quote:Thursday December 29
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Hopelijk staat hij in de file.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
De onvermijdelijke Jerry Hendriks zal zo wel weer aan tafel zitten.
En die pindalover.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
De onvermijdelijke Jerry Hendriks zal zo wel weer aan tafel zitten.
Welkom. Heb je de potjes van vanmiddag gemist? Dat was echt puur genot.quote:
Ja goddomme druk helaasquote:Op donderdag 29 december 2022 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Welkom. Heb je de potjes van vanmiddag gemist? Dat was echt puur genot.
Hallo vriend, leuk dat je er weer bentquote:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hallo vriend, leuk dat je er weer bent
Vooral heerlijk hoe Wayne Mardle van zijn stoel rolt van het lachen letterlijkquote:
Als dat mathematisch de beste keuze is (wat zo is) zou ik het altijd doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ongeacht de spelers toch fantastisch dat iemand zo arrogant is om hem weg te zetten en dat snoeihard wordt afgestraft
Wat heeft dat met haten te maken
Lekker. Hier een oliebolquote:Op donderdag 29 december 2022 19:28 schreef Zipportal het volgende:
Straks warme chocolademelk en Bugles. @:mani89 @:monkyyy
Deze moet je hebben:quote:Op woensdag 28 december 2022 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt aan de noten. Cashewnoten zijn gezouten en ongezouten wel lekker (maar gezouten iets lekkerder), maar gewone pinda's vind ik ongezouten bijzonder matig edoch gezouten bijzonder lekker
Dat zou Koert niet gebeurenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Prachtig die ongemakkelijke stiltes
Plakkerige handen.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze moet je hebben:
[ afbeelding ]
Al besproken.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Pelé (82) is overleden.
Ter info.
Koerd zou waarschijnlijk ook niet op de vloer plassen als je een hersencel wegneemt.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou Koert niet gebeuren
Dacht dat Ronaldo (46) eerder zou gaan.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Pelé (82) is overleden.
Ter info.
Moet hij wetenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Pelé (82) is overleden.
Ter info.
Last van opvliegers?quote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga zo nog even douchen want ik zweet me een ongeluk
Ter info
Moet hij weten.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Pelé (82) is overleden.
Ter info.
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Pelé (82) is overleden.
Ter info.
Absoluutquote:Op donderdag 29 december 2022 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
Wij staan volledig achter vdvoortgod
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
Wij staan volledig achter het verlies van vdvoortaids
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
Erg mooi.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Pelé (82) is overleden.
Ter info.
Solang wij de pijle hebbe, kenne hun niet skorequote:Op donderdag 29 december 2022 20:10 schreef monkyyy het volgende:
De juiste strategie is om in de juiste vakjes te gooien.
Ja zat er in hèquote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Pelé (82) is overleden.
Ter info.
Aanvallend dartenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Solang wij de pijle hebbe, kenne hun niet skore
Ja ik zit ook op zuurstok channel. Doe eens pics van die Annemarie waar jullie het steeds over hebben dan.quote:
Wel fat.quote:
Haaland is beterquote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Pelé (82) is overleden.
Ter info.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Errors in se hooft?quote:Op donderdag 29 december 2022 20:15 schreef Gehrman het volgende:
Vinnie is what you see what you get.
Technisch gezien correctquote:Op donderdag 29 december 2022 20:16 schreef Szura het volgende:
Humphries heeft niet veel laten zien dit WK!
Hij speelde 1 potje tot nu toe
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor de mensen die @:fetx willen spotten, dit is een foto van hem, benieuwd of jullie hem gaan opmerken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zo is hetquote:Op donderdag 29 december 2022 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
Meestal probeer ik tijdens de reclames effe wat nuttigs te doenquote:
Van alle wedstrijden die hij tot nu toe heeft gespeeld, was dat er één.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:16 schreef Szura het volgende:
Humphries heeft niet veel laten zien dit WK!
Hij speelde 1 potje tot nu toe
Dat zou wel kunnen verklaren waarom het gros van die darters #viesdik is.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: Dat Britse ontbijt met spek en eieren is ideaal voor darters.
Terecht. Opbokken met dat scharminkel. Schande voor zijn soortquote:
Wowquote:Op donderdag 29 december 2022 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht. Opbokken met dat scharminkel. Schande voor zijn soort
Ik ben er vanaf de tweede wedstrijd bij, dan ga ik je helpen. Als ik hem zie dm ik jequote:Op donderdag 29 december 2022 20:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga weinig posten, ik ga user @:fetx spotten
Abedi Pelequote:Op donderdag 29 december 2022 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Pisschraper weet nu pas wie Pelé is
Die walgelijke gast moet maar gaan hardlopen ofzoquote:Op donderdag 29 december 2022 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht. Opbokken met dat scharminkel. Schande voor zijn soort
En ik jou ook.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf de tweede wedstrijd bij, dan ga ik je helpen. Als ik hem zie dm ik je
Die kijkt alleen football en geen soccerquote:Op donderdag 29 december 2022 20:19 schreef Szura het volgende:
Zjak heeft geen idee waar dit over gaat
Zal wel weer ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
"KAAG = WEF"
Is dat een vriend van @:fetx ?
Heb al een bordje "TIEL" gespot.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga weinig posten, ik ga user @:fetx spotten
tegen de semifinals stijgt ie opquote:Op donderdag 29 december 2022 20:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Humphries is weer 5kg afgevallen sinds de laatste wedstrijd
Wat vind jij als liefhebber van mannen van zijn gezichtquote:Op donderdag 29 december 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die walgelijke gast moet maar gaan hardlopen ofzo
@tong80 denk ikquote:Op donderdag 29 december 2022 20:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Heb al een bordje "TIEL" gespot.
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:tagliano gaat nu door het lint
Misschien kan hij aan King doorgeven hoe hij dat doet.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Humphries is weer 5kg afgevallen sinds de laatste wedstrijd
Ik moet de weekendmix met jakartakruiden van de lokale kaas/notenboer hebbenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze moet je hebben:
[ afbeelding ]
Ik zie ook iets met Frituur eropquote:
Ik blaas ook altijd in mijn vuistje met dobbelstenen.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Vincent staat ook altijd in zijn vuistje te blazen als het niet lekker loopt
Ik vind dat niet zo hygiënischquote:Op donderdag 29 december 2022 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik blaas ook altijd in mijn vuistje met dobbelstenen.
Helpt dat?quote:Op donderdag 29 december 2022 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik blaas ook altijd in mijn vuistje met dobbelstenen.
Daarom speel ik ook niet met jou.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo hygiënisch
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
echt geen zin in nog een ronde humpaids
Is van ver bijna niet te zien. En als het hoofd van een darter in beeld komt soms wel.quote:
Kun je gaan streaken op de oche?quote:
Heb de letters wat dikker gemaaktquote:Op donderdag 29 december 2022 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is van ver bijna niet te zien. En als het hoofd van een darter in beeld komt soms wel.
Ik zag het bordje, maar ja kan niet terugspoelen.
Dat boeit niet want tetten.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Dom seniel blondje stelt gewoon dezelfde vragen als gisteren
Ongeëvenaarde BAASquote:Op donderdag 29 december 2022 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb de letters wat VIESdikker gemaakt
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Dom seniel blondje stelt gewoon dezelfde vragen als gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op donderdag 29 december 2022 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://dartstreams.de.cool/pdc1.php
Bordje gespot! Vlakbij de pols van Vincent op tvquote:
Het is nu ook in België aangekomenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Het nieuws van Pele is ook doorgedrongen in Engeland
Toch dat tijdsverschil he
Altijd al geweten dat jullie achter lopen op de superieure Nederlandersquote:Op donderdag 29 december 2022 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is nu ook in België aangekomen
Rust in Vrede voetballegend
Gelukkig geen dagen van nationale rouw zodat we gewoon door kunnen met darten.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Het nieuws van Pele is ook doorgedrongen in Engeland
Toch dat tijdsverschil he
quote:
Ik ben geen liefhebber van mannen!!quote:Op donderdag 29 december 2022 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat vind jij als liefhebber van mannen van zijn gezicht
Vincent is een goeie doch onderschatte vloerspeler.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoeveel zou VdVoort nu verliezen van MVG op een normale trainingsdag? 92-5? 112-19?
Komt allemaal ragout uitquote:Op donderdag 29 december 2022 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Puist op zijn wang begint bijna te bloeden
VvsV lust wel een puddinkje of 10.quote:
36quote:Op donderdag 29 december 2022 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Humphries is warmgedraaid. Vinny is gezien
Had bij hem lang wel t idee dat ie tegen iedereen op n goede dag tot een verrassing in staat was. Dat heb ik helemaal niet meequote:
Om precies te zijn schudt hij diner.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:36 schreef monkyyy het volgende:
Na iedere beurt nee schudden, walgelijk.
Humphgodquote:Op donderdag 29 december 2022 20:38 schreef Szura het volgende:
Lekker voor je @:poepz0r, neem je Vinnie-rommel mee
Erg mooiquote:Op donderdag 29 december 2022 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag doen we gezonder
[ afbeelding ]
Hier zag hij er nog best goed uit.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rond deze periode
[ afbeelding ]
ik zie pillen in de achtergrondquote:Op donderdag 29 december 2022 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag doen we gezonder
[ afbeelding ]
Dat scheelt een paar haartjes.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rond deze periode
[ afbeelding ]
Zo lekker een aansteker gebruiken met die deoquote:Op donderdag 29 december 2022 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag doen we gezonder
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |