SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Yep, heb er meerdere.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt 'n nog steeds, mooi!
Geweldig! Toen ik ooit zag wat de Atari op muziekgebied kon, baalde ik van mijn ZX Spectrum.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, heb er meerdere.
Begin dit jaar heeft @:Brother52 nog een exemplaar voor me weten achter te houden.
Overhandigd tijdens een heuse Radio49 meeting bij Radio Kootwijk…
Je mag alsnog de TT bepalen, ik had geen inspiratie…quote:Op donderdag 29 december 2022 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh dat had ik helemaal niet gezien.
Radio 49, da da dáár!quote:Op donderdag 29 december 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag alsnog de TT bepalen, ik had geen inspiratie…
Laat 'm z'n smoel houden!quote:Op donderdag 29 december 2022 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh.Dank je!
Ik hoorde Herbie Hancock tussendoor.
En laten bezorgen, dat je het online aanschaft?quote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik realiseerde me net dat mijn dochter 2 januari jarig is. Dat betekent dus dat ik alleen morgen en zaterdag nog heb om een cadeautje te kopen. En morgen moet ik werken, dus dan moet ik me op Oudjaarsdag dus tussen het vuurwerk wagen.
Ja, dat wordt een beetje kort dag, vrees ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En laten bezorgen, dat je het online aanschaft?
Of online iets bestellen en hopen dat het op tijd binnen is.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik realiseerde me net dat mijn dochter 2 januari jarig is. Dat betekent dus dat ik alleen morgen en zaterdag nog heb om een cadeautje te kopen. En morgen moet ik werken, dus dan moet ik me op Oudjaarsdag dus tussen het vuurwerk wagen.
Bad timingquote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik wilde afgelopen week een Starbucks bon kopen voor mw. MM, blijken ze die helemaal niet meer te hebben…quote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een beetje kort dag, vrees ik.
Ze was 17 december uitgerekend he. Is gewoon zelf dik 2 weken langer blijven zitten.quote:
En daardoor heb jij nu een probleem.... leg haar dat maar eens uit.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was 17 december uitgerekend he. Is gewoon zelf dik 2 weken langer blijven zitten.
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was 17 december uitgerekend he. Is gewoon zelf dik 2 weken langer blijven zitten.
Maar niet warm.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb net sushi besteld. Lig nog beetje te klappertanden en meh te voelen, maar relatief licht verteerbaar. En voer.
En wel lekker.
Ze was gewoon bang voor vuurwerk en dacht: ik blijf nog wel ff lekker binnen.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
En daardoor heb jij nu een probleem.... leg haar dat maar eens uit.
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze was gewoon bang voor vuurwerk en dacht: ik blijf nog wel ff lekker binnen.
En een plaat van Celine Dion opzetten gaat daar ook niet bij helpen, dan zou ik ook binnenblijven
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze was gewoon bang voor vuurwerk en dacht: ik blijf nog wel ff lekker binnen.
En een plaat van Celine Dion opzetten gaat daar ook niet bij helpen, dan zou ik ook binnenblijven
Ben je je outfit voor het weekend alvast aan het showen?quote:
Raar weekend zo. Niet eens een extra vrije dag, maar wel de drukte.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je je outfit voor het weekend alvast aan het showen?
Naast de jurk van Tante Tillyquote:Op donderdag 29 december 2022 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het sneue hoekje in de kelder
Kleed het me een beetje af, denk je? MPquote:Op donderdag 29 december 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je je outfit voor het weekend alvast aan het showen?
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kleed het me een beetje af, denk je? MP
Tegen gekomen tijdens de tour door de archieven van Beeld & Geluid, een paar maanden geleden…
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Raar weekend zo. Niet eens een extra vrije dag, maar wel de drukte.
Waar maar moest toch wat. En relatief gezond voor bestel voer.quote:
Het intro is redelijk uniek.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is niet normaal hoor. De plaat moest zo ongeveer nog gestart worden.
Was ze zo erg? Een heel concert zou me ook wat veel lijken, maar een paar nummers kan wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog trauma's van dat mens met d'r irritante percussionist tijdens het Countdown Live concert in de Jaap Eden hal in Amsterdam, waar ik naar toe was wegens Talk Talk…
Ja en dan moet je het nog typen ook.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het intro is redelijk uniek.
Soms moet ik even wat langer luisteren en in mijn hoofd vooruit 'zingen'…
Die percussionist bleef maar met zo'n stokje langs die tingel tangel buisjes gaan, gek werd je er van…quote:Op donderdag 29 december 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Was ze zo erg? Een heel concert zou me ook wat veel lijken, maar een paar nummers kan wel.
Ja, en meestal maak ik dan ook nog typo's die ik hersteld wil hebben…quote:Op donderdag 29 december 2022 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en dan moet je het nog typen ook.
Dat is wel irritant jaquote:Op donderdag 29 december 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die percussionist bleef maar met zo'n stokje langs die tingel tangel buisjes gaan, gek werd je er van…
[ afbeelding ]
Ze had ook echt alleen maar die stipjesblouse he?quote:Op donderdag 29 december 2022 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Was in Ahoy, zie ik nu, onder de noemer 'Veronica's Rock Night'.
Madness, Specials en Raymond van 't Groenewoud was in Amsterdam.
Heb er diverse bezocht toen…
Maar goed hier het gerinkel van Sade toen:
Of strakke regenjassen, kan ik me herinneren…quote:Op donderdag 29 december 2022 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze had ook echt alleen maar die stipjesblouse he?
Dat was een MT-40 volgens mij. Is in hetzelfde jaar geïntroduceerd als de VL-1.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, heb er meerdere.
Begin dit jaar heeft @:Brother52 nog een exemplaar voor me weten achter te houden.
Overhandigd tijdens een heuse Radio49 meeting bij Radio Kootwijk…
Tel eens hoe vaak die tingel tangel voorbij komt…quote:Op donderdag 29 december 2022 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sade staat op een vers tabblad geduldig te wachten.
Lol, zal het proberen, áls het uit te houden is.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tel eens hoe vaak die tingel tangel voorbij komt…
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Swinging On A Star - Spooky & Sue
Antwoord moet ik je schuldig blijven.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Spooky had jaren later weer een #1 hit, welke was dat?
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Antwoord moet ik je schuldig blijven.
Van wie?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Sue is de moeder van Pascal Jansen
Kan niet. Die is maar klein.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prop maar in een groene tas dit nummer.
Drink drink drink uit een bekerquote:Op donderdag 29 december 2022 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ik wist niet dat het George Baker was.
Dan doe je die andere 2 toch ernstig te kort hoor.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik blijf van Queen het gitaarwerk van Brian May het fraaist vinden. Brian en Freddie maakten Queen.En Brian met geheel eigen gitaargeluid was zo geweldig om te horen, kan er geen genoeg van krijgen.
Wat een schijtnummer hè.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Drink drink drink uit een beker
Was de drummer zo bijzonder en de andere gitarist? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:11 schreef brother52 het volgende:
Dit was de tune van
[..]
Dan doe je die andere 2 toch ernstig te kort hoor.
Jouw verbinding is snellerquote:Op donderdag 29 december 2022 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Hot Chocolate - It Started With A Kiss
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Hot Chocolate - It Started With A Kiss
ik neem straks warme chocomel met slagroomquote:
Het was de som van de elementen die het zo goed maakte. Luister maar eens naar het solowerk van Roger, Brian en Freddie. Dat haalt het niet bij wat ze met Queen gemaakt hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was de drummer zo bijzonder en de andere gitarist? Dat wist ik niet.
Vleugje kaneel?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik neem straks warme chocomel met slagroom
Je vergeet de rum!quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ja... wrijf het nog maar even in.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nooit rum in huisquote:
Zie 3 posts hierboven…quote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer?
Hm oké, maar dat geldt voor de meeste bands en degenen die solo gaan. Zal het eens luisteren!quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was de som van de elementen die het zo goed maakte. Luister maar eens naar het solowerk van Roger, Brian en Freddie. Dat haalt het niet bij wat ze met Queen gemaakt hebben.
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Meat Loaf - Dead Ringer For Love…
Nee met Cherquote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Ellen Foley weer…
Cher, lees ik net…
Dat dacht ik ook.(Ellen Foley)quote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Ellen Foley weer…
Cher, lees ik net…
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Minutenwals - Jasperina de Jong
Lulu - Boom Bang A Bang
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Phil Collins - Groovy Kind Of Love
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze song wel, geen idee dan…
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Wings - Don't Say Goodnight Tonight
Ah een fanquote:Op donderdag 29 december 2022 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja dat is de stem van die zijden sok.
Nou, nou, nou…quote:Op donderdag 29 december 2022 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is niet mijn favo Beatle, maar wel een muzikaal genie hoorquote:Op donderdag 29 december 2022 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is niet mijn favo Beatle, maar wel een muzikaal genie hoor
De opvolgster van Linda was pas een naar mensquote:Op donderdag 29 december 2022 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Absoluut, maar alles staat me tegen aan de beste man. Maar dan ook echt alles, inclusief zijn vrouw Linda.
Linda 2.0quote:Op donderdag 29 december 2022 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De opvolgster van Linda was pas een naar mens
Geen te naar telefoontje hoop ik?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:34 schreef livelink het volgende:
Sorry, laatste half uur gemist door een telefoontje.
Maar dank je wel Melting voor wat ik wel heb meegekregen
Nee hoor. Was mijn dochter.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen te naar telefoontje hoop ik?
Ik ben niet zo'n beller dus rond deze tijd zo lang vond ik beetje engquote:
Ik ben nu ook aan het luisteren. Maar zit nu nog op alleen maar gepingel nog.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sade pingel 1 x op 3 min 30. Zingen gaat ook niet al te lekker.
2e x rond 4 min 10 en ik hou het voor gezien, want niet om aan te horen.
Ik heb je al ingehaald, geloof ik. Zit al over de 5 minuten. Maar van die zwoelheid is live niet veel over.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nu ook aan het luisteren. Maar zit nu nog op alleen maar gepingel nog.
SPOILER: Raf was boosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Oi, het gaat slecht met het afvallen op deze manier. En het ging al slecht, want van echt elke dag wandelen komt het de laatste tijd ook al niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:14 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat just me er geen meer bakt zelf) appelbeignets:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Oi, het gaat slecht met het afvallen op deze manier. En het ging al slecht, want van echt elke dag wandelen komt het de laatste tijd ook al niet meer.
Ja, zoiets moet het maar worden. De kou, regen en het donker hebben me deze winter genekt, terwijl ik de vorige twee winters gewoon doorging met elke dag 1 uur lopen. Nu moet ik het van het weekend hebben en dat is niet genoeg.quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik stel voor om dit jaar er niet meer naar te kijken.
Volgend jaar maar weer beginnen.
Ik bewaar er eentje voor later.quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:14 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bewaar er eentje voor later.
Goedemorgen!
ziet er lekker uit! Dankquote:Op vrijdag 30 december 2022 08:14 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Lucky moet ook gewoon eens gaan draaien wanneer ik wel kan luisteren.quote:
Hoe lang hield je het uit?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb je al ingehaald, geloof ik. Zit al over de 5 minuten. Maar van die zwoelheid is live niet veel over.
Vlak daarna ben ik gestopt. Your love is King ging nog wel, maar het nummer daarna heb ik het afgezet.quote:
Daar verdien je een prijs voor.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Vlak daarna ben ik gestopt. Your love is King ging nog wel, maar het nummer daarna heb ik het afgezet.
Ik ook niet, maar waren 3 concerten op 1 avond, die later op TV uitgezonden werden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb sowieso al helemaal niks met dat mens en haar muziek, destijds al niet
Paar nummers waren wel oké, verder was het weinig bijzonder.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb sowieso al helemaal niks met dat mens en haar muziek, destijds al niet
Tof!quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:49 schreef Symphonic het volgende:
Dan open ik vanavond het bal om 19:00
Mooi uurtje om er weer even in te komen.
En dan naar klassiek en kliek toe werken
De server kan inderdaad gewoon aanblijven, en ik moet in mijn encoder op tijd op disconnect klikkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 09:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paar nummers waren wel oké, verder was het weinig bijzonder.
[..]
Tof!![]()
Oh, vorige keer met het draaien na Melting draaide de server nog, maar live uitzenden wilde niet tot stand komen. Van DJ11 begreep ik dat het ook wel eens naadloos overging van de ene DJ naar de anders, dus de server kan aan blijven staan als er een DJ na je komt begrijp ik?
Duidelijk, dank je!quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De server kan inderdaad gewoon aanblijven, en ik moet in mijn encoder op tijd op disconnect klikken
Licht klassiek en het merendeel bestaat uit andere muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Hoe klassiek wordt jouw uitzending vanavond?
Ik ga vanavond wel even boodschappen doen, vóór de gekte morgen, hoop dat ik op tijd terug ben...quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Licht klassiek en het merendeel bestaat uit andere muziek.
Mijn uitzending zal rond de 1,5 uur uitkomen.
Denk het wel, want iedereen zit natuurlijk thuis in afwachting van mijn show.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel even boodschappen doen, vóór de gekte morgen, hoop dat ik op tijd terug ben...
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het wel, want iedereen zit natuurlijk thuis in afwachting van mijn show.
Het plenst hier, dus niet veel mensen/kinderen op straat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gisteren was er wat aan vuurwerk te horen, maar vandaag is het betrekkelijk rustig. Er wonen hier diverse volwassen mannen die niet kunnen wáchten met afsteken.
En hoor het nu sowieso niet, want radio aan.
Is die wind daar nu eindelijk gaan liggen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het plenst hier, dus niet veel mensen/kinderen op straat.
Ook hier is het daardoor vrij rustig...
Ja, de wind is wel wat rustiger geworden, maar het blijft klote weer...quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is die wind daar nu eindelijk gaan liggen?
Patrick Hernandez, Born to be alive blijft een lekker tijdloos nummer.
Heb onlangs diverse rubbers van mijn controller moeten vervangen, waren gewoon versleten door het vele draaien er aan.quote:
Nu dus echt...quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Margriet Eshuijs is niet meer. House for sale dus.
Wat raar dat dat zo lang moet duren zeg. Je zou er bijna zelf iets op gaan freubelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb onlangs diverse rubbers van mijn controller moeten vervangen, waren gewoon versleten door het vele draaien er aan.
Wacht nu al een paar maanden op deze variant, wil maar niet binnen komen bij de importeur:
Sluit wel aan bij jouw thema...quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En nog een klassieker er achteraan.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sluit wel aan bij jouw thema...
Leg dit dan maar eens uit: I Am The God Of Hell Fire!quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu moet ik in de buurt uit gaan leggen dat ik geen tv keek, maar naar Radio 49 luisterde.
Zie post erboven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg dit dan maar eens uit: I Am The God Of Hell Fire!
Dat ziet er wel bloedje mooi uit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb onlangs diverse rubbers van mijn controller moeten vervangen, waren gewoon versleten door het vele draaien er aan.
Wacht nu al een paar maanden op deze variant, wil maar niet binnen komen bij de importeur:
[ afbeelding ]
Ik kan nog wel een paar maanden non-stop vooruit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo'n berg klassiek spul heb jij op voorraad uit de beste house periode zeg!
Ja, maar nu nog even leveren dus...quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat ziet er wel bloedje mooi uit.
Dát is de periode van de beste house, ach wat, dat zeg ik iedere keer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar maanden non-stop vooruit.
Heb onlangs een hele verzameling van iemand gekregen, allemaal tracks uit de tijd van de RoXy...
Lol, dat was een beste test.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Deze track draaide ze in Frankrijk, voorafgaande aan de wedstrijd Auxerre - Ajax, waar ik bij was.
Onze tribune bezweek zowat...
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ik moet bij deze wel heel erg aan faithless denken al lijkt het er niet op. Maar toch. Ook door het overleiden van Maxi Jazz van de week wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |