Is ook saai, als er maar twee bewoners zich kandidaat stellen om manager te worden..maar Wendy zou het wel goedquote:Op donderdag 29 december 2022 10:18 schreef Silves het volgende:
De 3de manager komt dus wel van kamer 5 af..Wendy heeft zich naar voren geschoven als een grap...en ze denken aan nog een eliminatie deze week.
Erik heeft niks bedacht, is gewoon een meeloper. Dit komt allemaal uit de koker van GJ.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:27 schreef Silves het volgende:
Waarom wordt Erik beschermd, heeft het masterplan bedacht en nu zegt hij tegen Ruppie dat hij degene is die op Moira heeft gestemd?..zijn ze allemaal bang voor Rup...
Heeft hij tegen izeik gezegd , tegen Marcia..gisteren op de slaapkamer laat weer tegen iedereen, alleen zei hij Jw heeft ook meegedacht..Toen stond klaas nr 1 op de hitlijst bij de bro,s..Ze hebben het er al een week over.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Erik heeft niks bedacht, is gewoon een meeloper. Dit komt allemaal uit de koker van GJ.
En net of Eric dit dan niet door heeft..quote:Op donderdag 29 december 2022 10:38 schreef Silves het volgende:
Zo doorzichtig KimW tegenover Erik..Heeft Marcia goed geregeld..alles voor de stem van het managerschap.
Gj had het er gister nog over, het komt van JW enquote:Op donderdag 29 december 2022 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Erik heeft niks bedacht, is gewoon een meeloper. Dit komt allemaal uit de koker van GJ.
Ja raar he..1 gesprekje met Marcia en hoppa, was wel een goed gesprek, Kamer 3 heeft hij ff besproken met het baasje van de dames.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
En net of Eric dit dan niet door heeft..
Ja, Erik is wel vaker erg overtuigd van dingen.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Gj had het er gister nog over, het komt van JW en
Erik, zei hij.
Leila ligt niet bij zoequote:Op donderdag 29 december 2022 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wasdag voor de kamer van Zoe. Is Leila al gesignaleerd met was?
Zelfs dat is een te groot woord. Ik weet zelf niet zo veel van ballet, behalve dat alledrie mijn kinderen erop hebben gezeten, en die lessen er echt anders uitzagen.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:46 schreef puzziepie het volgende:
Ik erger me kapot aan hoe Eunice 'les' geeft
Hobby ballet
Gj heeft het bedachtquote:Op donderdag 29 december 2022 10:27 schreef Silves het volgende:
Waarom wordt Erik beschermd, heeft het masterplan bedacht en nu zegt hij tegen Ruppie dat hij degene is die op Moira heeft gestemd?..zijn ze allemaal bang voor Rup...
Meer het idee van Erik, is het groepje uitelkaar halen..de haat is wel van Gj tegen ze en Babs beschermen tegen leila in proef..het knikje..ectquote:Op donderdag 29 december 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Erik is wel vaker erg overtuigd van dingen.
Links en rechts voor Leila en Rupert komt bij GJ vandaan. Waarom? Omdat GJ een pestpesthekel heeft aan Leila omdat ze ruzie had met z'n vriendinnetje en haar geen gedag heeft gezegd. En omdat GJ een vrij erge homohaat heeft.
Zo creatief zijn ze niet bij deze Feboquote:Op donderdag 29 december 2022 10:53 schreef Ebinas het volgende:
Doe nog maar exitzoemer![]()
Wil de paniek wel zien
Prima juist, gewoon een beetje discipline.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
Te sneu dit
Afzeggen melden
Want anders wordt het gecanceld
Echt een fatsoenlijke onderbroek en shape wear zou geen overbodige luxe zijnquote:Op donderdag 29 december 2022 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Ooo Kenzy wat zie je eruit... dat shirt, die rok en dan die vreselijke schuiten... echt geen kijk...
Je kunt niet om 10 uur schreeuwenquote:Op donderdag 29 december 2022 10:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Prima juist, gewoon een beetje discipline.
de eigenwijze Erik versie met zijn geheime ingredient 'stroop'quote:Op donderdag 29 december 2022 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Bij Chili Sin Carne zit ook gewoon rijst hoor, ik weet niet welke versie Erik wil maken.
Die maakt gewoon bruine bonen met stroop..quote:Op donderdag 29 december 2022 10:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de eigenwijze Erik versie met zijn geheime ingredient 'stroop'
Nou inderdaad...quote:Op donderdag 29 december 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt een fatsoenlijke onderbroek en shape wear zou geen overbodige luxe zijn
Wisten ze, als het een dag uitvalt, schuift het een dag op.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet om 10 uur schreeuwen
Bokstraining over 10 minuten
Terwijl mensen met bijvoorbeeld balletles bezig zijn
quote:Op donderdag 29 december 2022 10:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo creatief zijn ze niet bij deze Febo
Hoop ik ook wel op eigenlijk, is wel sneu als ze niks hebben voor oudjaarsdagquote:Op donderdag 29 december 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
KimK hint naar de Febo voor verdienopdracht voor oud en nieuw. Vandaag of morgen nog een kans hierop.
Eerder ook al min of meer (minder wel denk ik) Baps, Wendy en Zoe.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
KimK hint naar de Febo voor verdienopdracht voor oud en nieuw. Vandaag of morgen nog een kans hierop.
Isaac heeft wel weinig kunnen verdienen met die lastige opdrachten.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoop ik ook wel op eigenlijk, is wel sneu als ze niks hebben voor oudjaarsdag
Klopt, dat schoot niet echt op.. dus zou leuk zijn dat ze geld kunnen verdienen en dan kunnen kiezen uit pakkettenquote:Op donderdag 29 december 2022 11:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac heeft wel weinig kunnen verdienen met die lastige opdrachten.
Iek wiel datte mensen zich ontwiekelen datte ies mijn duulquote:Op donderdag 29 december 2022 10:46 schreef puzziepie het volgende:
Ik erger me kapot aan hoe Eunice 'les' geeft
Hobby ballet
Dan hadden ze met de Kerst niet alles op moeten zuipenquote:Op donderdag 29 december 2022 11:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoop ik ook wel op eigenlijk, is wel sneu als ze niks hebben voor oudjaarsdag
Is dat allemaal al op die hele drank voorraad?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hadden ze met de Kerst niet alles op moeten zuipen
Ik vind het wel prima dat ze proberen wat discipline bij te brengen. Je ziet dat er meteen mensen afhaken als er discipline nodig is.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:03 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap wel waarom de meesten geen zin meer hebben
Ben daar klaar mee om nog naar te luisteren.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:05 schreef spapaars het volgende:
Niemand verders aanwezig en dan toch fluisteren, Wendy en Barbette
Dat ballet van Eunice lijkt toch echt nergens op.. en dat doet dan ook nog net of ze daar andere les in kan geven.. hou op met mequote:Op donderdag 29 december 2022 10:42 schreef mootie het volgende:
Het is harstikke leuk dat Eunice een beetje hobbybobt met ballet, maar ze moet niet denken dat ze er ook les in kan geven. Ze had het zelfs al over spitzen.
Precies, en meld je anders def. af.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima dat ze proberen wat discipline bij te brengen. Je ziet dat er meteen mensen afhaken als er discipline nodig is.
Ze hebben nog ruim 9 ton staan om geld van te gebruiken om een geweldig oud en nieuw te hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klopt, dat schoot niet echt op.. dus zou leuk zijn dat ze geld kunnen verdienen en dan kunnen kiezen uit pakketten
Gaan mensen toch weer moeilijk over doen, want tja dat uit de potquote:Op donderdag 29 december 2022 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben nog ruim 9 ton staan om geld van te gebruiken om een geweldig oud en nieuw te hebben.
En ja, dat gaat dan met een factor 25 maar het is wel een mogelijkheid.
Wat is er gebeurd? En waarom staat Babbel te wijzen?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:10 schreef spapaars het volgende:
Blijft een aparte meid
[ afbeelding ]
Ik snap em niet, gaat Erik koken? Hoe bedoel je 68 euro voor de hele dag?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar dat eten van Erik voor 68,00¤ voor de hele dag. Pen hor ik hem nou commentaar hebben op het eten wat hij al 4 maanden voorgeschoteld krijgt? ( vieze rijst en altijd het zelfde) Nu ook al verstand van het reilen en zijden van de keuken. ik geloof er geen fluit van ontbijt lunch en avond rten en twee snacks voor 68 euro....maar we gaan het zien wat jan Klaasen er van bakt.
Op plaatje te zien ze strooit met haar kleding, iets bevalt haar niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? En waarom staat Babbel te wijzen?
Nou ik zat er idd net naar te kijkenquote:Op donderdag 29 december 2022 11:13 schreef lojanda het volgende:
Al eens gezien dat een bokstrainer in een rok les geeft? Dat ze zelf maar eens gaat trainen met al dat buik en rug vet..
Snackje zal wel weer een blikje leverworst zijn op Cracker..de kruimels van het ontbijt in een zakje..En we mogen dan weken horen hoe goed zijn smaakpallet is.vermoeiend.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar dat eten van Erik voor 68,00¤ voor de hele dag. Pen hor ik hem nou commentaar hebben op het eten wat hij al 4 maanden voorgeschoteld krijgt? ( vieze rijst en altijd het zelfde) Nu ook al verstand van het reilen en zijden van de keuken. ik geloof er geen fluit van ontbijt lunch en avond rten en twee snacks voor 68 euro....maar we gaan het zien wat jan Klaasen er van bakt.
Heeft ze buiten ook les gegeven of doet ze zo maar wat?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:13 schreef lojanda het volgende:
Al eens gezien dat een bokstrainer in een rok les geeft? Dat ze zelf maar eens gaat trainen met al dat buik en rug vet..
Op dat soort momenten komt de kenau in Babs naar bovenquote:Op donderdag 29 december 2022 11:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? En waarom staat Babbel te wijzen?
Ze bokst zelf maar geen les gegeven.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze buiten ook les gegeven of doet ze zo maar wat?
Ze zijn wel makkelijk allemaal. Eunice ook met de spaans en ballet lesquote:Op donderdag 29 december 2022 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze bokst zelf maar geen les gegeven.
als ze zelf bokst, zou je toch op zijn minst kunnen verwachten dat ze zelf ook zou trainen, om het goede voorbeeld te geven, of tussendoor om haar conditie op peil te houden.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze bokst zelf maar geen les gegeven.
Dat dus..quote:Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn wel makkelijk allemaal. Eunice ook met de spaans en ballet les
Een ander kan ook organisatortje spelen en is makkelijk wegloopexcuus dus geef het voorbeeld en ga vechten tegen Leilaquote:Op donderdag 29 december 2022 11:13 schreef lojanda het volgende:
Zij niet en geeft les in een strakke rokquote:Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef Verida het volgende:
[..]
als ze zelf bokst, zou je toch op zijn minst kunnen verwachten dat ze zelf ook zou trainen, om het goede voorbeeld te geven, of tussendoor om haar conditie op peil te houden.
Grote komedie over lang liggen.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:21 schreef Silves het volgende:
Hier gaan we weer..Fucking kut , fucking irritant..gezellige aanloop naar het nieuwe jaar.
Maar het is zijn versie en alles wat Chef Erik maakt is perfectquote:Op donderdag 29 december 2022 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Bij Chili Sin Carne zit ook gewoon rijst hoor, ik weet niet welke versie Erik wil maken.
hoezo zeg je altijd KIMW?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:28 schreef puzziepie het volgende:
Kim W : Mensen vinden mij echt wel een sterke speler'
Zittend op een paal en zittend in een bak ijswater..wauwquote:Op donderdag 29 december 2022 11:28 schreef puzziepie het volgende:
10.000 uit de pot steeds schelden op bed liggen aso gedrag!! yes sterkquote:Op donderdag 29 december 2022 11:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Zittend op een paal en zittend in een bak ijswater..wauw
Omdat het Kim W isquote:Op donderdag 29 december 2022 11:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zeg je altijd KIMW?
dann weet ik weer niet wie je bedoelt
Mexicaans balletquote:Op donderdag 29 december 2022 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zelfs dat is een te groot woord. Ik weet zelf niet zo veel van ballet, behalve dat alledrie mijn kinderen erop hebben gezeten, en die lessen er echt anders uitzagen.
Veel opdrachten lukken haarquote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimW is niet perse een sterke speler, maar ook geen zwakke speler.
Kun je zoveel mensen kiezen kies je als programma tweemaal Kimquote:
Als haar naam wordt omgeroepen wordt ze Kim W genoemd.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:35 schreef mario390 het volgende:
kimk kim kim mimk kimk
kim kapster kim kakster
Kom.... knuffel......quote:Op donderdag 29 december 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx vindt het zwaar, wil liever thuis zijn. Wil niet dat Martin het daarover heeft .. wat het gaat de laatste weken beter nu ze het er niet over hebben.
Martin : Jij kunt niet je mond houden. Net stond je ook weer boven te schreeuwen. Ik ga je niks meer vertellen, je snapt het niet. Ik kan er niet met m'n hoofd bij dat je zo kunt reageren.
ik ben geen kerel, dus vertel...quote:Op donderdag 29 december 2022 11:41 schreef Kakadylo het volgende:
Wat is dat toch met die kerels ze gaan een relatie aan Mexx/KimD en vervolgens zeggen ze dat diegene moet veranderen
Deze gesprekken, net alsof een vader zijn dochter toespreekt. GJ deed dat ook bij hoe heet dat kind.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx vindt het zwaar, wil liever thuis zijn. Wil niet dat Martin het daarover heeft .. wat het gaat de laatste weken beter nu ze het er niet over hebben.
Martin : Jij kunt niet je mond houden. Net stond je ook weer boven te schreeuwen. Ik ga je niks meer vertellen, je snapt het niet. Ik kan er niet met m'n hoofd bij dat je zo kunt reageren.
Dat schijnt dus tegen hun gezegd te worden van achter.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:28 schreef puzziepie het volgende:
De ene koos voor lust (Martin) de ander raakte stapelverliefd (Jeffrey) en vervolgens kregen ze die dames in hun leefwereldjequote:Op donderdag 29 december 2022 11:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben geen kerel, dus vertel...
net alsof er ook geen middenweg is, zo'n gast wil je sowieso niet om je heenquote:Op donderdag 29 december 2022 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Je daagt steeds uit, dat hebben ze achter ook tegen mij gezegd. Als ik zeg klaar, dan moet je stoppen. En jij gaat door.
Martin : Wil je echt dat ik van je wegloop en je de hele dag ga negeren? Heb je dat liever nu?
Mexx : Maar dat doe je niet.
Martin : Echt, als je zo door gaat, dan is het ook klaar voor mij. Dan ga ik je een week negeren, en ga je maar in je eentje depressief rondlopen en naar huis willen.
[ afbeelding ]
Zoiets zei ze gisteren ook alquote:Op donderdag 29 december 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
omg .. wat is die Babette naief ... ze denkt dat je geen mensen moet nomineren omdat ze een proef niet goed zouden kunnen doen.. want dat is te makkelijk.
Heeft Babs het nou over Berend of misschien toch wel gewoon over zichzelfquote:Op donderdag 29 december 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
omg .. wat is die Babette naief ... ze denkt dat je geen mensen moet nomineren omdat ze een proef niet goed zouden kunnen doen.. want dat is te makkelijk.
Ze gelooft haar eigen leugensquote:Op donderdag 29 december 2022 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Hoe hebben wij gedacht? Rupert kan die proef halen, daarom hebben we hem erop gezet, dan heeft hij ook de macht.
![]()
Voor Martin de manipulator is het een verhaallijn, en als ze niet goed meewerkt heeft hij een imagoprobleem.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Je daagt steeds uit, dat hebben ze achter ook tegen mij gezegd. Als ik zeg klaar, dan moet je stoppen. En jij gaat door.
Martin : Wil je echt dat ik van je wegloop en je de hele dag ga negeren? Heb je dat liever nu?
Mexx : Maar dat doe je niet.
Martin : Echt, als je zo door gaat, dan is het ook klaar voor mij. Dan ga ik je een week negeren, en ga je maar in je eentje depressief rondlopen en naar huis willen.
[ afbeelding ]
Dom meisje moet luisteren naar intelligente man.. zo denkt matinquote:Op donderdag 29 december 2022 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor Martin de manipulator is het een verhaallijn, en als ze niet goed meewerkt heeft hij een imagoprobleem.
Maar verwacht ze nu dat mensen dit gaan geloven ?quote:Op donderdag 29 december 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow .. die neus van Babbel blijft maar groeien en groeien.
Grappig hoe bang mensen voor Rupi zijn en hem niet eens meer durven aan te kijken. Uit zichzelf zei Babs gisteren in de badkamer dat ze echt niet op hem gestemd heeft. Rupi weet echter dat ze glashard liegt en is helemaal klaar met die tang.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gelooft haar eigen leugens
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Grappig hoe bang mensen voor Rupi zijn en hem niet eens meer durven aan te kijken. Uit zichzelf zei Babs gisteren in de badkamer dat ze echt niet op hem gestemd heeft. Rupi weet echter dat ze glashard liegt en is helemaal klaar met die tang.
Al die stellen die er nu zijn, zijn op zijn zachtst gezegd raar.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dom meisje moet luisteren naar intelligente man.. zo denkt matin
Heb het ook al eens vaker gezegd....en Mirthequote:Op donderdag 29 december 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar na een jaar hebben we echt een hekel gekregen aan iedereen daar in die loods... alleen niet aan Janet denk ik ... de winnaar straks.
ik vind janet niks, rare ouwe hippie, ik trek haar wel beter dan estherquote:Op donderdag 29 december 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar na een jaar hebben we echt een hekel gekregen aan iedereen daar in die loods... alleen niet aan Janet denk ik ... de winnaar straks.
Babs zegt ook dat ze niks met televisie wil dus dan weet je meteen dat je al de rest wat ze dus zegt in twijfel kunt trekkenquote:Op donderdag 29 december 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar verwacht ze nu dat mensen dit gaan geloven ?
Hij zei een paar dagen geleden we moeten minder bij elkaar zijn. Maar hij gaat om de haverklap boven op haar liggen en dan de camera opzoekend ook als zij zeg ga weg,rot op, houd op.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dom meisje moet luisteren naar intelligente man.. zo denkt matin
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin wordt even oraal geholpen door Mexx.
Heeft die galbak toch z'n zin. Meende dat Mexx liever op de bank bleef breien.. Maar ja, dan is die klootzak weer pissed.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
zo en gruwelijke ventquote:Op donderdag 29 december 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
ongelooflijk dat je je als vrouw hiervoor leent.quote:
walgelijk, snap niet dat mexx daar in trapt, ik zou dat pielleke er afbijten en over de heg gooienquote:Op donderdag 29 december 2022 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft die galbak toch z'n zin. Meende dat Mexx liever op de bank bleef breien.. Maar ja, dan is die klootzak weer pissed.
Hey Astrid ,ik heb je dochter.quote:
Heeft al aan twee tv programma's mee gedaan doet mee aan een RLS (een jaar lang) doet ook niet mee voor het geld maar om de groepsdynamiek maar wil wel geld uit de prijzenpot. En geeft maar liefst 100¤ aan de voedsel bank. Xo rolt Babbelboxquote:Op donderdag 29 december 2022 12:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zegt ook dat ze niks met televisie wil dus dan weet je meteen dat je al de rest wat ze dus zegt in twijfel kunt trekken
Mexx is idolaat van Martin en ja die geilneef buit dat helemaal uitquote:Op donderdag 29 december 2022 12:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
walgelijk, snap niet dat mexx daar in trapt, ik zou dat pielleke er afbijten en over de heg gooien
zoals jij die kerels niet snapt, snap ik mexx nietquote:Op donderdag 29 december 2022 12:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is idolaat van Martin en ja die geilneef buit dat helemaal uit
Zelf is ze er ook niet vies van.. laatst zei ze nog tegen K3 dat ze elke dag wil en een heel hoog libido heeft in de loods.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is idolaat van Martin en ja die geilneef buit dat helemaal uit
Mexx had een ex die 35x vreemdging en keurt het zelfs goed dus dan weet je het welquote:Op donderdag 29 december 2022 12:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoals jij die kerels niet snapt, snap ik mexx niet
Ze heeft regelmatig aangegeven nooit echte verliefdheid gekend te hebben en dan zit je in zo'n loods met zo'n 10 jaar oudere patjakker die daar optimaal gebruik van maakt.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoals jij die kerels niet snapt, snap ik mexx niet
Ditmaal zegt ie het dus niet tegen zijn eigen KimDquote:Op donderdag 29 december 2022 12:26 schreef mootie het volgende:
Mirthe heeft tyfusharses, aldus Jeff.
Of Mexx mag alleen bedienen en ontvangt niets.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:27 schreef maryo55 het volgende:
Ik hoorde anders Mexx de hele week al tegen meerdere bewoners vertellen dat ze zelf veel zin in sex had . ook de sex verhalen die ze vertelde tegen Ester Jw en Erik liegen er niet om. Niet alles in Martins schoenen schuiven. Mexx lust er wel pap van.
is en specialsletquote:Op donderdag 29 december 2022 12:27 schreef maryo55 het volgende:
Ik hoorde anders Mexx de hele week al tegen meerdere bewoners vertellen dat ze zelf veel zin in sex had . ook de sex verhalen die ze vertelde tegen Ester Jw en Erik liegen er niet om. Niet alles in Martins schoenen schuiven. Mexx lust er wel pap van.
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:28 schreef mootie het volgende:
De fluistersessie vermomd als sporten van Gj en Bep valt in het water omdat mensen binnen blijven lopen.
Zo'n aimabele man die Jeffquote:Op donderdag 29 december 2022 12:26 schreef mootie het volgende:
Mirthe heeft tyfusharses, aldus Jeff.
Martin gebruikt Mexx als het ware en andersom vindt ze het helemaal fantastisch maar je hebt ook te maken met een settingquote:Op donderdag 29 december 2022 12:27 schreef maryo55 het volgende:
Neem aan dat GJ niet in de keuken wasquote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
Effe zoene buitenbeeld is er niet bij.. operator reactie valt best mee![]()
[ afbeelding ]
Nee die zit met Babs en Zoe in K4 op de andere fluisterstream...quote:Op donderdag 29 december 2022 12:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem aan dat GJ niet in de keuken was
Waarom zouden ze een zoen niet laten zien?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Babbel : "ik zeg.....ik zeg...ik zeg... "Babbel denkt dat Moraima het verhaal dat zij verteld over het stemmen op Rupert ook daadwerkelijk gelooftquote:Op donderdag 29 december 2022 12:28 schreef mootie het volgende:
De fluistersessie vermomd als sporten van Gj en Bep valt in het water omdat mensen binnen blijven lopen.
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er een stuk normaler uit dan dat gedoe van Martin en Mexx net.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kijken kinderenquote:Op donderdag 29 december 2022 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een zoen niet laten zien?
Niet persoonlijk worden aubquote:Op donderdag 29 december 2022 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Donder op joh .. als je hier niet tegen kan heb je hier niets te zoeken.
ja maar kinderen kijken ookquote:Op donderdag 29 december 2022 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Donder op joh .. als je hier niet tegen kan heb je hier niets te zoeken.
Wendy ......moet weg bij die GJ en Babbel kliek, denkt ze nou echt dat hij dit gelooft?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:41 schreef mootie het volgende:
Wendy heeft tegen Rupert gezegd dat als hij geloofd dat ze op hem gestemd heeft, hij flink in de maling wordt genomen.
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zouden ze zich hiervoor moeten schamen?
ze zijn verliefd en geven elkaar een zoen.
zeker niet allequote:Op donderdag 29 december 2022 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten ze meteen hoe de wereld in mekaar steekt
Die zien vast hun ouders elkaar wel eens kussen.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten ze meteen hoe de wereld in mekaar steekt
Wendy gooit haar eigen ruiten op deze manier inquote:Op donderdag 29 december 2022 12:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wendy ......moet weg bij die GJ en Babbel kliek, denkt ze nou echt dat hij dit gelooft?
Daar hoef jij je niet druk over te maken toch?quote:Op donderdag 29 december 2022 12:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat wanneer dat kind mama vraagt, hoezo heeft deze
mann de andere mann gezoent
dan kan de mama antwoorden dat er ook mannen zijn die mannen lief vinden, of vrouwen die vrouwen lief vindenquote:Op donderdag 29 december 2022 12:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dan kan de mama uitleggen dat dat gewoon liefde tussen mensen is en dat dat niet meer is dan normaal.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat het gewoon normaal is dat ook al is het van hetzelfde geslacht dat ze ook leuk kunnen vinden. Het is gewoon normaal niks geks aanquote:Op donderdag 29 december 2022 12:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ze maken er een spelletje van ,de manier waarop ze elkaar "pakken" kijken of iedereen uit de keuken isquote:Op donderdag 29 december 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Dit ziet er een stuk normaler uit dan dat gedoe van Martin en Mexx net.
Zie dit liever dan dat andere jaquote:Op donderdag 29 december 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Dit ziet er een stuk normaler uit dan dat gedoe van Martin en Mexx net.
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy gooit haar eigen ruiten op deze manier in
Rupi wist het niet omdat ie anders meteen over de rooie gaat maar die simpele conclusie is voor hen een brug te verquote:Op donderdag 29 december 2022 12:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die zit met Babs en Zoe in K4 op de andere fluisterstream...
Degene die iets met Leila begint moet eigenlijk een lintje krijgenquote:Op donderdag 29 december 2022 12:54 schreef lojanda het volgende:
Moraima en Leila zitten te keuvelen over hoe mannen naar vrouwen kijken..
Slinger meteen dan maar even de stream aanquote:Op donderdag 29 december 2022 13:00 schreef pingu66 het volgende:
Jeff loopt te banjeren door de keuken en zijn gezicht staat op onweer........
Beginnen lijkt me niet zo lastig, maar zou toch een stickertje kunnen zijn, volhouden lijkt me wel lintje-waardigquote:Op donderdag 29 december 2022 12:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Degene die iets met Leila begint moet eigenlijk een lintje krijgen
Hij moet iig heel dapper zijn..quote:Op donderdag 29 december 2022 12:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Degene die iets met Leila begint moet eigenlijk een lintje krijgen
Heeft het 2 dagen volgehouden om normaal te doen, nu lopen ze alle weer op hun tenen..quote:Op donderdag 29 december 2022 13:00 schreef pingu66 het volgende:
Jeff loopt te banjeren door de keuken en zijn gezicht staat op onweer........
Tja ze hebben een proef verknald..maar met al die tonnen op de bank wil de manager knibbelen op het eten..quote:Op donderdag 29 december 2022 13:03 schreef pingu66 het volgende:
Er was toch een extra bestelmoment ingelast op de 31e ( dacht dat Isaac dat zei in het centraal)
Klopt iddquote:Op donderdag 29 december 2022 13:03 schreef pingu66 het volgende:
Er was toch een extra bestelmoment ingelast op de 31e ( dacht dat Isaac dat zei in het centraal)
Dit is wat izeik tegen zooi heeft gezegd, en zooi net tegen Wendy en Bep en gj boven in kamer 4..deze geloof ik ook nog!.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen....( maar met 27 anderen 🤣)
Volgens mij zei Isaac dat hij bestelmomenten voor 29 30 en 31 december nog had vastgezet. Ze moeten dan op die dagen een bestelling plaatsen van minimaal 50 euro.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat zit Jeff dan te mekkeren Doe..normaal....
Babs loopt met haar eigen domheid te koopquote:Op donderdag 29 december 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Babbel aan het inpraten op Rupert : 'Je maakt echt een denkfout'
Rupert : 'Neeneeneeneenee'
Babbel : 'Ik leg het je nog wel uit.'
niet normaal he wat een mafketel zegquote:Op donderdag 29 december 2022 13:23 schreef Ebinas het volgende:
Wtf ???
Hoe dan GJ tegen Zoe?
Staat aan op de achtergrond, maar hij zegt even wat Zoe niet mag doen.
Niet doen, ik wil niet dat je dat doen, Gewoon niet doen.
GJ zegt wel zinnige dingen tegen Zoe. Dat ze normaal moet doen tegen Leila, en haar geen stokken moet geven om mee te slaan. Want dan worden ook Babbel en GJ geraakt.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:23 schreef Ebinas het volgende:
Wtf ???
Hoe dan GJ tegen Zoe?
Staat aan op de achtergrond, maar hij zegt even wat Zoe niet mag doen.
Niet doen, ik wil niet dat je dat doet, Gewoon niet doen.
Dus toch, ik denk heb ik iets gemist of zo.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
niet normaal he wat een mafketel zeg
Hmmm, maar dan nog.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
GJ zegt wel zinnige dingen tegen Zoe. Dat ze normaal moet doen tegen Leila, en haar geen stokken moet geven om mee te slaan. Want dan worden ook Babbel en GJ geraakt.
Zoe zegt : Jaahaaa
maar denkt, Neehee.
ja de manier hoe praten als hij haar baas is of zoquote:Op donderdag 29 december 2022 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus toch, ik denk heb ik iets gemist of zo.
Maar ook hoe hij nu nog steeds doet.
Ik ben bezig maal 10
Die heeft echt een probleem
Jammer van Wendyquote:Op donderdag 29 december 2022 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
Zowel Babs als GJ hebben gewoon de verkeerde afslag genomen en dan heb ik het niet eens over de stemming van gisteren
Maar ook nu nog steeds niet willen antwoorden op normale vragenquote:Op donderdag 29 december 2022 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja de manier hoe praten als hij haar baas is of zo
Berend was blijkbaar irritanterquote:Op donderdag 29 december 2022 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Irritant gehoest van Moraima de hele tijd
Gisteren was eliminatie. Duurt nog een maandjequote:Op donderdag 29 december 2022 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet veel bedhangen en spelletjes
Tijd voor aktieeeeeeee
Ja, vond het ook geen leuke eliminatie vind het veel leuker dat degene die de meeste stemmen heeft de opdracht wint en iemand naar huis mag sturen.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren was eliminatie. Duurt nog een maandje
Jup ik ook. Deze was bijna onmogelijk... hopelijk volgende keer iets makkelijks.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vond het ook geen leuke eliminatie vind het veel leuker dat degene die de meeste stemmen heeft de opdracht wint en iemand naar huis mag sturen.
Ach het kan per keer helemaal verschillen. Vond het verrassend dat ze ineens massaal op Berend gingen....in de dagen ervoor is de halve loods als optie genoemd.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
- Eerste ging men massaal op Quincy
- Tweede moest Jeffrey gewoon wieberen
- Derde Maddy en Djedi die naar huis wilden
- Vierde een eerste open stemming dus
Bij alle eerdere eliminaties glipte Berend ertussendoor
Waarbij er dus bovendien maar een karige drie waren
Isaac zou surfstyle gegaan zijnquote:Op donderdag 29 december 2022 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso apart dat niemand op het idee kwam om zijwaarts te lopen ipv gewoon rechtdoor op je smalle poten én draaien
Zou zelf voor Babs hebben gekozen en dat was ook de bedoeling maar ze zijn uitgeweken naar Berendquote:Op donderdag 29 december 2022 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ach het kan per keer helemaal verschillen. Vond het verrassend dat ze ineens massaal op Berend gingen....in de dagen ervoor is de halve loods als optie genoemd.
Sterkte voor de medebewonersquote:Op donderdag 29 december 2022 13:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Esther gaat de oudejaarsconference doen
O jee nu dat weerquote:Op donderdag 29 december 2022 13:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Berend was er toch niet bij geweest want die ging dan gewoon in z'n bedstee liggenquote:Op donderdag 29 december 2022 13:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bn benieuwd of Rupdin er wel bij zijnquote:Op donderdag 29 december 2022 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend was er toch niet bij geweest want die ging dan gewoon in z'n bedstee liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |