nee en we vergeven je het.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mijn welgemeende excuses vanuit Brabant voor het bestaan van Guus, enzulks
Of is dit al besproken?
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ok, dit is wel de beste Guus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar sommige zaken kun je niet genoeg benoemen!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Of is dit al besproken?
Gewoon imgur gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:14 schreef Evenstar het volgende:
Man probeerde wat eigen foto's van Zakk te posten, maar hoe the fuck link je naar Flickr
Heb ik gisteren al gedaan inderdaad. Maar nog een keer kan geen kwaadquote:Op woensdag 28 december 2022 22:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Of is dit al besproken?
neequote:Op woensdag 28 december 2022 22:15 schreef houdjemond het volgende:
Is café het waard om naar de bank te kruipen?
dan moet ik ze eerst uploaden, luiquote:
Dat was nog eens een Hollanderquote:Op woensdag 28 december 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Guus is van Alexander Curly
Die laatste woont hier niet meer, hou ‘r weg.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Hier was Guus nog gewoon leuk, later kreeg hij iets onuitstaanbaars. Net als zijn stadsgenote van Krezip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |