M'n vader zat ook al te klagen over dat nummer terwijl hij Leonard Cohen fan is..quote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader begon tijdens het eten over Leonard Cohen en You Want it Darker, dat ie die nog nooit gehoord had.
ver-schrik-ke-lijk dat Sweet Caroline.quote:
6xquote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik stoor me ook verder niet zo aan hem, ookal is het me iets te oubollig. staat er een keer of 4 in, prima.
Nou ja eruit, stuk lager is ook primaquote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen die hoogste moet er zsm uit, wat nooit gaat gebeuren helaas.
Die van mij vond het wel leuk volgens mij.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
M'n vader zat ook al te klagen over dat nummer terwijl hij Leonard Cohen fan is..
Mwah, als Carolina Panthers fan kan ik die niet uit de lijst wensen, sorryquote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ver-schrik-ke-lijk dat Sweet Caroline.
Hoe lang deed ze erover?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Cee ik waardeer hoe lang je er over deed om een besluit te nemen over het liken van m'n post over Nick en Simon
RKC genotquote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ver-schrik-ke-lijk dat Sweet Caroline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |