quote:Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode v Ross Smith
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith/Martin Schindler v Joe Cullen/Damon Heta
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen/Mensur Suljovic v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Bedankt.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke OP.
Jammer van de typfout
Gelukkig kan zijn kin het hebben.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:36 schreef Doevelaer het volgende:
MvG krijgt er een boel op het kinnetje
En z'n bovenkamer ookquote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig kan zijn kin het hebben.
Nouja, je ziet geen pijl als je daar zit.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Szura het volgende:
Jammer joh @:fetx komt een dagje te laat aan in Ellie Pellie
Dit moet de beste pot ooit zijn van Sul?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga die 161-finish nooit meer vergeten.
Het is ongeacht de spelers toch fantastisch dat iemand zo arrogant is om hem weg te zetten en dat snoeihard wordt afgestraftquote:
ezquote:
Matchplayfinale 2018.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit moet de beste pot ooit zijn van Sul?
Wat is daar arrogant aan?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ongeacht de spelers toch fantastisch dat iemand zo arrogant is om hem weg te zetten en dat snoeihard wordt afgestraft
Wat heeft dat met haten te maken
Tegen anderen had hij niet zo goed gegooidquote:Op woensdag 28 december 2022 22:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mensur had deze ronde iedereen kansloos van het bord geveegd behalve MVG
Tegen iemand die de hele pot stabiel boven de 100 gooit en zo'n beetje al zijn dubbels erin knalt zou ik het er niet op wagenquote:
die 161quote:Op woensdag 28 december 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Beste finish die ik ooit heb gezien
Zoiets doe je gewoon niet als iemand op een finish staat. En al helemaal niet bij 2-2 in legs.quote:
En het is ook gewoon zijn enige ton+ finishquote:
161 kans was gigakleinquote:Op woensdag 28 december 2022 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen iemand die de hele pot stabiel boven de 100 gooit en zo'n beetje al zijn dubbels erin knalt zou ik het er niet op wagen
HOE KAN SULJOVIC DIT NOG OMDRAAIENquote:Op woensdag 28 december 2022 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NOU HE , IS DAT TOCH HEERLIJK OF NIE JERRY NOU HE
Klopt.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen anderen had hij niet zo goed gegooid
wot ken aai seequote:
Ter informatie.quote:
I velt hoobbel.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
wot ken aai see
Is gewoon wat ie ook in het Nederlands doet
We wachten op het lijstje van @El-Stinhoquote:
HOE KON DIT SPANNENDER CO . JA.... ZO KNAP HEquote:Op woensdag 28 december 2022 22:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
HOE KAN SULJOVIC DIT NOG OMDRAAIEN
Daar drink ik uit.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Tied om te pissen. Niet in de regenton. @:coco
Net als zijn meeste posts is ook deze en echt kwaliteitspostquote:Op woensdag 28 december 2022 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is Caland zijn 200.000ste post allen:
[..]
Ter informatie.
En een warme chocomelk met slagroom maken voor de volgende potquote:Op woensdag 28 december 2022 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Tied om te pissen. Niet in de regenton. @:coco
Hij is lekker hè, groetjes Gerard Joling.quote:
Typerend.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ter informatie.
Zo zo, da's een boelquote:Op woensdag 28 december 2022 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ter informatie.
Het is ook gewoon kansberekening...hoe groot is de kans dat je tegenstander 161 uitgooit? 99 op de 100 keer krijg je hiermee een gemakkelijkere finish.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoiets doe je gewoon niet als iemand op een finish staat. En al helemaal niet bij 2-2 in legs.
quote:
Ik moet het nog maar zien te halen.quote:
Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit natuurlijk, Van Gerwen wist dat hij een klasse beter was dus dat hij een volgende set ook wel zou winnen. En dat bleek. Maar dat het onterechte arrogantie is klopt wel, want die set verloor hij daardoor.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoiets doe je gewoon niet als iemand op een finish staat. En al helemaal niet bij 2-2 in legs.
Kijk je nu de pot van gister dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou wel eens dit willen live zien
Niks met arrogantie te maken.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit natuurlijk, Van Gerwen wist dat hij een klasse beter was dus dat hij een volgende set ook wel zou winnen. En dat bleek. Maar dat het onterechte arrogantie is klopt wel, want die set verloor hij daardoor.
Terplaatsequote:Op woensdag 28 december 2022 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk je nu de pot van gister dan?
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou wel eens dit willen live zien
Op dàt moment met je tegenstander op match dartsquote:Op woensdag 28 december 2022 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks met arrogantie te maken.
We zitten hier te knotsgekken over dat sulj uberhaupt 161 gooit, kans gigaklein.
Ik verwacht minimaal een AMAquote:Op woensdag 28 december 2022 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ter informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |