Ja je zet je wekker, netjes hoor.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Poppejans het volgende:
Ga toch maar naar bed. Moet echt wakker zijn voor KoRn
Dat niet, maar wel top 5quote:Op woensdag 28 december 2022 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik na Daughters zijn beste in de lijst
Trustequote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Poppejans het volgende:
Ga toch maar naar bed. Moet echt wakker zijn voor KoRn
Het valt wel uitermate kut dit jaar ja. Serious Request ook al.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Enige dat voor de werkende mens die van de Top 2000 houdt echt goed valt deze week is die nacht van 30 op 31. Dat wordt flink Van Inkelen vrijdagnacht
staat ook op m'n agendaquote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Enige dat voor de werkende mens die van de Top 2000 houdt echt goed valt deze week is die nacht van 30 op 31. Dat wordt flink Van Inkelen vrijdagnacht
Niet als deze werkende mens zaterdag ook moet werkenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
192TV is echt oubollige ellende vaak vind ik. Dan word je ineens heel blij van de muziek van nu.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Strani het volgende:
Ik ken Nothing Rhymed trouwens van 192 TV, waar je toch vaak best mooie liedjes mee leert kennen tussen alle gekkigheid door
Als ik niet te moe ben, sluit ik aan!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |