quote:Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode v Ross Smith
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Waar gaat die over?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Babylon (2022) goeiste flop. @:poepz0r
Nee, erg jammer. Daten verloopt een laatste tijd een beetje stroef, mede doordat ik een nieuwe baan heb en ik laatst mijn ex tegenkwam met een paar drankjes op. Toen heb ik haar netjes naar huis gebracht (zonder te neuken), maar dat was wel even gezellig.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je daar geen vriendin voor
Cockblockedquote:Op donderdag 29 december 2022 14:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee, erg jammer. Daten verloopt een laatste tijd een beetje stroef, mede doordat ik een nieuwe baan heb en ik laatst mijn ex tegenkwam met een paar drankjes op. Toen heb ik haar netjes naar huis gebracht (zonder te neuken), maar dat was wel even gezellig.
Is dat die dikke?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee, erg jammer. Daten verloopt een laatste tijd een beetje stroef, mede doordat ik een nieuwe baan heb en ik laatst mijn ex tegenkwam met een paar drankjes op. Toen heb ik haar netjes naar huis gebracht (zonder te neuken), maar dat was wel even gezellig.
quote:
Met Brad Pitt en Margot Robbie o.a. Film van 3 uur lang. En voelt als een mix van The Wolf of Wall Street (2013) en Once Upon a Time... in Hollywood (2019)quote:Hollywood, de jaren 20. De industrie ondergaat de transitie van zwijgende films naar films met gesproken tekst. 'Babylon' volgt de opkomst en ondergang van enkele personen, waaronder Nellie LaRoy en Jack Conrad, tijdens een tijdperk van ongebreidelde decadentie en verdorvenheid in deze industrie.
Beau Greaves?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]![]()
Nee, dat is een vriendin van haar.
Haar koppie was wel wat leuker, maar daar is alles mee gezegd.quote:
Heb je daar onlangs nog mee geneukt?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]![]()
Robbie broekje uitquote:Op donderdag 29 december 2022 14:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Met Brad Pitt en Margot Robbie o.a. Film van 3 uur lang. En voelt als een mix van The Wolf of Wall Street (2013) en Once Upon a Time... in Hollywood (2019)
Enorme schijtfilm.
Lekker oliebolletjequote:
Doet ze daar lesbische dingen mee?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik nooit meer. Ik heb me daar zo vies over gevoeldquote:Op donderdag 29 december 2022 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je daar onlangs nog mee geneukt?
Smudger godquote:Op donderdag 29 december 2022 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Hup Smith. Dirk gaat toch wel choken tegen Klompvoet. Eerder dit jaar nog gezien.
Stukje dubbele dildo genotquote:Op donderdag 29 december 2022 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doet ze daar lesbische dingen mee?
Vertel ons meerquote:Op donderdag 29 december 2022 14:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit meer. Ik heb me daar zo vies over gevoeld
GENOT hahaha. Whiplash al gezien? JK Simmons godquote:Op donderdag 29 december 2022 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Domestic Box Office $5,855,837
Op een budget van 110 miljoen.
quote:Op donderdag 29 december 2022 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doet ze daar lesbische dingen mee?
Ik moest even naar het begin van de uitzending om er achter te komen wie hij was.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag net Maik Kuivenhoven als een bibberend bangig dood vogeltje aan tafel zitten na die eerste set met zoveel charisma en personality op het podium.
Smudger god wint ditquote:Op donderdag 29 december 2022 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ross sjookt zich de tering
Dit moet Dirk winnen
Geen fan van muziekfilms.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GENOT hahaha. Whiplash al gezien? JK Simmons god
Sjookt?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ross sjookt zich de tering
Dit moet Dirk winnen
Ik heb zelf ook een keer de fout gemaakt makker. Te veel alcohol op, frustraties over de avondklok en de daarop volgende droogte, en je knalt hem er toch maar in bij de eerste beste gelegenheid. Achteraf zo’n vies gevoel.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit meer. Ik heb me daar zo vies over gevoeld
Dat dacht niemand. Behalve Sjaakquote:Op donderdag 29 december 2022 14:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk niet dat Ross zwaaide naar de camera.
Ron denkt ook van niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dacht niemand. Behalve Sjaak
Foto van Maik Kuivenhoven:quote:Op donderdag 29 december 2022 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik moest even naar het begin van de uitzending om er achter te komen wie hij was.
Die heeft er dan al 7 gehad, die mag niet klagenquote:Op donderdag 29 december 2022 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat vindt je vriendin daarvan?
Stuk of 40-45?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:24 schreef heywoodu het volgende:
Volle bak Duitsers aanwezig zo te horen
Goed idee, ik doe met je meequote:Op donderdag 29 december 2022 14:25 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor een groene thee met wat gember.
Dan raken ze alles weer waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 december 2022 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Gerwen kan weer een hoop bulls gaan negeren morgenavond
Ross Smith de stoomlocomotief?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei daar ging iets fout
[ afbeelding ]
Het zijn er wel een stuk of achtquote:Op donderdag 29 december 2022 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei daar ging iets fout
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2022 14:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
smudg·er ˈsməjə(r)
plural -s : one that smudges
Heb jij wel eens een tandje moeten rapen?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een van de twee gaat straks tandjes rapen.
De trein denderde weer lekker door deze set, poehequote:Op donderdag 29 december 2022 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei daar ging iets fout
[ afbeelding ]
Nee. En ook nooit iemand tandjes laten rapen. Ik ben altijd erg vriendelijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een tandje moeten rapen?
Aan die laatste zin heb ik dan ook nooit getwijfeld.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee. En ook nooit iemand tandjes laten rapen. Ik ben altijd erg vriendelijk.
Vlekkenmaker. Redelijk standaard als bijnaam voor mensen die Smith hetenquote:
Lekker pompenquote:Op donderdag 29 december 2022 14:32 schreef monkyyy het volgende:
Dirk ziet eruit alsof hij ieder moment iemand in elkaar gaat beuken
Gewestlanderd.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben tegen geweld.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:32 schreef monkyyy het volgende:
Wijze woorden weer.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dirk moet het volgens de studio echt zelf doen.
Karim in da house?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dirk moet het volgens de studio echt zelf doen.
Daarom sta jij niet op dat podium.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Na een 2-1 voorsprong hoop je eigenlijk dat je die 3-1 voorsprong ook gaat behalen
Interessant, zo had ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken
Ik dacht dat hier alleen maar afgetrainde lijven rondhingen.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We doen hier niet aan fatshaming.
Enkele users kunnen hierover meepraten.
Er wordt hier vrij veel aan fatshaming gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We doen hier niet aan fatshaming.
Enkele users kunnen hierover meepraten.
Dan wordt het tijd dat dit gaat veranderen.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er wordt hier vrij veel aan fatshaming gedaan.
Ik heb een afgetraind lijf.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier alleen maar afgetrainde lijven rondhingen.
Dat wil ik voor jou best afgetraind noemen hoor.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een afgetraind lijf.
Tenminste als je mijn mokerdunne hardlooplichaampje ‘afgetraind’ wil noemen.
Dat lijkt mij een heel interessante theorie voor Feyenoord, als we 2-1 voorkomen ga ik vanaf nu ook hopen dat we de 3-1 voorsprong behalen.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Na een 2-1 voorsprong hoop je eigenlijk dat je die 3-1 voorsprong ook gaat behalen
Interessant, zo had ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken
Extra ronde levert wel weer wat centen op natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:44 schreef BB-King het volgende:
Dirk gaat dit verliezen.
Ach ja, had er toch ook afgegaan tegen MvG.
quote:Op donderdag 29 december 2022 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Choke vs choke vs choke.
MVG lacht zich de blubber.
Mooi schema heb je gemaaktquote:Op donderdag 29 december 2022 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Rob Cross v Mervyn King
Waarom jezelf een kans minder verschaffen, als je op de buitenkant blijft heb je een kans meer als je hem niet splitquote:Op donderdag 29 december 2022 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat elke darter er beter aan doet om elke 18 en 10 altijd en overal te splitten.
Splitten is voor homosquote:Op donderdag 29 december 2022 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat elke darter er beter aan doet om elke 18 en 10 altijd en overal te splitten.
Voor wie juichen wequote:Op donderdag 29 december 2022 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Rob Cross v Mervyn King
Mentaal idd niet readyquote:Op donderdag 29 december 2022 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Dirk zal nooit constant genoeg worden om major te winnen. Warhoofd.
Eens per jaar haalt die ineens een finale ofzo. Bijzondere speler welquote:Op donderdag 29 december 2022 14:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Die is na 3 sets rijp voor de beademing
Welkom Nelis.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat ik net op het goede moment ben ingeschakeld.
De Nederlandse Chizzy.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Dirk zal nooit constant genoeg worden om major te winnen. Warhoofd.
Bijna goed.quote:
Hey maat, dit lijkt me een prima partijtje.quote:
Mijn stream loopt achter. Mooi om vast te weten dat die derde pijl er ook inging. Bedank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |