dat dan weer nietquote:Op donderdag 29 december 2022 22:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee, als ze maar eerlijk naar elkaar toe zijn
Heb niet gekeken dus geen idee waar je op doeltquote:Op donderdag 29 december 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
die kwam zomaar wel spontaan met 124
ik denk dat de aanwezige cossers in slaap gaan vallenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef R0T29 het volgende:
Try-outs van een oudejaarsconference zijn over het algemeen best leuk. Ik heb het idee dat die van Esther ietwat teleur gaat stellen
Dan kan ze altijd nog Eva sturenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef R0T29 het volgende:
Try-outs van een oudejaarsconference zijn over het algemeen best leuk. Ik heb het idee dat die van Esther ietwat teleur gaat stellen
iets van optellenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb niet gekeken dus geen idee waar je op doelt
Ja datquote:
zo gaat het bijna elke avondquote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Mexx heeft haar portie weer gehad en mag de kamer verlaten
en ochtend en middagquote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo gaat het bijna elke avond
Best wel triest eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo gaat het bijna elke avond
Het is ook de toon waarop het wordt gezegt..de mimiek, uitstraling, en sorry het kut dialect wat ze heeft.gaat het niet worden, of brabants worren.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef R0T29 het volgende:
Bij een andere meid zou ik in het scherm hebben willen springenquote:
Oww, vertelquote:Op donderdag 29 december 2022 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij een andere meid zou ik in het scherm hebben willen springen
nee hequote:
Niemand snapt zijn grapjes. Hij moet ze nog gaan uitleggen ookquote:Op donderdag 29 december 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee he
en Erik vindt ook nog eens dat hij grappig is
In het bed van Wanda gelegd.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
waarom heeft Kenzi een ijszak
die doet de hele dag niks
Misschien dat haar billen een beetje gezwollen zijn van het zittenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien dat haar billen een beetje gezwollen zijn van het zitten
Voelt ze zich ook een keer echt coolquote:Op donderdag 29 december 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
denk dat zij zich altijd cool vindt,maar nu is zij het echt een keerquote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Voelt ze zich ook een keer echt cool
chronische oogontstekingquote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat heeft Martin met zijn oog eigenlijk. Vroeg ik mij de gehele tijd al af
Ontstoken en hij mist een spiertje bij zijn linker ofzoietsquote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Ogen zijn de spiegel van de ziel, geen diagnose, er is gewoon wat flink mis met hemquote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij vertelde van de week dat een spiertje in zijn oogleden verlamd is. Ik denk ook dat hij daardoor veel ontstekingen heeft.quote:
hij ligt dan ook regelmatig met een natte lap eropquote:
Dat is natuurlijk weer een andere discussiequote:Op donderdag 29 december 2022 22:35 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ogen zijn de spiegel van de ziel, geen diagnose, er is gewoon wat flink mis met hem
Je ziet hem ook telkens omhoog kijken. Lijkt me vervelendquote:Op donderdag 29 december 2022 22:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij vertelde van de week dat een spiertje in zijn oogleden verlamd is. Ik denk ook dat hij daardoor veel ontstekingen heeft.
Wit met rood geblokt handdoekje, zelden gewassenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ligt dan ook regelmatig met een natte lap erop
heel verstandig bij een ontsteking
Lopende apotheek, heeft oogdruppels, druppels voor z'n haar en een zalfje voor de aambeien.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ligt dan ook regelmatig met een natte lap erop
heel verstandig bij een ontsteking
echt heel goedquote:Op donderdag 29 december 2022 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wit met rood geblokt handdoekje, zelden gewassen
Dat laatstequote:Op donderdag 29 december 2022 22:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lopende apotheek, heeft oogdruppels, druppels voor z'n haar en een zalfje voor de aambeien.
En dat zalfje doet hij op zijn aambeien als hij al in bed ligt (en wast daarna niet zijn handen, maar doet hij ook niet na het plassen)quote:Op donderdag 29 december 2022 22:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lopende apotheek, heeft oogdruppels, druppels voor z'n haar en een zalfje voor de aambeien.
en dan zeuren over de mic checks van de rokersquote:
ja maar puzzquote:Op donderdag 29 december 2022 22:39 schreef puzziepie het volgende:
Marciano geeft advies aan Leila : wil je goed kunnen pokeren dan moet je laten ziendat je er mee bezig bent en wil leren
Marciano die nog nooit een tekening /ontwerp of schets heeft gemaakt omdat zijn hart bij het tatoeëren ligt
Dat is nog moeilijkerquote:Op donderdag 29 december 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar puzz
hij wil toch een tablet
om te oefenen![]()
ze hebben even niksquote:Op donderdag 29 december 2022 22:40 schreef Thorelf het volgende:
we zien nooit meer de rokers buiten.....of mis ik dat en zit op de anders stream
Klopt, heb een tijdje terug een gif-plaatje van dat hier geplaatst.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dat zalfje doet hij op zijn aambeien als hij al in bed ligt (en wast daarna niet zijn handen, maar doet hij ook niet na het plassen)
Denk dat de peuken op zijnquote:Op donderdag 29 december 2022 22:40 schreef Thorelf het volgende:
we zien nooit meer de rokers buiten.....of mis ik dat en zit op de anders stream
of wij moeten denken dat ze even niets hebbenquote:
dat kunnen ze beter Eunice laten doenquote:
tabak moet via de primerabon nuquote:Op donderdag 29 december 2022 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
of wij moeten denken dat ze even niets hebben
ze zijn mij te relaxed daaronder. Als er echt ineens geen tabak meer zou zijn, dan zouden er echt wel een paar stressend van de ontwenningsverschijnselen door die loods heen lopen te stampen (denk ik dan)
Rokersplek buiten de poort?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zijn mij te relaxed daaronder. Als er echt ineens geen tabak meer zou zijn, dan zouden er echt wel een paar stressend van de ontwenningsverschijnselen door die loods heen lopen te stampen (denk ik dan)
dat denk ik eerder want volgens mij was er wel binnen gekomen.... al tijdje niet buiten gezien!quote:Op donderdag 29 december 2022 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
sinds kerst niks meerquote:Op donderdag 29 december 2022 22:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat denk ik eerder want volgens mij was er wel binnen gekomen.... al tijdje niet buiten gezien!
Mijn oudejaarsconference.quote:
of gewoon buiten, maar niet in beeld gebrachtquote:Op donderdag 29 december 2022 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rokersplek buiten de poort?
Dat zou mij niet verbazen.
er is bijna geen etenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:45 schreef Silves het volgende:
Wordt jan dan toch iedereen zijn doelen verwerkt met dank aan kamer 5...trouwambtenaar, naaister, coupeuse, tatoeeerder, bierbrouwer, personal coach..Ze hebben tot nu toe genoeg budget om te eten ...geen 1000 euro voor de nieuwe manager..
Wat geen aambei is, maar een sneetje van een verdwenen of verwijderde aambei wat niet wil genezen.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dat zalfje doet hij op zijn aambeien als hij al in bed ligt (en wast daarna niet zijn handen, maar doet hij ook niet na het plassen)
die boeken gaan geloof ik vanuit een ander potje, maar niet uit de gewone huishoudpot.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is bijna geen eten![]()
![]()
en laatste geld wordt daaraan besteed
dacht 190 of 90
Dacht 60 euroquote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is bijna geen eten![]()
![]()
en laatste geld wordt daaraan besteed
dacht 190 of 90
dan moeten ze erover stemmenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
die boeken gaan geloof ik vanuit een ander potje, maar niet uit de gewone huishoudpot.
Zo!! Echt wel!! Hoewel ik de meeste creaties tof vond . deed me ook weer denken aan vroegerquote:Op donderdag 29 december 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kunnen ze beter Eunice laten doen
die heeft daar wel talent voor
geen idee verder, Eunice had ook ineens een boek over ballet, en er zijn wel meer boeken, dierenencyclopedie en zo nog wel wat.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moeten ze erover stemmen
anders kan het niet
vond met die lingerie show haar creatie echt geweldigquote:Op donderdag 29 december 2022 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo!! Echt wel!! Hoewel ik de meeste creaties tof vond . deed me ook weer denken aan vroeger![]()
Jammer dat er ook een groepje was die er zo op neerkeek
Eunice maakte prachtige dingen![]()
Lekker creaties in elkaar knutselen van afval /recycle materiaal .
En dat voor 10 euro
klopt had jeff besteld van het huishoudbudgetquote:Op donderdag 29 december 2022 22:49 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee verder, Eunice had ook ineens een boek over ballet, en er zijn wel meer boeken, dierenencyclopedie en zo nog wel wat.
Esther wil dat iedereen naar de slaapkamers gaat want ze wil haar oudejaarsconference oefenenquote:
Die heeft Jef gekocht..quote:Op donderdag 29 december 2022 22:49 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee verder, Eunice had ook ineens een boek over ballet, en er zijn wel meer boeken, dierenencyclopedie en zo nog wel wat.
ze kan de kas toch in!quote:Op donderdag 29 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Esther wil dat iedereen naar de slaapkamers gaat want ze wil haar oudejaarsconference oefenen
Was dat op dezelfde avond? Of was dat een ander 'evenement' ?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond met die lingerie show haar creatie echt geweldig
En morgenavond nog een keer..quote:Op donderdag 29 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Esther wil dat iedereen naar de slaapkamers gaat want ze wil haar oudejaarsconference oefenen
was voor Mexx tochquote:Op donderdag 29 december 2022 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was dat op dezelfde avond? Of was dat een ander 'evenement' ?
Ik ben benieuwd naar de showquote:
Ik wil eerst dat de COS leeg isquote:Op donderdag 29 december 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
wij wachten op de EJVJLconference van @:Engine
Zouden er al grappen in zitten over Pele? Of is dat too soon?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
wij wachten op de EJVJLconference van @:Engine
Kan jij ons mooi vertellen hoe het was, ga ik ff gamen en lees ik het straks welquote:
knetterquote:Op donderdag 29 december 2022 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus KimD mag de afwas niet eens afmaken, zelfs de keuken moet leeg. Dat mens is echt gek
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:05 schreef engine het volgende:
Ik vind het nu al een hele sterke voorstelling
dit gaat echt een eeuwigheid durenquote:Op donderdag 29 december 2022 23:09 schreef R0T29 het volgende:
Dit is geen conference.... ik wil mijn geld terug
Wacht nou ff tot ze Martin na gaat doen...quote:Op donderdag 29 december 2022 23:09 schreef R0T29 het volgende:
Dit is geen conference.... ik wil mijn geld terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |