quote:Op woensdag 28 december 2022 23:05 schreef Cee het volgende:
Ik zie al die oudere mensen hakken en denk ach wat schattig en besef dan: dat zijn wij.
Helemaal blij als Party van ze weer in de dag top 5 stondquote:Op woensdag 28 december 2022 23:04 schreef Fred_B het volgende:
De tijd dat TMF nog kijers kon vasthouden omdat de nieuwe clip van Charlie en Theo in première zou gaan
Wij zijn niet oud. Fok houdt ons jong.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:05 schreef Cee het volgende:
Ik zie al die oudere mensen hakken en denk ach wat schattig en besef dan: dat zijn wij.
Ik heb ze inmiddels volgens mij allemaal welquote:
Gelukkig is die tijd dus voorbij.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
Als dit nog de corona zoom tijd was stond ik nu voor heel Nederland te hakken hoor
Dat zoom had ook wel zijn charmequote:Op woensdag 28 december 2022 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
Als dit nog de corona zoom tijd was stond ik nu voor heel Nederland te hakken hoor
Nah.. die oudere mensen in het café zijn boomers.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:05 schreef Cee het volgende:
Ook nog hier liggenquote:
Oh, was jij dat?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Straks nog stemplaatgenot met Imagine Dragons en Natural
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is die tijd dus voorbij.
De leegheid van die levens schokt me.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Je zal maafr niet met happy hardcore zijn opgegroeid.
De leegheid van dat bestaan, ik weet niet meer hoe die quote gaat
De leegheid van die levens schokt je?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Je zal maafr niet met happy hardcore zijn opgegroeid.
De leegheid van dat bestaan, ik weet niet meer hoe die quote gaat
Ja dat zeiden onze ouders ook over de fax.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:05 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wij zijn niet oud. Fok houdt ons jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |