Je zou nog bijna gaan denken dat Eunice en Bern bewust niks hebben verteld omdat ze hem gewoon graag zagen gaanquote:
Ik heb er zin inquote:Op donderdag 29 december 2022 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
Die conference van Esther kan weleens zwaar ongemakkelijk gaan worden en dan heb ik haar nog niet eens zien oefenen
Het is meer een toneelstukje over de loods dan een conferencequote:Op donderdag 29 december 2022 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
Die conference van Esther kan weleens zwaar ongemakkelijk gaan worden en dan heb ik haar nog niet eens zien oefenen
Beter zenden ze gewoon integraal Bern in de herhaling uitquote:Op donderdag 29 december 2022 14:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is meer een toneelstukje over de loods dan een conference
Ze is iig bezig.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:21 schreef Seattle het volgende:
Waar zit ik naar te kijken joh?? Ik doe de streams aan en ik zie Esther ontzettend slecht een soort mime-spel spelen. Tenenkrommend![]()
wat precies? was aan het werkquote:Op donderdag 29 december 2022 14:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe laat gaat het gebeuren zaterdag?
oudejaarsconference van Estherquote:Op donderdag 29 december 2022 14:30 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat precies? was aan het werk
quote:Op donderdag 29 december 2022 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oudejaarsconference van Esther
Babbel is heus niet bang hoor. ( na hun mislukte plan) en gooide ze nou Wendy voor de bus?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Knabbel en babbel in het ei weer leuteren. Dat ze niet moe van zichzelf en elkaar worden
Werd Wanda maar eens gedaan, misschien knapt ze er van op...quote:Op donderdag 29 december 2022 14:23 schreef Seattle het volgende:
Ze gaat nu Wanda doen. Ben benieuwd
quote:Op donderdag 29 december 2022 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Werd Wanda maar eens gedaan, misschien knapt ze er van op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |