De Beatles komen maar heel sporadisch voorbij op de 30e. De Stones komen vooral in dit gedeelte van de lijst veel langs. Vandaag ook 5x geweest ofzo en gisteren ook best vaak. Wanneer de Beatles veel komen weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 december 2022 23:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat, met Stones, ABBA en de Beatles ieder uur.
Soms gebeurt dat, dat toffe muziek geclaimd wordt door bakvisjes. Gewoon even slikken en meekrijsen met de pubermeisjes bij concerten. Doe ik ook bij Rondé en 21Pilots.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Stemplaat![]()
Toen The Script nog een tof gitaarbandje was en nog niet door de bakvissen ontdekt was
ik denk dat we morgen veel van ze zullen treffenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Beatles komen maar heel sporadisch voorbij op de 30e. De Stones komen vooral in dit gedeelte van de lijst veel langs. Vandaag ook 5x geweest ofzo en gisteren ook best vaak. Wanneer de Beatles veel komen weet ik eigenlijk niet
Hmm volgend jaar draai ik de eerste editie parallel aan de lopende.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat, met Stones, ABBA en de Beatles ieder uur.
Hoop ik ook, maar komt vast wel goedquote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
I know.. hopelijk is dat voor altijd voorbij.
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus? Nooit geweten
Die gitarist is trouwens wel nog steeds
bij muziek interesseert het uiterlijk van de artiest me niets om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus? Nooit geweten
Die gitarist is trouwens wel nog steeds
Fuck, 3 seconden eerder!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:20 schreef houdjemond het volgende:
Origineel van Disturbed is beter.
Ik vind je wat hatelijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef MTheBassman het volgende:
doei script, we zullen je niet missen.
Ja, dat was ook mijn vermoeden, maar mijn gevoel zei dat we al veel oude top 300 nummers hadden gehad. Ik kan alleen Eleanor en de aardbeienvelden bedenken.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik denk dat we morgen veel van ze zullen treffen
Beatles komen voor mijn gevoel elke 2-3 uur wel een keer voorbijquote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Beatles komen maar heel sporadisch voorbij op de 30e. De Stones komen vooral in dit gedeelte van de lijst veel langs. Vandaag ook 5x geweest ofzo en gisteren ook best vaak. Wanneer de Beatles veel komen weet ik eigenlijk niet
Mij over het algemeen ook niet, maar soms staat er ineens wat leuks op het podiumquote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij muziek interesseert het uiterlijk van de artiest me niets om eerlijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |