quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij '3x T20 en single 10'
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.quote:
Die Brabantse dame ben ik op RTL nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, deze gasten zaten natuurlijk ook bij RTL.
Kijk hier hebben we wat aan.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.
Spa Paayquote:
Dit zijn tekstenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk met een vis te maken?
#dtv
Het is een Engels gezegde, zie boven.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Gewoon een term voor de hoogst mogelijke finish in de dartsport.
Big Bird zou dan eigenlijk logischer zijn maar misschien kregen ze dan problemen met Sesamstraat USA.
Nee, ik bedoel echt de gastenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Brabantse dame ben ik op RTL nooit tegengekomen.
Golden shower met mayo.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ranzige smaak he
Klinkt plausibelquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik moet nog een aflevering Band of Brothers kijken.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat zijn we klaar vandaag?
Ik gok 23:49
Welke?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik moet nog een aflevering Band of Brothers kijken.
Teken ik voor, 06.30 wekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat zijn we klaar vandaag?
Ik gok 23:49
Weet je dan ook waar 'snake eyes' (2x 1) vandaan komt? Specifiek waarom een slang en geen ander dier.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Waar Eindhoven gebombardeerd wordt?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik moet nog een aflevering Band of Brothers kijken.
The term snake eyes probably comes from the appearance of the single black dot in each die. Together, the two dice with one dot each can resemble the literal eyes of a snake. It is also possible that the animal snake was chosen due to the negative association of the low roll and the animal.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je dan ook waar 'snake eyes' (2x 1) vandaan komt? Specifiek waarom een slang en geen ander dier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |