Nog meer?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zelluf wat meer posten
prioriteiten stellen, alleen hier posten en na de top kan marktplaats wel weerquote:Op woensdag 28 december 2022 21:28 schreef 4-elements het volgende:
Iets op Marktplaats zetten en proberen dit topic te volgen lukt niet.
Je wil Ruud de Wild erop zetten?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:28 schreef 4-elements het volgende:
Geef je lichaam blijdschap Federico!quote:Op woensdag 28 december 2022 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja maar we kunnen toch niet allemaal “hunnie van de rivier” heten als jouw favoriete Spaanse band?
Ik wil altijd alles tegelijkquote:Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
prioriteiten stellen, alleen hier posten en na de top kan marktplaats wel weer
Macy Gray met I Try verdient het ook wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook Aaliyah met Try Again kunnen staan
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:28 schreef 4-elements het volgende:
Ik ook wel, heeft altijd wel wat. Maar ook weer niks uitstekends of zo. Scoort vaak wel een 6 bij mij.quote:
Zo, dat is een goeie ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Macy Gray met I Try verdient het ook wel.
Jaja, dat zeg je nuquote:
Wissel de noteringen van deze en Family Portrait en dan ben ik meer tevreden, persoonlijk.quote:
quote:
neequote:
Staat die er eigenlijk wel in?quote:
Gewoon prima als het voorbij komtquote:Op woensdag 28 december 2022 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook wel, heeft altijd wel wat. Maar ook weer niks uitstekends of zo. Scoort vaak wel een 6 bij mij.
Dit zullen we ons de komende dagen wel vaker afvragenquote:
Nee maar best een mooi liedje.quote:
Precies ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Staat 1162 plekken lager beter
Schande!quote:
Oké nee toch niet, er komt ook nog NL Racoon-aids straks.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Gaapplaat. Minste van dit uur denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |