SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Yep, heb er meerdere.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt 'n nog steeds, mooi!
Geweldig! Toen ik ooit zag wat de Atari op muziekgebied kon, baalde ik van mijn ZX Spectrum.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, heb er meerdere.
Begin dit jaar heeft @:Brother52 nog een exemplaar voor me weten achter te houden.
Overhandigd tijdens een heuse Radio49 meeting bij Radio Kootwijk…
Je mag alsnog de TT bepalen, ik had geen inspiratie…quote:Op donderdag 29 december 2022 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh dat had ik helemaal niet gezien.
Radio 49, da da dáár!quote:Op donderdag 29 december 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag alsnog de TT bepalen, ik had geen inspiratie…
Laat 'm z'n smoel houden!quote:Op donderdag 29 december 2022 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh.Dank je!
Ik hoorde Herbie Hancock tussendoor.
En laten bezorgen, dat je het online aanschaft?quote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik realiseerde me net dat mijn dochter 2 januari jarig is. Dat betekent dus dat ik alleen morgen en zaterdag nog heb om een cadeautje te kopen. En morgen moet ik werken, dus dan moet ik me op Oudjaarsdag dus tussen het vuurwerk wagen.
Ja, dat wordt een beetje kort dag, vrees ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En laten bezorgen, dat je het online aanschaft?
Of online iets bestellen en hopen dat het op tijd binnen is.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik realiseerde me net dat mijn dochter 2 januari jarig is. Dat betekent dus dat ik alleen morgen en zaterdag nog heb om een cadeautje te kopen. En morgen moet ik werken, dus dan moet ik me op Oudjaarsdag dus tussen het vuurwerk wagen.
Bad timingquote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik wilde afgelopen week een Starbucks bon kopen voor mw. MM, blijken ze die helemaal niet meer te hebben…quote:Op donderdag 29 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een beetje kort dag, vrees ik.
Ze was 17 december uitgerekend he. Is gewoon zelf dik 2 weken langer blijven zitten.quote:
En daardoor heb jij nu een probleem.... leg haar dat maar eens uit.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was 17 december uitgerekend he. Is gewoon zelf dik 2 weken langer blijven zitten.
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was 17 december uitgerekend he. Is gewoon zelf dik 2 weken langer blijven zitten.
Maar niet warm.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb net sushi besteld. Lig nog beetje te klappertanden en meh te voelen, maar relatief licht verteerbaar. En voer.
En wel lekker.
Ze was gewoon bang voor vuurwerk en dacht: ik blijf nog wel ff lekker binnen.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
En daardoor heb jij nu een probleem.... leg haar dat maar eens uit.
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze was gewoon bang voor vuurwerk en dacht: ik blijf nog wel ff lekker binnen.
En een plaat van Celine Dion opzetten gaat daar ook niet bij helpen, dan zou ik ook binnenblijven
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze was gewoon bang voor vuurwerk en dacht: ik blijf nog wel ff lekker binnen.
En een plaat van Celine Dion opzetten gaat daar ook niet bij helpen, dan zou ik ook binnenblijven
Ben je je outfit voor het weekend alvast aan het showen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |