Yes I doquote:
Ik stoor me ook verder niet zo aan hem, ookal is het me iets te oubollig. staat er een keer of 4 in, prima.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:45 schreef alopio het volgende:
Neil is typisch top 2000 meubilair, ik draai het nooit, ben geen liefhebber maar het hoort gewoon in de lijst
alleen die hoogste moet er zsm uit, wat nooit gaat gebeuren helaas.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:45 schreef alopio het volgende:
Neil is typisch top 2000 meubilair, ik draai het nooit, ben geen liefhebber maar het hoort gewoon in de lijst
Nee manquote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen die hoogste moet er zsm uit, wat nooit gaat gebeuren helaas.
Oh dan ken ik hem waarschijnlijk wel als ik hem hoor.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ow ik zie het jah, volgend jaar even redden.
Zeker oubollig maar hoort wel in de lijstquote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik stoor me ook verder niet zo aan hem, ookal is het me iets te oubollig. staat er een keer of 4 in, prima.
Neejoh, laat die er maar in en vervange de rest door Neil Young-nummers.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
M'n vader zat ook al te klagen over dat nummer terwijl hij Leonard Cohen fan is..quote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader begon tijdens het eten over Leonard Cohen en You Want it Darker, dat ie die nog nooit gehoord had.
ver-schrik-ke-lijk dat Sweet Caroline.quote:
6xquote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik stoor me ook verder niet zo aan hem, ookal is het me iets te oubollig. staat er een keer of 4 in, prima.
Nou ja eruit, stuk lager is ook primaquote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van mij vond het wel leuk volgens mij.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
M'n vader zat ook al te klagen over dat nummer terwijl hij Leonard Cohen fan is..
Mwah, als Carolina Panthers fan kan ik die niet uit de lijst wensen, sorryquote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ver-schrik-ke-lijk dat Sweet Caroline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |