hmmmm, diggy dex en Imagine Dragons vind ik niks. De rest is top!quote:Op donderdag 29 december 2022 02:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
29 december 2.00-3.00 uur
779 Enemy Imagine Dragons
778 Layla Derek & The Dominos
777 Riddles Kensington
776 Clint Eastwood Gorillaz
775 She's Not There Santana
774 Take The Long Way Home Supertramp
773 I Will Always Love You Whitney Houston
772 Never Be Clever Herman Brood & His W.R.
771 Uptown Funk Mark Ronson ft. Bruno Mars
770 This Is The Life Amy MacDonald
769 Overcome Live
768 De Zon Op Diggy Dex
767 I'm Not In Love 10cc
quote:
quote:779 Enemy Imagine Dragons
778 Layla Derek & The Dominos
777 Riddles Kensington
776 Clint Eastwood Gorillaz
775 She's Not There Santana
774 Take The Long Way Home Supertramp
773 I Will Always Love You Whitney Houston
772 Never Be Clever Herman Brood & His W.R.
771 Uptown Funk Mark Ronson ft. Bruno Mars
770 This Is The Life Amy MacDonald
769 Overcome Live
768 De Zon Op Diggy Dex
767 I'm Not In Love 10cc
Qua prijs vind ik de ALDI en LIDL toch echt wel de betere hoor. Maar vaak is het voedsel inderdaad wel beter bij Jumbo/AH.quote:Op donderdag 29 december 2022 02:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Imagine Dragons en Kensington zijn de ALDI en LIDL, waar verstandige mensen altijd bij de Appie blijven shoppen.
Ik ga liever voor kwaliteit dan prijs.quote:Op donderdag 29 december 2022 02:04 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Qua prijs vind ik de ALDI en LIDL toch echt wel de betere hoor. Maar vaak is het voedsel inderdaad wel beter bij Jumbo/AH.
Dan zou je bijvoorbeeld een lijst moeten samenstellen van muziek wat je langer dan een jaar überhaupt al goed vindt. Dat is een goed idee.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, dus moet je die [notthisyear]-regel inbouwen. Simpel als wat.
Ik ontdek zelf ook vaak genoeg dat ik tracks, die ik een jaar geleden leuk vond, opeens toch NIET rate.
Ja, heel goed @ChevyCaprice !quote:Op donderdag 29 december 2022 02:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zou je bijvoorbeeld een lijst moeten samenstellen van muziek wat je langer dan een jaar überhaupt al goed vindt. Dat is een goed idee.
Dat doe(t) je goed!quote:Op donderdag 29 december 2022 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben maar ff dit gaan luisteren
Ja, Radio 2 zou gewoon een aparte lijst moeten maken voor regiemuziek op een ander moment in het jaar. Iedereen blij.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... en die kut acties met hi ha ho we stemmen voor Limburg, Friesland, Drenthe etc mogen ook wel echt verboden worden. Hele lijst meteen in de fik zetten.
quote:HILVERSUM - Radio 2 heeft Ede Staal uit de Top 2000 gehaald. De Groningse troubadour dreigde door een actie van het Dagblad van het Noorden in de top 10 van de populaire hitlijst te komen.
Het nummer "Het het nog nooit zo donker west" van Ede Staal staat in de groslijst van de Top 2000. Het lied heeft echter nooit de hitlijst gehaald. Het Dagblad van het Noorden riep lezers daarom op om te gaan stemmen op Ede. Aan deze oproep is massaal gehoor gegeven. Radio 2 zegt kleine, goedbedoelde acties van fanclubs toe te juichen, maar deze actie was te groot, waardoor de Top 2000 een vertekend beeld zou krijgen, aldus de zender.
Een nummer van de religieuze band Hilsong United heeft hetzelfde lot ondergaan als het lied van Ede. Voor deze groep maakten de Christenen op Hyves zich iets te succesvol sterk.
Ze zijn nu echt te los geworden, maar denk ook dat ze bang zijn voor erg veel gezeik als ze zoiets zouden doen.quote:Op donderdag 29 december 2022 02:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, Radio 2 zou gewoon een aparte lijst moeten maken voor regiemuziek op een ander moment in het jaar. Iedereen blij.
Er was een tijd dat dat verbieden ook echt gebeurde. Weet je nog met Ede Staal 15 jaar geleden? Werd geboycot omdat ie anders direct nieuw in de Top-5 zou komen.
https://dvhn.nl/groningen/Ede-dreigde-bijna-op-één-te-komen-28089220.html
En meteen door naar Layla. Het is net alsof afgelopen uur niet gebeurd isquote:
Haha was dit alweer bijna vergetenquote:Op donderdag 29 december 2022 02:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een nummer van de religieuze band Hilsong United heeft hetzelfde lot ondergaan als het lied van Ede. Voor deze groep maakten de Christenen op Hyves zich iets te succesvol sterk.
Terecht. Zo voorkom je scheefwonende nummers in de lijst.quote:Op donderdag 29 december 2022 02:07 schreef Gretzl het volgende:
Weet je nog met Ede Staal 15 jaar geleden? Werd geboycot omdat ie anders direct nieuw in de Top-5 zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |