Ja, ik heb er ook niets op tegen. Zit als gebeiteld.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van de weinige van David Guetta die ik nog enigszins kan hebben
Altijd fijn om iets voor een ander te kunnen betekenen, maar ook aan jezelf blijven denken Stinho! Een fijne balans is niet onbelangrijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, dat is pittig voor haar. Ze wordt nooit snel verliefd, maar nu is ze het echt. Alleen loopt het stuk.. omdat ja hij heeft een vriendin. En nu heeft ze zelfs moeite om met haar hartsvriendin erover te praten. En ik zit er middenin.
Maar haar laat ik niet in de steek, weet je. Liefste figuur wat ik ooit heb meegemaakt in mijn leven.
Van Inkel denkt vooral dat deze twee uren om hem draaienquote:Op donderdag 29 december 2022 01:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Cafe gaat steeds los bij van Inkel omdat er dan wat leukere uitgaanspubliek bij is, niet omdat van Inkel zo geweldig is, maar het helpt zijn ego vast niet
Net was iedereen dood bij the Prodigy.
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2022 01:40 schreef Berkery het volgende:
Ik stel voor dat we tot Boh Rhap de TT niet meer wijzigen.
Fryslan happenedquote:Op donderdag 29 december 2022 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er weer,
What the fuck happened ongveeer 10 minuten geleden?
Oh ik vind dit juist prachtigquote:Op donderdag 29 december 2022 01:42 schreef Gretzl het volgende:
Birds is wmb echt een overschatte ESF-draak. Vrijwel alles wat Nederland in de 10s stuurde was beter.
En Anouk heeft ook tal van mooiere nummers gemaakt
Hoe was het publiek bij Tubular Bells?quote:Op donderdag 29 december 2022 01:40 schreef Evenstar het volgende:
Net was iedereen dood bij the Prodigy.
Fries kut nummer en toen ging iedereen ineens los op David Guettaquote:Op donderdag 29 december 2022 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er weer,
Ja, daar is al gewoon een bestaande lijst voorquote:Op donderdag 29 december 2022 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het ook een grappig liedje maar ik vind de Top 2000 geen plek voor regionale grapjes.
PippenScottie is weer nuchterquote:Op donderdag 29 december 2022 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er weer,
We willen het er niet meer over hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet het, maar het probleem is dat ik haar door en door ken na een intense anderhalf jaar. Ik ben iets té betrokken bij haar. Iedere stap die ze zet, voel ik. En ik weet dat het afgelopen semester niet makkelijk voor haar was.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd fijn om iets voor een ander te kunnen betekenen, maar ook aan jezelf blijven denken Stinho! Een fijne balans is niet onbelangrijk.
En die kutwals van Jeroen die met de dag irritanter en infantieler wordtquote:Op donderdag 29 december 2022 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er weer,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |