Het schijnt dat ze aan het eind van hum budget zitten nu.. dus een Spelen voor Geld kan nog wat lol geven op korte termijnquote:
Het spel zal wel harder gespeeld worden op het einde. Nu is het nog aftasten denk ikquote:Op donderdag 29 december 2022 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze aan het eind van hum budget zitten nu.. dus een Spelen voor Geld kan nog wat lol geven op korte termijn
Einde? Dat duurt nog wel even. Drank en vreten voor overmorgenquote:Op donderdag 29 december 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het spel zal wel harder gespeeld worden op het einde. Nu is het nog aftasten denk ik
Nog lang niet.. Febo blijft ze voorzien van teveel huishoudgeld via spelletjes.. dat "grimmige" eind duurt nog ruim 6 tot 8 maandenquote:Op donderdag 29 december 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het spel zal wel harder gespeeld worden op het einde. Nu is het nog aftasten denk ik
Ow dat duurt nog even.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Einde? Dat duurt nog wel even. Drank en vreten voor overmorgen
nou...dan zijn ze al maanden aan het aftasten.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer is het begonnen?quote:Op donderdag 29 december 2022 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog lang niet.. Febo blijft ze voorzien van teveel huishoudgeld via spelletjes.. dat "grimmige" eind duurt nog ruim 6 tot 8 maanden
Dat geld van Isaac is ook een heel eigen leven gaan leiden, totaal geen zicht meer op hoeveel hij heeft of hoeveel hij heeft "uitgeleend"quote:Op donderdag 29 december 2022 18:47 schreef Silves het volgende:
Op kantoor bedelen om een proef, waar ze een oliebollenpakket kunnen winnen..Waarom heeft Izeik dat geleende geld terug gevraagd, de zuinige heeft genoeg geld om ze te trakteren op een normale O&N.
Dan is idd dat aftasten niet meer aan de order.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4 maanden geleden dus September
Met posters.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Erik hep een doos
[ afbeelding ]
Ja klopt, hij heeft 72 euro terug gepakt een paar dagen geleden, wetend dat ze nu niks meer hebben. hij heeft zoiets van 300..quote:Op donderdag 29 december 2022 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat geld van Isaac is ook een heel eigen leven gaan leiden, totaal geen zicht meer op hoeveel hij heeft of hoeveel hij heeft "uitgeleend"
grootste fout geweest om hem die 500 euro te geven imo
Ik las een vrouwquote:Op donderdag 29 december 2022 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Erik hep een doos
[ afbeelding ]
Nu alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |