Dan was ik hetquote:Op donderdag 29 december 2022 01:36 schreef Berkery het volgende:
Als Wolvega straks in de brand staat dan was ik het niet, OK?
Oh god, dat klinkt als een shitshow.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige adviezen waar ik goed in ben. Momenteel moet ik een lieve schat ondersteunen die verliefd op een bezette man is geworden, waar het ietwat wederzijds is geworden in dat geval.
Jij was de hele tijd hier, alibi staat klaar.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:36 schreef Berkery het volgende:
Als Wolvega straks in de brand staat dan was ik het niet, OK?
Ik moet altijd denken aan Johnny Meijer, die Amsterdamse accordeonist.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo flauw xD
Noem hem zelf altijd Jan Meijer
Ja hij vind zichzelf erg goed. Hij is als je het even globaal bekijkt niets meer dan een saaie SRVquote:Op donderdag 29 december 2022 01:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat me wel tegenstaat aan John is dat John nogal groot fan is van John. Maar goed, heeft alsnog leuke muziek.
Ja, dat is pittig voor haar. Ze wordt nooit snel verliefd, maar nu is ze het echt. Alleen loopt het stuk.. omdat ja hij heeft een vriendin. En nu heeft ze zelfs moeite om met haar hartsvriendin erover te praten. En ik zit er middenin.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh god, dat klinkt als een shitshow.
Ik had ook niet zo'n hoge notering verwacht voor iets wat als grap is bedoeldquote:Op donderdag 29 december 2022 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het ook een grappig liedje maar ik vind de Top 2000 geen plek voor regionale grapjes.
Hij is inderdaad sterk beïnvloed door Stevie maar vind hem de laatste jaren best wel gegroeid met zijn technische spel. Hij is ook best innovatief in mijn beleving. Live is die best sterk.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:38 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ja hij vind zichzelf erg goed. Hij is als je het even globaal bekijkt niets meer dan een saaie SRV
Cafe gaat steeds los bij van Inkel omdat er dan wat leukere uitgaanspubliek bij is, niet omdat van Inkel zo geweldig is, maar het helpt zijn ego vast nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |